Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun työ linkitätte tänne noita youtube-linkkejä biiseistä mistä tykkäätte, niin luuettekstyö et joku niitä kattelee? Nykyään tää sivu on täynnä noita linkkejä, mälsää. Niille vois varmaan perustaa oman ketjun. Sit ne ei olis enää off topicia,eikä kuuluis tähän ketjuun! Ja ketä musavideot kiinnostaa,eikä osaa niitä itse tuubista etsiä, niin vois selailla sitä ketjua. Niin.

Tuosta kyllä ollut monesti ennenkin täällä puhetta ja samaa mieltä oon. Täältähän löytyy jopa se oma levyraatiketjukin mutta ei nää tollot ymmärrä sitä käyttää vaan linkittävät aina tänne :face:

Eikai tuo muuten mitään haittais muuten kuin kahdesta syystä.
1. Kännykällä vittumaista selata tällästä biisitykittelyä täynnä olevaa ketjua.
2. Suurin osa linkatuista biiseistä on paskoja! Ja että millaista musiikkia minä kuuntelen? Hyvää tietenkin :)

Onko kukaan seurannut Muinaiset avaruusoliot eli siis ancient aliens sarjaa jimiltä.. Tuossa ohjelman pilotti jakso: https://www.youtube.com/watch?v=cZRcBXGccgI

Älyttömän hyvä ohjelma ja ennenkaikkea olen sitä mieltä että nuo rakennelmat on todiste siitä että kaikkea ei tiedetä..

Ko. sarja on kyllä ihan huippu foliohattuviihdettä :) Sarjasta löytyy kasapäin huvittavia teorioita. esim. pyramidit olivat happosäiliöitä tms.

Ko. sarja on kyllä ihan huippu foliohattuviihdettä :) Sarjasta löytyy kasapäin huvittavia teorioita. esim. pyramidit olivat happosäiliöitä tms.

No teoriat on erikseen ja mutta nuo rakennelmat on faktoja, olen katsonut nuita eri rakennelma jaksoja moneen kertaan ja on monia kiistattomia todisteita siitä että niitä ei ole tehty niinkuin historiaan on kirjoitettu

No teoriat on erikseen ja mutta nuo rakennelmat on faktoja, olen katsonut nuita eri rakennelma jaksoja moneen kertaan ja on monia kiistattomia todisteita siitä että niitä ei ole tehty niinkuin historiaan on kirjoitettu

Todisteiden kiistattomuudesta voinee olla montaa eri mieltä :) Ei välttämättä yksittäisen ufologistin tekemät tutkimukset täytä tieteellisen tutkimustyön kriteerejä.
Hyvää viihdettä silti ja mielenkiintoisia teorioita. I want to believe.

Onko kukaan seurannut Muinaiset avaruusoliot eli siis ancient aliens sarjaa jimiltä.. Tuossa ohjelman pilotti jakso: https://www.youtube.com/watch?v=cZRcBXGccgI

Älyttömän hyvä ohjelma ja ennenkaikkea olen sitä mieltä että nuo rakennelmat on todiste siitä että kaikkea ei tiedetä..

1zp2np1.webp

Hulvattomimmat jaksot ovat olleet "Aliens & Founding Fathers" ja "Aliens & Dinosaurs". Jälkimmäisessä väitettiin kivenkovaa ufojen tappaneen dinosaurukset sukupuuttoon.

Lööperiä tuosta sarjasta tietenkin löytyy ja olen noita lööperijaksoja katsonut kyllä, mutta siis ihan oikeasti nuo jaksot missä pohditaan nuita rakennelmia, esim tuo pilotti jakso on tosi hyvä ja toinen on Mystery of pumapunku... Olen katsonut samoja rakennelma jaksoja moneen kertaan ja kyllä niistä herää omassa päässä kysymyksiä että miten on mahdollista ollut tuohon aikaan..

Esimerkiksi tuossa pumapunkun jaksossa painotetaan että pyramidien rakentaminen on ollut lastenleikkiä verrattuna pumapunkuun, paikkaa on arvioitu 14000vuotta vanhaksi no se on arvio mutta onha se silti aika omituista mitenkä nuo kivet on työstetty kyseisiin muotoihinsa?!

Todisteiden kiistattomuudesta voinee olla montaa eri mieltä :) Ei välttämättä yksittäisen ufologistin tekemät tutkimukset täytä tieteellisen tutkimustyön kriteerejä.
Hyvää viihdettä silti ja mielenkiintoisia teorioita. I want to believe.

Millä ihmeellä tälläisiä Baalbek kiviä on veistelty täysin suoriksi puhumattakaan niiden siirtelystä?

