Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kannattee lukea, hyvä teksti kun täällä aina puhutaan mamujen suurista tuista:

http://www.hs.fi/kotimaa/Maahanmuuttajat+yliedustettuina+toimeentulotuen+saajissa/a1366854948155

Maahanmuuttajat (8%) saavat 27%
Maahanmuuttajat yliedustettuina toimeentulotuen saajissa

Tänään julkaistussa Kelan tutkimuksessa selvitetään, keitä toimeentulotuen saajat ovat ja mihin tuet käytetään. Tutkimusaineisto on saatu pääosin Helsingin sosiaaliviraston rekistereistä vuosilta 2008–2010.
[...]
Maahanmuuttajien osuus Helsingin toimeentulomenoista on 27 prosenttia, vaikka maahanmuuttajien osuus väestöstä on noin kahdeksan prosenttia. Tukea saavat maahanmuuttajat ovat kantaväestöä useimmin lapsiperheitä.

Toimeentulotuesta 60 prosenttia maksetaan suoraan asiakkaan tilille erittelemättä sen käyttökohdetta. Toimeentulotuen perusosa on tarkoitettu muun muassa ruoka- ja vaatemenoihin.

OOH SNAP! vai miten se meni.

Järki vai uskallusko puuttuu, kun et vastaa, poika?

- - - Updated - - -

Eka posti.....

Järki vaan sanoo, ettei kannata keskustella ihmisen kanssa, joka väittää olevansa yli viisikymppinen mutta ulosanti on silti jotain aivan muuta. Tai jos oletki viisikymppinen ja ulosanti on tommosta, niin sitten sä vaan oot jääny kyydistä liian aikasin, eikä silloinkaan sun kanssa voi syntyä järkevää keskustelua. Joten siirrytkö syrjään kiusaamasta mua ja juttele vaikka sir abdul93 aka lil_nigga93 aka sir abdulin kanssa.. tai opettele tavoille ja keskustele niin kuin aikuinen, ni voidaan jatkaa.

Mä koitin puhua sun kanssa asiallisesti siitä sun kaveris suorittamasta pahoinpitelystä, jota olit todistamassa oikeudessa. Se keissi missä poken rintalihas repesi tai jotain sinnepäin. Lupailit kertoa mulle sen päivämäärän, että saisin tilattua siitä oikeudenasiakirjat, koska koko tapahtuma kuulosti niin uskomattomalta. En kuitenkaan koskaan saanut päivämäärää asiallisesta linjasta huolimatta.

Rehellisesti sanottuna en tiedä mistä saisin päivämäärän. Tai saisihan sen vaikka käräjiltä tilattua, mutta kelaa ku kiinnostaisi niin paljoa, että alkaisin sitä tilailemaan, että voin sen tänne postata. Tai edes sulle henk.koht koska valitettavasti oot mulle pelkkä nimimerkki. Ja tapahtumasta kuitenkin on jo useita vuosia. Mikään pakkohan tuota ei ole uskoa, jos se niin uskomattomalta kuulostaa.

Disgustilta toivoisin ihan rehellistä vastausta siihen, että kun alat lukemaan jotain uutista raiskauksesta ja sitten se paljastuu rikastajan tekosiksi, niin yllätytkö? Meinaan kun näissä viimeisissäkin uutisissa on tajunnut jo alkuvaiheessa, ettei kuulosta ihan suomalaisen tekosilta. Ja tällästä fiilistä ei todellakaan tule jokaisen ikävän uutisen kanssa, vaan näitä tullut sen verran, että jotenkin tunnistaa pelkällä teonkuvauksella.

