Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirveetä varsinkin kesäkuumalla :S

E. Naisten sovituskoppeihin on yleensä vielä törkeät jonot, enkä ilmeisesti ole tarpeeksi äijä, kun mua kielletään menemästä miesten pukkareihin.

Juurikin näin. Tosin eipä se talvellakaan mukavaa oo, jos on talvivaatteet päällä. Kaikista helpoimmalla vaivalla pääsee jos tiedät esim. Housujen mallin ja oman kokosi ja tilaat netistä. Ei hikeä, ei säätöä, ei jonottamista.

Juurikin näin. Tosin eipä se talvellakaan mukavaa oo, jos on talvivaatteet päällä. Kaikista helpoimmalla vaivalla pääsee jos tiedät esim. Housujen mallin ja oman kokosi ja tilaat netistä. Ei hikeä, ei säätöä, ei jonottamista.

Siinä saa ihmiskontaktinkin hyvin eliminoitua :D

Kuten sanoin : "Suomi on paska maa, tääl on kaikki ihan perseestä" ;)

Suomessa on yli 25 astessa, niin saat hikoilla joka vitun paikassa. Dubaissa +35 ja hiki tulee ainoastaan, ku meet hotlalta taksiin ja taksista kauppaan/ravintolaan/minnevaan (joka puolella on hyvä ilmastointi, jopa dösäreillä).

Hirveetä varsinkin kesäkuumalla :S

E. Naisten sovituskoppeihin on yleensä vielä törkeät jonot, enkä ilmeisesti ole tarpeeksi äijä, kun mua kielletään menemästä miesten pukkareihin.

Ja se rintsikoiden osto, hyi! Oikeesti, eka raahaudut sinne koppii, saat riisuttua kaikki ne 32 kerrosta vaatteita, sitten sovitat ja toteat että ne jotka ei ole väärän kokosia saa sun tissit näyttää ketunnokilta tai muuten vaan vammasilta. Sitten pitäs pukee takas päälle, että pääsee hakee lisää kokoja ja malleja ja alottaa koko homma alusta. Anuksesta.

Ehkä mun pitäs tehdä joku vastaisku rintsikoiden ostolle ja juosta koko kesä kommandona.

Ja se rintsikoiden osto, hyi! Oikeesti, eka raahaudut sinne koppii, saat riisuttua kaikki ne 32 kerrosta vaatteita, sitten sovitat ja toteat että ne jotka ei ole väärän kokosia saa sun tissit näyttää ketunnokilta tai muuten vaan vammasilta. Sitten pitäs pukee takas päälle, että pääsee hakee lisää kokoja ja malleja ja alottaa koko homma alusta. Anuksesta.

Ehkä mun pitäs tehdä joku vastaisku rintsikoiden ostolle ja juosta koko kesä kommandona.

Ton takia tilaan kaikki rintsikat Jenkeistä, tietää oikean mallin ja koon niin säästyy tuolta. Suomessa on muutenkin ihan törkeän kalliita nuo :(

- - - Updated - - -

Odotan innolla Floridaan muuttoa, kun eilen tuli hirveän kuuma kun otin +20 asteessa aurinkoa... Huhhuh. Onneks se kostea kuumuus ei ole niin paha.

Muuten saattas onnistuakin, mutta se pönttö (lue halkaisijantaan 30cm reikä) on sellasessa syvennyksessä mihin pitää peruuttaa, ettei pysty. Mä olin ihan murtunut kun avasin sen vessan oven ja tajusin että en voi kusta seisaaltaan. Miks kaikki kiva otetaan multa pois?

:(

Siis vaatteiden ostaminenhan on maailman vittumaisinta puuhaa jos ei tiedä yhtää mallia/merkkiä mitä hakee. Se helvetin säätö ja sovittelu ja pohdiskelu ja HIKI!

Mitä mie olen farkkuja nyt lähiaikoina ostellut, niin se että tiedän koon ei kyllä tarkoita vielä mitään. Tuppaa olemaan 34" kokoonkin monenlaista tulkintaa paljonko se oikeasti on. Oikeastaan tämä pätee moneen muuhunkin vaatekappaleeseen. Ostin tuossa taannoin jopa kengät, jotka oli kokoa 40! Yleensä kuitenkin koko 42,5 - 43.

Piti kaivaa pari päivää vanha juttu kun tätä lukiessa epäilin rankkuutta :D

Kiireinen ja stressaava työpäivä takana ja huomenna saa lepäillä. :) Tämmöstä se onkin työskennellä 9. rankimmalla työalalla (Ilta-Sanomien listauksen mukaan :D).

Ollaanpas nyt hiljaa ja pysytään housuissa ja hameissa sielä jokusen pykälän verran alapuolella ;)

Ostin tänään hienot uudet korkkarit. Tosin eihän noilla voi kävellä. Mutta ne on hienot. No, voihan niitä käyttää esim. töissä, kun istuu koko päivän. Olen idiootti.

En ole elämässäni kertaakaan kokeillut tissiliivejä ennen ostoa.

viimene vlv pitkää aikaan. 3 viikon gines eessä.. Vissiin gineskassit painaa sen kolmen viikon jälkeen. Onneks gineksen jälkeen on enää 10 kassuaamua jälellä!

Vähemmän vaatetta päälle niin ei ole niin paljon sitten riisuttavaa siellä kopissa :D Avustaja vielä mukaan niin ei tarvitse itse edes sieltä mihinkään lähteä välillä.

Ostin tänään hienot uudet korkkarit. Tosin eihän noilla voi kävellä. Mutta ne on hienot. No, voihan niitä käyttää esim. töissä, kun istuu koko päivän. Olen idiootti.

En ole elämässäni kertaakaan kokeillut tissiliivejä ennen ostoa.

Mullakin on muutamat korot, jotka vaan seisoo mun hyllyssä käyttämättöminä. Ehkä vielä joskus.

Miten ihmeessä oot voinu löytää yksiäkään sopivia liivejä? :S

En minäkään ikinä kokeile rintsikoita. Oon kerran elämässäni kokeillu ja senkin tein VS:llä kun täti tunki mun kanssa sinne koppiin mittiloimaan ja törkkäs muutamat liivit käteen.

En minäkään ikinä kokeile rintsikoita. Oon kerran elämässäni kokeillu ja senkin tein VS:llä kun täti tunki mun kanssa sinne koppiin mittiloimaan ja törkkäs muutamat liivit käteen.

En minäkään, kun VS:ltä kooni tiedän, enkä muualta tilaile. Jos ostaisisin liivini Suomesta kaupoista, enkä ostaisi aina samaa merkkiä niin varmasti sovittaisin ennen ostamista.

Jos menee sovittamaan rintsikoita niin eikö oo sama heittää vaan T-paita tai toppi päälle? Kai sitä hetken ilman rintsikoitakin selviää.

Mitäh?

Back
Ylös Bottom