- - - Updated - - -

http://mielisota.wordpress.com/2011/03/22/gizan-pyramidit-mysteeri/

- - - Updated - - -

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=D6aEJek3Cw4#!

Veistelystä en tiedä, mutta tuskin siinä ainakaan alienit on ollut apuna.
Siirtely on varmaan onnistunut muinaisten pakkislaisten avulla.

Löyty aika äkkiä hyvä looginen teoria :D

Nuo pyramidithan on rakennettu äärimmäisen tarkasti... Pumapunkussa on kiviä jotka painaa yli 200 tonnia, dioriittia johon on porattu/jyrsitty uria/reikiä jota ei taltoilla ole tehty. Dioriittihän on timanttia pykälän pehmeempää ja välineet joilla niitä työstetty on täytynyt olla timanttia tai jotain tuntematonta.

Jos ostaa vaatetta normikirpparilta, niin on mielestäni selkeä homma, että vaatteet kannattaa pestä tai jos on kyse pikkutakista tai vaikkapa suorista housuista, niin pesulakeikkaa sitten. Mutta mites esim. Kontin kirppari; vaatteethan taitaa olla lahjoituksia yms., joita yksi taho, Kontti, myy kuluttajille. Henkilökunta on puhunut "höyrysilittämisestä", jonka pitäisi poistaa mahdolliset tuholaiset, mutta onko parempi vaan pesulan kautta käyttää? Vai turhaa rahantuhlausta?

Löyty aika äkkiä hyvä looginen teoria :D

Nuo pyramidithan on rakennettu äärimmäisen tarkasti... Pumapunkussa on kiviä jotka painaa yli 200 tonnia, dioriittia johon on porattu/jyrsitty uria/reikiä jota ei taltoilla ole tehty. Dioriittihän on timanttia pykälän pehmeempää ja välineet joilla niitä työstetty on täytynyt olla timanttia tai jotain tuntematonta.

Dioriitti on pikaisen googletuksen perusteella parikin pykälää timanttia pehmeämpää (Mohs-asteikolla 6-6.5, timantti 10).
Oheisessa videossa hieman toista näkökulmaa alien-teorioihin. Mulla taitaa mennä loppu työpäivästä ko. ohjelman katsomiseen :D

Ancient Aliens Debunked - (full movie) HD - YouTube

Jos ihmiskunta kehittyisi tästä teknisesti vielä muutaman askeleen eteenpäin ja onnistuisi matkaamaan asutuille, alkeellisempien sivilisaatioiden asuttamille planeetoille, niin alkaisimmeko veistelemään siellä helvetinmoisia kivipalikoita ja pyramideja näytöksi edistyksellisyydestämme tai ihan vain ajankuluksi paremman tekemisen puutteessa tai tulevien alkuasukassukupolvien trollaamiseksi? Ja metsästäisimme vaikka apilaksella muutaman paikallisen eläinlajin sukupuuttoon että saisi vähän vaihtelua säilykemuonalle? Toivottavasti ei, ja onneksi ainakaan minä en enää siinä vaiheessa ole rahoittamassa moista pelleilyä veroeuroillani.

Jotenkin en jaksa uskoa, että jonkin hevon helvetissä olevan alien-planeetan asukkaillakaan ei muka olisi fiksumpaa tekemistä, vaikka tänne olisivat joskus eksyneetkin.

Dioriitti on pikaisen googletuksen perusteella parikin pykälää timanttia pehmeämpää (Mohs-asteikolla 6-6.5, timantti 10).
Oheisessa videossa hieman toista näkökulmaa alien-teorioihin. Mulla taitaa mennä loppu työpäivästä ko. ohjelman katsomiseen :D

Ancient Aliens Debunked - (full movie) HD - YouTube

Suosittelen katsomaan ja paneutumaan noihin juttuihi, käsittämättömän mielenkiintosia kun pääsee jyvälle! Minua eniten kiinnostaa se että miten nuita järjettömän painavia esineitä ja asioita on siirrelty ja miten ihmeessä noita kiviä on työstetty niin tarkkoihin mittoihin mitä ne on..?!

- - - Updated - - -

Vituttaa kun on niin huono tuo englannin taito että en voi yhtään katsoa noita videoita ilman tekstejä! Ei voi syyttää kun itseään..

- - - Updated - - -

Sekä melko selvä asia on että nuita useita satoja tonneja painavia kiviä ei ole siirrelty/liikuteltu millään paju/palmu/ihmisvoima menetelmin.. Ei käy vaan järkeen..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei helvetti että repesin, kun Helsingin yliopiston vessan paperitelineessä luki "Less is more", ja joku oli töhertänyt viereen "More is more - Yngwie Malmsteen" :D

Back
Ylös Bottom