Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä nyt oon luuttuamis kohilla menossa siivouksen suhteen :D Että ehkä tämä menee näinkin... Ehtiihän tässä kauppaan vielä ostamaan jotai hyvää :)

Mulla on tapana siivota enemman silloin kun luen tentteihin tai on muuten paljon hommia tehtavana. Siivoaminen on hyva tekosyy pitaa taukoa :D

Paahan ja niskaan sattuu. Tipahdin eilen hevosen selasta paalleni, toivottavasti en rikkonut mitaan niskassa.

Tekis mieli vetästä lärvit. Väsyttää ihan vitusti. Onneks lupasin huomenna mennä treeneihin, niin ei pysty tuon muutaman liksäksi vetäsemään enään enempää. On tää vaan rankkaa.

Kaljaa ja jäätelöä. Ei tästä tuu mitään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Myö käytihi mettäs vähän kaljaa ja makkaraa nauttimassa. Patikointia oli sen verran että varmaan pari makkaraa kulu mukavasti pois. Ettei kerry liikakaloreita. Ju nou.

Mitäs Kajsna nykyään puuhastelee? Jotai koulujuttuja ainaki ilmekisesti.

Yrittäny lähinnä päästä jonneki kouluun. Ravitsemustieteet ja lääkis kokeiden osalta ohitte, ensihoitoon oottelen kutsua. Kesäks lähen juntteilee kotii :P Kuopijossa nyt majaillu. Kesänkuun lopulla pitäs tietää onko irronnu yliopiston puolelta opiskelupaikkaa :D
Mietin pitäskö vielä hakea urheiluhierojakouluun, että ois ens vuodeks toivottavasti jotai tekemistä :P

Niin, edes keski-suomen korvessa saa olla rauhassa ku yks rällää mopolla häiriköimään yks kaks :D

Mitäs perhanaa, pitääkö tästä lähteä yksin baariin vai meniskö nukkuun?

Niin, edes keski-suomen korvessa saa olla rauhassa ku yks rällää mopolla häiriköimään yks kaks :D
No niin! Mutta sillo oltii iha sivistyksen parissa... :D

Mitäs perhanaa, pitääkö tästä lähteä yksin baariin vai meniskö nukkuun?
Mietin samaa, mutta kävin hakee ruokaa. Eli oon ruoan kanssa <3

No niin! Mutta sillo oltii iha sivistyksen parissa... :D

Mietin samaa, mutta kävin hakee ruokaa. Eli oon ruoan kanssa <3

Mä en kanssa tiedä mitä sitä keksis. Meniskö kylille vai häh.

Back
Ylös Bottom