Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Makaan alasti sohvalla ja mietin, että tarttis ehkä sänkyy alkaa raahautuu jo tähän aikaan :D

*sanaton*

E: Otimpa sit minäkin vaatteet pois :D Enää puuttuu villi mielikuvitus.

E2: Ephe, haluatko varmasti nähdä minun kuvani tästä sohvalta? :rolleyes:

Perhana, että oli huikeeta pelata pari tuntia touch footballia ja hyödyntää aurinkoista säätä. Meikällä alkaa muutenkin olla viime jenkkifutiskerrasta (ja sen variaatioista) jo aikaa, niin tuo oli pirun hauskaa takanurtsilla pelailla, ja verestää muistoja ja taitoja. Suurin osa jengistä käsitteli ensimmäistä kertaa jenkkifutista, ja sen välillä huomasi, mutta todella nopeasti oppivat juoksemaan ja ottamaan kiinni, ja vähitellen jengi oppi sijoittautumaan. Lopulta saatiin tehtyä pari pirun nättiä touchdownia, kun kaverit pääsivät jyvälle, niin minun homma quarterbackina oli aika helppo.

Ensi yöstä tulee tuskin yhtään mitään. On todella kuuma ja sen lisäksi linnut visertävät häiritsevän lujaa. Jos haluan nukkua, joudun pitämään ikkunaa kiinni, mutta silloin en saa unta kuumuuden takia...

Ensi yöstä tulee tuskin yhtään mitään. Olen todella kuuma ja sen lisäksi linnut visertävät häiritsevän lujaa. Jos haluan nukkua, joudun pitämään ikkunaa kiinni, mutta silloin en saa unta kuumuuden takia...

Luin väärin.

Viime yönä neljä tuntia unta ja päivällä reilusti ulkoilua, joten tänä yönä uni maittaa. Ja nukun alasti, paljastaen koko irvokkaan groteskin ruhoni kaikessa kaameudessaan. Mmmm!:dance:

Jos vaikka valvois koko yön ja huomisen tuli vaan sellanen fiilis et ei väsytä.... on muutenki liian levoton ja kuuma fiilis nukkua.

Kattoo miten käy oonko parin tunnin päästä erimieltä mut näillä mennään, ja arvatkaa onko vittu tylsää? On! :D

Samoilla fiiliksillä mennään toistaiseksi. Pian helpottaa, kun aurinko alkaa nousta ja parin tunnin päästä alkaakin jo nhl! Onneksi huomenna on iltavuoro töissä.

Eiks ookki tosi kivaa puuhaa hei? :D

No on hei! tai kyllähän sä tiiät :D motivoi entisestää ku naapurit vetää kaljaa ja grillaa aidan toisella puolella ja ite hinkkaa jotai terassia sadan asteen lämmöissä :D

- - - Updated - - -

Äläs ny, oothan sä ennenki jaellu piparikuvias ihan vaa pyytämällä :P

No on hei! tai kyllähän sä tiiät :D motivoi entisestää ku naapurit vetää kaljaa ja grillaa aidan toisella puolella ja ite hinkkaa jotai terassia sadan asteen lämmöissä :D

Äläs ny, oothan sä ennenki jaellu piparikuvias ihan vaa pyytämällä :P

No mä sentää öljysin parin naapurin kaa samaan aikaan ja sitte grillattii ja otettii olutta ;D

No jooooooo... Se ny oli se :D heh

Kuka nyt piparia kesällä tahtoiskaa?

Huomenta päivä! Uusi päivä uudet kujeet.

Tarkoitus oli jostain syystä valvoa koko viime yö ja tämä päivä, mutta nukahdin jossain yhden aikoihin :rolleyes:

Ja nyt on koko aamun soinut päässä tamperelainen biisi:

Pistin hyvän kiertämään.

Majuri saa plussaa tuosta tamperelaisuudesta. Alun tuo kulkuvälineen valinta on ihan kuin minä vanhempien luona: porukat tuputtaa auton avaimia, mutta minä tiedän mitä illalla tulee tapahtumaan, joten valitsen bussikortin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom