Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Joku sentään otti tämänkin asian esille, ja eikö jossain koraanissaki lue että muslimeilla pitää lisääntyä ja valloittaa lopulta kaikki alueet, ainakin niin olen kuullut (Disgust saa korjata erheeni, niinkuin varmasti tekee vaikka totta puhusin.) hänen lempi iltasatu lienee koraani puheista päätellen.

(Disgust siis väittää kaikkea maahanmuuttaja vastaista vääräksi tiedoksi tai ylireagoinniksi)

ei vittu törmäsin taas hienoon videoon rakkaista kurdeistamme.. Videon päiväs on tammikuulta.

[video]http://www.liveleak.com/view?i=7f3_1359226921[/video]

Miten vittu ihmiset jaksaa tota? Kaiken järjen mukaan toikin on ollut laiton mielenosoitus koska siinä ajokaistoja tukitaan.. Tampereellakin taisi joku hippiporukka vastaavaa tehä viimekesänä ja siellä taisi poliisi olla paikalla ihan helvetin nopeasti ja tyhjentää touhut. Missä tuolla on poliisit tota yhtä kaljua lukuunottamatta joka vaa raapustaa vihkoonsa..

muutin juuri mielipidettäni maahanmuuttajista: HEITÄ EI SAA POTKIA SUOMESTA VITTUUN

vaan ne pitäs kaikki lopettaa (en tiiä minne ne sitten haudattais ku loppuu suomesta tila kesken)

-----> saunan taakse

Ootko sä nyt ihan tosissasi? :lol2: Jossain hervannassa nyt tarvitsee pelätä ainoastaan teekkarihuumorin kohteeksi joutumista.

Ja ihan oikeasti, Suomessa ei kyllä sellaista kaupunkia tai kaupunginosaa olekkaan, missä ei voisi yöllä liikkua. Ihan sama mikä ihonväri.

Enpä tiedä. Päästäisitkö vaimosi tai tyttöystäväsi perjantaiyönä esim. Malmille tai Tikkurilan aseman lähettyville? Minä en päästäisi enkä itsekään menisi.

Espoo on näköjään ruvennut antamaan "maahanmuuttajanuorille" omat salivuorot. Hienoa, ettei maahanmuuttajien tarvitse olla koskaan tekemisissä kantaväestön kanssa. Integroituminen onnistuu varmasti.

ja ennen neekerit itki esim. amerikassa että oli eroteltu valkoset ja mustat ja että ei ollu tasa-arvoa, nyt sitten toisin päin pitää, ei saatana. kohta varmaan pitää kysyy neekeriltä lupa että saa käyä vessassa

Mun mielestä busseissa saisi olla omat paikat maahanmuuttajille eli jos bussissa on täyttä, niin maahanmuuttajan pitää päästä istumaan jotta tuntee olonsa kotoisaksi. Tämä on sitä positiivista syrjintää.

Joku sentään otti tämänkin asian esille, ja eikö jossain koraanissaki lue että muslimeilla pitää lisääntyä ja valloittaa lopulta kaikki alueet, ainakin niin olen kuullut (Disgust saa korjata erheeni, niinkuin varmasti tekee vaikka totta puhusin.) hänen lempi iltasatu lienee koraani puheista päätellen.

(Disgust siis väittää kaikkea maahanmuuttaja vastaista vääräksi tiedoksi tai ylireagoinniksi)

Kysyin tuolta diskustilta että minkä sortin muslimi hän oikein on, ja tunnistaako hän tuon lapsiinsekaantuja Muhammedin profeetaksi, mutta eipä ole poika uskaltanut tähän vastata, tai sitten se ei vaan tajua noin yksinkertaista kysymystä.

mamuille pitäs olla omat paikat bussissa joo
- katolla siellähän ne kuvista päätellen viihtyy...

ja jos joku tippuu ja jää auton alle, sekään ei oo pahitteeksi :dance2:

- - - Updated - - -

Kysyin tuolta diskustilta että minkä sortin muslimi hän oikein on, ja tunnistaako hän tuon lapsiinsekaantuja Muhammedin profeetaksi, mutta eipä ole poika uskaltanut tähän vastata, tai sitten se ei vaan tajua noin yksinkertaista kysymystä.

ei se saatanan munapää mitä osaa vastailla, jos vastaa niin koittaa vastata oikeen hienosti ja faktoihin turvautuen (joista ei ole valitettavasti todisteita, mutta omia kokemuksia sitäkin enemmän)

edit: ei sillä varmaan oo kaikki muslimit mekassa kyllä..

Näyttelijä Kai Lehtisen kuolematon repliikki elokuvassa Siivoton Juttu:

"On se kumma että valtio kustantaa kaikille neekeripettereille lautasantennit mutta valkoinen mies saa seistä leipäjonossa!"

Näinhän se on. En voi jumalauta käsittää että meitä jotka on syntynyt tänne, kohdellaan kuin paskaa ja sitten disgust & co. hakee sossusta rahaa niin paljon että ei jaksa kantaa.

Mutta kun on Räsäsiä ja Thorsseja päättävässä asemassa, niin ei sille mitään voi.

Näinhän se on. En voi jumalauta käsittää että meitä jotka on syntynyt tänne, kohdellaan kuin paskaa ja sitten disgust & co. hakee sossusta rahaa niin paljon että ei jaksa kantaa.

Mutta kun on Räsäsiä ja Thorsseja päättävässä asemassa, niin ei sille mitään voi.

Älä.. paljon sä tienasit viime vuonna?

- - - Updated - - -

mamuille pitäs olla omat paikat bussissa joo
- katolla siellähän ne kuvista päätellen viihtyy...

ja jos joku tippuu ja jää auton alle, sekään ei oo pahitteeksi :dance2:

- - - Updated - - -

ei se saatanan munapää mitä osaa vastailla, jos vastaa niin koittaa vastata oikeen hienosti ja faktoihin turvautuen (joista ei ole valitettavasti todisteita, mutta omia kokemuksia sitäkin enemmän)

edit: ei sillä varmaan oo kaikki muslimit mekassa kyllä..

Mä en juttele urpojen kanssa. Hyvin yksinkertaista. Valinnan vapaus katos. Mutta kiitos että rekisteröidyit tälle palstalle. Sun anti on ollut jäätävää. :david:

Mikä sun henkilötunnus on? Noh.. etkö uskalla kertoa? Vittuako mun uskonnolliset tai poliittiset vakaumukset kuuluu sulle. Jos osaisit edes jokseenkin asiallisesti kysyä / jutella, niin voisin jopa harkita vastaavani henkilökohtaisiin kysymyksiin, mutta pistin sut jo ajat sitten samaan junaan, kuin Kebetto hoyhenenkevyt ja muut vajakit. Saitte muuten lisää seuraa sinne antti65 ja puusipan muodossa.

ei tietenkää, suomihan on tämmönen lintukoto, ei oo koskaa rikoksia tapahtunu eikä tapahdu. ihan oikeessa oot, lehdet vaan kertoilee satuja koska haluaa että ihmiset lukee niitä lehtiä.. väkivaltakin on ihan ihmisen päässä syntynyt ajatus, kukaan ei ole koskaa sitä nähnyt.

Niin, kyllä sitä väkivaltaa on siellä missä on ihmisiä. Se nyt vaan ei tarkoita sitä, että en uskaltaisi liikkua jossain, missä joskus joku on väkivaltaa kokenut. Ja todennäköisemmin mä tappeluun joudun jossain vitun junttien kansoittamassa peräkylässä, niissä paikoissa tuntuu väkivalta olevan se arvostetuin ratkaisu erinäisiin ongelmiin.

Ps. kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmaa keidenkään muiden kanssa kuin suomalaisten känniääliöiden. NEEKERIT on jäättäny mut jostain syystä rauhaan.

Enpä tiedä. Päästäisitkö vaimosi tai tyttöystäväsi perjantaiyönä esim. Malmille tai Tikkurilan aseman lähettyville? Minä en päästäisi enkä itsekään menisi.

Joo.

