Tämän siitä saa kun nukkuu myöhään vapaalla,nyt ei väsytä ollenkaan ja töihi pitäs lähteä parin tunnin päästä :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän siitä saa kun nukkuu myöhään vapaalla,nyt ei väsytä ollenkaan ja töihi pitäs lähteä parin tunnin päästä :(
Mulla ois 4 h mutta ei väsytä sitte yhtään,kaippa se yks päivä menee samoilla silmillä.Sama, mulla tosin viel 5 h aikaa nukkua.
Oon kokeillut. Ei tule uni siten. Sitten vasta, kun väsyttää.Laita kone kiinni ja mene sohvalle lukemaan. Valoja pois sen verran, että näät lukea.
Pitäs rauhottaa paremmin, kuin koneella roikkuminen. Toimii itsellä useasti. ...Ikävä kyllä ei tietenkään aina.
Huomenta! Perkele että tuli nukuttua huonosti. Saapa nähdä mitä sitä jaksaa painaa pitkän päivän tänään..
Paskaa kahvia.
Joskus, joo. Mutta mun koneisto vaatii öljyt aamulla tai muuten leikkaa kiinni viimeistään puoleltapäivin.Tee on parempaa.
Joskus, joo. Mutta mun koneisto vaatii öljyt aamulla tai muuten leikkaa kiinni viimeistään puoleltapäivin.

Se ois taas maanantai. Virtaa riittää ja loma on. Mitäs tässä keksis.