Pyrin vastaamaan aina rehellisesti ja sanon asiat aina suoraan ja kerron totuuden (niinku Jussi Halla-Aho :thumbs:)

Täytyy sanoa, että en aina ylläty en. Riippuu paljon alueesta missä tapahtunu jne. Mutta sanon rehellisesti myös ettei se shokkina tule jos tekijä on suomalainen. Ne vaan ovat yleensä vähän erilaisia piirteitä omaavia raiskauskeissejä. Varsinkin kun tilastoja lukee, niin absoluuttisessa määrässä suomalaiset edelleen raiskaavat huomattavasti useammin, joten sen takia yllätysmomentti olisi mukana, jos kaikissa raiskausjutuissa olisi tekijänä mamu. Kai ne mamujen tekemät raiskaukset vaan ovat niin häikälemättömiä tekotavoiltaan, että saavat enemmän julkisuutta. Mutta kaikki yhtä ja samaa mun kirjoissa.. raiskaus on raiskaus tapahtui se sitten Kuussa puussa tai Kaisaniemen puistossa.

Ongelmia ei ole jos niitä ei halua nähdä. Ahbulla vastaa pariin kysymykseen josta en oo saanu koskaan kunnnon vastausta Disgustilta. Mikä on naisen asema somalien keskuudessa? Mitä olet mieltä somalialaisten valtavirrasta suomeen? Oletko koskaan suomeen saapuessa saanu kotoutus koulutusta/ohjelmaa miten täällä toimitaan? (kaiki naiset ei ole sinun jotka vastaan kävelee, eikä tarvi huoritella. Kiitos ollaan suomessa). Miten luulet et somalialaiset voi ylipäätään integroitua suomalaiseen kulttuuriin jos te ette edes halua?

Tilastot puhuu puolestaan, mitä mieltä niistä? Sama trolli olet kuin aiemmin mut olishan se kiva saaha jotain muutakin järkevää kommenttia kuin et Rankkuri on h....o?

Kerro kerro?

- - - Updated - - -

Yksi harvoista asioista joissa olen Persujen kanssa samaa mieltä:

http://uutiset.perussuomalaiset.fi/?p=3926

Kerrankin puhut asiaa. Hyvä Disgust, me vielä susta persu tehdään :dance2:

Tossa on tekijöitten nimet yrmis, Belay Abale Yayalesew ja Edmilson Simao. Yksittäistapaus vai mitä Disgust?:)

Ai se että joku ilmeisesti portugalilainen tai brasilialainen (?) ja ilmeisesti joku länsi-afrikkalainen vei himaan pari alaikäistä kännistä pissistä ja toinen näistä raiskasi? Kyyyyyllä mä uskon, että tää oli ihan yksittäistapaus. Oisko lisää linkkejä, joihin sä haluut mun mielipiteen? Kovasti sua on tässä vuosien saatossa näyttänyt kiinnostavan. Kiitos antamastasi huomiosta.

^Sun mielestä se on ihan normaalia sivistystä/kulttuurin rikastamista. Se me jo tiedetään. Olisko mitään häpeäpuhetta? vai päästäänkö saman junan kyytiin?

Ai se että joku ilmeisesti portugalilainen tai brasilialainen (?) ja ilmeisesti joku länsi-afrikkalainen vei himaan pari alaikäistä kännistä pissistä ja toinen näistä raiskasi? Kyyyyyllä mä uskon, että tää oli ihan yksittäistapaus. Oisko lisää linkkejä, joihin sä haluut mun mielipiteen? Kovasti sua on tässä vuosien saatossa näyttänyt kiinnostavan. Kiitos antamastasi huomiosta.

Ähly kuitenkin, mut sitähän ei lasketa.

Eiköhän tuo toinenkin ole länsiafrikkalainen, kun tuppaa noissa entisissä Portugalin ja Espanjan siirtomaissa monilla olemaan portugalilainen/espanjalainen nimi. Ja sanoit, että suomalaiset tekevät huomattavasti enemmän raiskauksia kuin mamut: eikö 2011 (?) mamut tehneet kaikkiaan n. 40 % raiskauksista ja kun lasketaan Suomen kansalaisuuden saaneet ja toisen polven mamut, niin lukemat ovatkin jo aikalailla 50/50.