Ja muslimeilla nämä vaimojen ja tyttöystävien menojen kontrolloimiset.

Niin, kyllä sitä väkivaltaa on siellä missä on ihmisiä. Se nyt vaan ei tarkoita sitä, että en uskaltaisi liikkua jossain, missä joskus joku on väkivaltaa kokenut. Ja todennäköisemmin mä tappeluun joudun jossain vitun junttien kansoittamassa peräkylässä, niissä paikoissa tuntuu väkivalta olevan se arvostetuin ratkaisu erinäisiin ongelmiin.

Kuten eri tiedotusvälineistä ollaan voitu kaikki todistaa niin suurimmat ongelmat sisällisotien, itsemurhaiskujen sekä raiskausepidemioiden suhteen löytyvät juuri Suomesta junttien kansoittamista peräkylistä eikä niinkään muslimivaltioista, lähi-idästä yleensä tai afrikasta.

Ps. kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmaa keidenkään muiden kanssa kuin suomalaisten känniääliöiden. NEEKERIT on jäättäny mut jostain syystä rauhaan.

Vedenpitävä todiste siitä, että kyseistä ongelmaa ei ole.

Joo.

Ja muslimeilla nämä vaimojen ja tyttöystävien menojen kontrolloimiset.

Muslimithan on mitä avomielisimpiä sukuun kuuluvien naisten menojen suhteen.

Mikä sun henkilötunnus on? Noh.. etkö uskalla kertoa? Vittuako mun uskonnolliset tai poliittiset vakaumukset kuuluu sulle. Jos osaisit edes jokseenkin asiallisesti kysyä / jutella, niin voisin jopa harkita vastaavani henkilökohtaisiin kysymyksiin, mutta pistin sut jo ajat sitten samaan junaan, kuin Kebetto hoyhenenkevyt ja muut vajakit. Saitte muuten lisää seuraa sinne antti65 ja puusipan muodossa.
Ja tällänen haukkuu muita vajakeiksi:face:

- - - Updated - - -

muutin juuri mielipidettäni maahanmuuttajista: HEITÄ EI SAA POTKIA SUOMESTA VITTUUN

vaan ne pitäs kaikki lopettaa (en tiiä minne ne sitten haudattais ku loppuu suomesta tila kesken)

-----> saunan taakse
En tiedä mitä olisi sattunut jos itse yö vuoron jälkeen noitten metriheikkien pysäyttämiseksi joutunut, sitä meinaan on välillä aika hätähinen mies:)

Mä koitin puhua sun kanssa asiallisesti siitä sun kaveris suorittamasta pahoinpitelystä, jota olit todistamassa oikeudessa. Se keissi missä poken rintalihas repesi tai jotain sinnepäin. Lupailit kertoa mulle sen päivämäärän, että saisin tilattua siitä oikeudenasiakirjat, koska koko tapahtuma kuulosti niin uskomattomalta. En kuitenkaan koskaan saanut päivämäärää asiallisesta linjasta huolimatta.

Disgustilta toivoisin ihan rehellistä vastausta siihen, että kun alat lukemaan jotain uutista raiskauksesta ja sitten se paljastuu rikastajan tekosiksi, niin yllätytkö? Meinaan kun näissä viimeisissäkin uutisissa on tajunnut jo alkuvaiheessa, ettei kuulosta ihan suomalaisen tekosilta. Ja tällästä fiilistä ei todellakaan tule jokaisen ikävän uutisen kanssa, vaan näitä tullut sen verran, että jotenkin tunnistaa pelkällä teonkuvauksella.

Järki vai uskallusko puuttuu, kun et vastaa, poika?

- - - Updated - - -

Eiköhän ne Suomalaiset silti raiskaa enemmän.

Eka posti.....

Kyllä aikamoinen kukkapipo tarvii olla jos ei näe metsää puilta. Nuo ulkomaanelävät ovat lähes järjestäen raiskaajina mitä lehdistä lukee. On se ihme ja kumma, että joku edelleen näkee tämän mamuilmiön rikkautena. Syöpä se on.

Back
Ylös Bottom