Eikö saarilava palanu?Lavvantai aamu 00:45, saarilava.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö saarilava palanu?Lavvantai aamu 00:45, saarilava.
Eikö saarilava palanu?
Aaaa. Luin vaan jonku otsikon jostain paskalehestä, se johti minut harhaisuuteen.Vanha lava palo jota ei oo soittotarkotukseen käytetty enää vuosiin. Siihen eteen on pykätty erillinen lava ja sitä vanhaa on käytetty bäkstakena.

Mää lähären tästä kohtapualiin tuanne muiren tasapäiren lua Lapualle. Saas nähärä kui nopiaa äireellä menöö hermo - veikkauksia otetaha vastaha!
:face:
pohojjammaa o kauhia kiäli
Rupeaa äireetä varmaha aharistamahan jo ku kaarrat pihahan![]()
Määki haluan tommosen turbon mun autoon. :( Tai jonku turbon...Autossa turbo vaihdettu, ja nyt se kuulostaa konekivääriltä RÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ :D
Nyt rupes kiinnostaan, mikäs kosla sulla on?Autossa turbo vaihdettu, ja nyt se kuulostaa konekivääriltä RÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ :D
Eli en saanut sitä tällä viikollakaan...
Onneks tein hyvää ruokaa niin on parmpi mieli!![]()
Määki haluan tommosen turbon mun autoon. :( Tai jonku turbon...
Nyt rupes kiinnostaan, mikäs kosla sulla on?

Ruma malli -00 - -05 Passat. Mullon -99. Se on paaaaaaaaaaaljon nätimpi-parempi-hienompi. :haart:Passat 1,9tdi -04
Ruma malli -00 - -05 Passat. Mullon -99. Se on paaaaaaaaaaaljon nätimpi-parempi-hienompi. :haart:
Ruma malli -00 - -05 Passat. Mullon -99. Se on paaaaaaaaaaaljon nätimpi-parempi-hienompi. :haart:
Nonni. Menit vaihtamaan huonompaan...oli -99 ennen :D siinä oli vähemmän ongelmia ainakin...
Kyllä minä Volkkarini tiedän, vaikka mitään muuta en tiedäkkään.Onpas tarkkatietoisen kuuloinen nainen. Arvostan. Paitsi tota saxalaiseen liittyvää kohtaa mutta kuitenkin.
E: ks -> x perkele
Nonni. Menit vaihtamaan huonompaan...
En ole mie-sieMutta viime aikoina ei kaltaisesi Raato ole osannut muusta puhua kuin silmää hivelevistä savolaiskaunottarista. Harmi että itse olen vain 1/4 savolainen...