Kai ne mamujen tekemät raiskaukset vaan ovat niin häikälemättömiä tekotavoiltaan, että saavat enemmän julkisuutta. Mutta kaikki yhtä ja samaa mun kirjoissa.. raiskaus on raiskaus tapahtui se sitten Kuussa puussa tai Kaisaniemen puistossa.

Mun mielestä tyypillinen suomalaisen suorittama raiskaus on kutakuinkin sellainen, että Repa 53v raiskaa Annelin 55V. Kummatkin pitkäaikaistyöttömiä ja alkoholin suurkuluttajia, Repa tekohetkellä yli 3 promillen kännissä viikkokausia kestäneen ryyppäyksen takia. Repa suoritti raiskauksen yksin ja on Annelin pitkäaikainen tuttu.

Mamun suorittamana sama toimenpide: Abdul 21v raiskaa matkalla kotiinsa olevan tuntemattoman naisen kerrostalon porttikongissa. Osa Abdulin kavereista kuvaa aktia ja osa naureskelee naisen itkulle. Abdul on tekehetkellä khat-huumeen vaikutuksen alaisena ja tämän lisäksi on nauttinut muutaman annoksen alkoholia. Abdulin oltua valmis, kaverit päättävät vielä vähän hassutella ja raiskata naisen puukepillä.

Kummatkin noista on täysin kuvitteellisia tapahtumia ja jokainen nyt voi miettiä että kumpinoista kiinnostaa kansaa enemmän. Kiinnostaako kun joku rupu raiskaa toisen, vai että mamu raiskaa alle 18v tytön jolla on koko elämä edessä. Ja niinkuin tuossa itse mainitsit, niin yleensä mamujen suorittamat raiskaukset ovat tekotavoiltaan reilusti häikäilemättömämpiä, kuin perussuomalaisen juoppolallin suorittama raiskaus jossain paskaisessa alkoholistien tukiyksikon vessassa.

Raiskaus on raiskaus ja aina siinä jonkun elämä pilalle menee, myös sen juopponaisen, mutta enemmän ihmisiä koskettaa sen nuoren tytön raiskaus.

Eiköhän tuo toinenkin ole länsiafrikkalainen, kun tuppaa noissa entisissä Portugalin ja Espanjan siirtomaissa monilla olemaan portugalilainen/espanjalainen nimi. Ja sanoit, että suomalaiset tekevät huomattavasti enemmän raiskauksia kuin mamut: eikö 2011 (?) mamut tehneet kaikkiaan n. 40 % raiskauksista ja kun lasketaan Suomen kansalaisuuden saaneet ja toisen polven mamut, niin lukemat ovatkin jo aikalailla 50/50.

Otetaan tuo huomattavasti sana sitten pois. Monikohan raiskaus jää päivittäin tilastoimatta, jossa molemmat osapuolet ovat kantaväestöä mutta uhri ei vaan viitsi, uskalla tai häpeää ilmoittaa raiskauksesta koska kyseessä läheinen (työkaveri, sukulainen, puoliso etc.)? Puskaraiskauksen ilmoittaminen varmasti paljon helpompaa kun kyseessä täysin tuntematon. Jo pelkästään lestadiolaispiirien raiskaukset jos ilmoitettais, ni tuo luku notkahtaisi aikalailla..

Otetaan tuo huomattavasti sana sitten pois. Monikohan raiskaus jää päivittäin tilastoimatta, jossa molemmat osapuolet ovat kantaväestöä mutta uhri ei vaan viitsi, uskalla tai häpeää ilmoittaa raiskauksesta koska kyseessä läheinen (työkaveri, sukulainen, puoliso etc.)? Puskaraiskauksen ilmoittaminen varmasti paljon helpompaa kun kyseessä täysin tuntematon. Jo pelkästään lestadiolaispiirien raiskaukset jos ilmoitettais, ni tuo luku notkahtaisi aikalailla..

Eikö sama homma päde myös toisinpäin? Ilmoittavatko muslimiperheenäidit, jotka eivät edes puhu suomea, miehensä/sukulaisensa suorittaman raiskauksen poliiseille?

