Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Milläs sitte palkitsis ittesä tän kevään raatamisesta... :P Piti lähteä kaverin kanssa kaupungille, mut eipä se sitte pääse. Nyt sitte pitäs istua ilta haisevassa kämpässä, ehkä ryhdistäydyn ja siivoan?

Kohta pitsaa! Hyvä nainen, kun semmosta tuossa keittiössä vääntää.

Karrrhua taidan tuosta naapurikipsalta hakea. Aina ei jaksa hifistellä. Meinasikko tarjota?

No mikä ettei. Tosin minulta löytyy vain Sollia ja Coors Lightia. Olen ruvennut juomaan tätä Coorsia, kun mainostavat tätä aina NHL:n mainoskatkoilla ja tässä on kylmässä muuttuva etiketti!

No mikä ettei. Tosin minulta löytyy vain Sollia ja Coors Lightia. Olen ruvennut juomaan tätä Coorsia, kun mainostavat tätä aina NHL:n mainoskatkoilla ja tässä on kylmässä muuttuva etiketti!

Sounds coool vaik en oo maistanukaan. Sol sen sijaan on vanha tuttu, oikeen mukava kesäterassijuoma, nom!

Sounds coool vaik en oo maistanukaan. Sol sen sijaan on vanha tuttu, oikeen mukava kesäterassijuoma, nom!

20.jpg

Mä änkesin just 25 tuuman farkkuihin. Mun loppuillan suunnitelma on yrittää päästä näistä ulos.

Mahtuiskohan mun toinen jalka tuosta vyötäröstä sisään..? :rolleyes:

Snellman Kunnon Lenkkiä jonka ympärille käärittynä pekonia + uunijuureksia ja lohkoperunoita.

niin ja Ranch dippiä koko setin kanssa :kuola:

dieetti :haart:

Milläs sitte palkitsis ittesä tän kevään raatamisesta... :P Piti lähteä kaverin kanssa kaupungille, mut eipä se sitte pääse. Nyt sitte pitäs istua ilta haisevassa kämpässä, ehkä ryhdistäydyn ja siivoan?

Mulla loppuu tentit 10.6 ja sina iltana ajattelin juoda pullon viinia.

Back
Ylös Bottom