Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Masentaa ja vituttaa kun sitä yrittää väkisin pitää yhteyttä "kavereihin". Ketään ei kuitenkaan kiinnosta pitää minkäänlaista yhteyttä takaisin. Yritän keksiä tekemistä, eikä ketään kiinnosta olla tekemisissä.

Myös sanat pitäisi nähdä joskus, ja pitäis tulla käymään joskus sun luona, on kuultu useamman kerran. Ei oo näkyny eikä kuulunu enää sen jälkeen, kun sanat on päästetty ulos.
Seuraavalla kerralla pyydellään anteeksi. Valitettavasti ne teot kertoo enemmän kuin sanat.

Myös sanat pitäisi nähdä joskus, ja pitäis tulla käymään joskus sun luona, on kuultu useamman kerran. Ei oo näkyny eikä kuulunu enää sen jälkeen, kun sanat on päästetty ulos.
Seuraavalla kerralla pyydellään anteeksi. Valitettavasti ne teot kertoo enemmän kuin sanat.

Yleensä nämä tyypit seurustelevat kun itse taas ei. Sitten kun heidän suhteensa päättyy, äkkiä ilmaantua ukkoa ilmoille jostain tossun alta vapautuneena ja seura taas kelpaa. Kunnes taas löytyy joku uus pötkö kierrokseen. Puheet on aina tietenkin eriä kuin teot: "Mua ei akat määräile!" Eipä vissiin! Baariin saakka jos päästään ilman akkoja, kännykkä on kourassa kolmen minuutin välein, onko tyttikseltä tullut viestiä.

Naurettavaa pelleilyä. En voi oikein pitää miehinä tällaisia tyyppejä, mutta kun toisaalta on pitkä yhteinen historia, minkäs teet.

Löysin itseni FB-chatista keskustelemassa muffinssiresepteistä. Katu-uskottavuuteni on mennyttä.

Vituttaa niin paljon että vittu kolottaa ala viisaudenhammasta. Kaipa se pitää lähtee poistattamaan ja ylhäältä samalla. Viimeksi köyhdyin 600e 5krt juurihoidosta :D

Alkaa ottaa nuo helvetin kerjäläiset oikeesti päähän. Ei saa ees kahvilassa istua rauhassa ilman et ne tulee sisälle asti pöytiin ruinaamaan rahaa, eikä lähde pois vaikka mitä sanoo..

Meni työpaikalla omissa hommissa pitkään ja kotona odotti mukava yllätys, nuorempi kissa oli kaatanut isohkon chilin olohuoneen ikkunalaudalta. Passiivihydro lecasoralla, vettä jonku verran ja laminaatti vituiks. Kai se pitää vaan huomenna soittaa vakuutusyhtiöön. Olihan tuo lattia ollutkin jo n. 4 vuotta..

Meni työpaikalla omissa hommissa pitkään ja kotona odotti mukava yllätys, nuorempi kissa oli kaatanut isohkon chilin olohuoneen ikkunalaudalta. Passiivihydro lecasoralla, vettä jonku verran ja laminaatti vituiks. Kai se pitää vaan huomenna soittaa vakuutusyhtiöön. Olihan tuo lattia ollutkin jo n. 4 vuotta..

Vittu mä vihaan kissoja.

Kaikki kissat pitäis ampua. Niistä ei oo mitään iloa. Niiden kanssa ei voi harrastaa mitään eikä oikein mitään muutakaan.
Sitten ihmiset pitää kissojaan vaapana ulkona ja kun koira on takapihalla kiinni ja kissat pyrkivät sen vesi/ruokakupille = tulee turpasaunat. Sitten on kohta joku mummo oven takana kissan kanssa itkemässä miten koira on käynyt sen kimppuun :rolleyes:

Mä rankkaan kissat samaan kategoriaan kultakalojen, marsujen, gerbiilien, kanien yms turhien elukoiden joukkoon (elukat mistä ei ole mitään käytännön iloa).

Koirat > kaikki muut eläimet.

Pukkarissa oli palkkarikeskustelut parhaimmillaan kun reenin jälkeen sinne hoipuin. Joku perusjamppa tohkeissaan selitti siellä, että palkkari pitää juoda kuuman veden kanssa niin se "imeytyy paremmin ja ei mene vatsan pohjalle lämpenemään turhaan". Eli vissiin se tuossa nielussa jo imasee sen verenkiertoon kun tarpeeksi kuumana juo. :wtf:

Naapurin roskaväki aloitti terassikauden, ööli löyhkää ja körssi käryää kaiket illat. :curs:
Mitä pahanhajuista voisin sijoittaa omalle terassilleni? Mätänevää jauhelihaa? Kollikissankusta? :D

Ihmiset on perseestä. Olin tuolla ulkona kävelyllä kun on nätti ilma ja nautin luonnosta, auringosta, ensimmäisistä lehden aluista puissa ja luontoon heitetyistä roskista. Siis hetkinen, niin mistä? Joo, roskista. Joka paikka oli ihan täynnä kaiken maailman roskia muovipusseista, lehdistä ja käärepapereista tupakka-askeihin ja yhden kuormalavan ja hylätyn pulkankin näin. On sitten ihan pakko roskata niin helvetisti, täh? Toinen hyvä paikka on toi meidän paikallinen ostari missä pyörii mopoikäisiä kolleja joka vitun päivä ja vetää karkkia ja jätskiä siinä kovan näköisinä ja kaikki jätetään tietysti siihen kuin paska perseestä, vaikka vieressä on roskis. Se viereinen nurmialue on sitten pikkaisen ruokottoman näköinen. Enemmän roskaa kuin ruohoa. Että mä vihaan tollasia.

Naapurin roskaväki aloitti terassikauden, ööli löyhkää ja körssi käryää kaiket illat. :curs:
Mitä pahanhajuista voisin sijoittaa omalle terassilleni? Mätänevää jauhelihaa? Kollikissankusta? :D

Surstrommingopen.webp

Hajun puolesta ei ole vielä löytänyt vertaistaan

Aika hyvä! Pitäisi vain sijoittaa se johonkin hajutiiviiseen astiaan, jonka kannen saisi sitten kiinni kun itse haluan olla terassilla. Kauhun tasapaino... :evil:

Tai sit heivaat sen niiden terassin alle, ainakin pysyis pois terassiltaan :)

Back
Ylös Bottom