Järki vaan sanoo, ettei kannata keskustella ihmisen kanssa, joka väittää olevansa yli viisikymppinen mutta ulosanti on silti jotain aivan muuta. Tai jos oletki viisikymppinen ja ulosanti on tommosta, niin sitten sä vaan oot jääny kyydistä liian aikasin, eikä silloinkaan sun kanssa voi syntyä järkevää keskustelua. Joten siirrytkö syrjään kiusaamasta mua ja juttele vaikka sir abdul93 aka lil_nigga93 aka sir abdulin kanssa.. tai opettele tavoille ja keskustele niin kuin aikuinen, ni voidaan jatkaa.
Ja tälläinen sankari puhuu järjestä, ja sen käytöstä:face:

Monikohan raiskaus jää tilastoimatta, jossa molemmat osapuolet ovat muslimeita, mutta uhri ei uskalla ilmoittaa(menettää hengensä) Sillä muslimimies saa ottaa naisensa koska, milloin, missä tahansa. Tämä tilasto olisi karmeaa luettavaa jos kaikki alistettu muslimi naiset tohtisivat ilmoittaa tapahtuneista raiskauksista. Ja näkeehän sen jo turvakotien asiakaskunnasta mitä menoa nämä hihhulit pitää.

En ole pitkään aikaan jaksanut seurata tätä ketjua. Joko tuohon maahanmuuttoon on keksitty jokin järkevä ratkaisu? kun ehdottamani rajat kiinni ei sopinu. Muistaakseni vastustin ehdotusta että mamut ei saisi sosiaalitukia ollenkaan, syynä se että elättäisivät siten itsensä rikoksilla. Nyt olen muuttanut kantani ja mielestäni sosiaali turvaa ei taarvitsisi olla ei syntyperäisillä. Sen voisi saada sitten, kun on työskennellyt maassa jonkin aikaa (maksanu veroja) ja saanut kansallisuuden.
Mielestäni maahanmuutto ei ole mikään ihmisoikeus. Eikä tällöin myöskään kuulu yhteiskunnan edutkaan ulkopuoliselle.
Tämä karsisi jo kummasti huonomman aineksen maahantuloa.

Nyt olen muuttanut kantani ja mielestäni sosiaali turvaa ei taarvitsisi olla ei syntyperäisillä. Sen voisi saada sitten, kun on työskennellyt maassa jonkin aikaa (maksanu veroja) ja saanut kansallisuuden.

Sä varmaan ymmärrät itsekkin miten absurdi ajatus tämän on? Meinaat että pakolainen saa heti töitä tullessaan maahan? Vai pitäiskö hänellä olla omat säästöt matkassa kun tulee tänne esim. sotaa pakoon?

En todellakaan pidä tavasta jolla sosiaalitukia tällä hetkellä jaellaan joka suuntaan, mutta ehkä jotain järkeä näihin kommentteihin.

Mielestäni maahanmuutto ei ole mikään ihmisoikeus. Eikä tällöin myöskään kuulu yhteiskunnan edutkaan ulkopuoliselle.
Tämä karsisi jo kummasti huonomman aineksen maahantuloa.

Et olisi valmis auttamaan oikeassa hädässä oleviakaan?

Sä varmaan ymmärrät itsekkin miten absurdi ajatus tämän on? Meinaat että pakolainen saa heti töitä tullessaan maahan? Vai pitäiskö hänellä olla omat säästöt matkassa kun tulee tänne esim. sotaa pakoon?

En todellakaan pidä tavasta jolla sosiaalitukia tällä hetkellä jaellaan joka suuntaan, mutta ehkä jotain järkeä näihin kommentteihin.

Et olisi valmis auttamaan oikeassa hädässä oleviakaan?
Raavaitten miesten pitäisi jäädä puollustamaan itseään ja läheisiään, mutta ei, luikitaan häntä koipien välissä pakoon ja jätetään vanhukset ja sairaat vihollisen armoille.

Back
Ylös Bottom