Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa sanoa, mutta mikä esim sinun kokemuksesi on lajista? Lähes kaikki mitä sanon, niin liittyy aina omakohtaiseen kokemukseen, ei netistä opittuun.
Kyllä minulla on parannettavaa monellakin osa-alueella, jos paremmin menestyä haluan. Tuossa esiintymisessä varsinkin ja siihen pyrin panostamaan seuraaviin kisoihin. Kyllä siellä lihasmassassakin tulee turpaan aivan huipuilta kuten Flexiltä, Kevin Englishiltä ja kumppaneilta aivan selvästi ja erottuvampikin saan lavalla olla. Ei nyt kuitenkaan oteta tätä mun kisaamista niin haudanvakavasti. Teen sen, minkä pystyn ja yritän olla ensi kerralla lavalla parempi kuin aiemmin. Nuo minun taustatkaan eivät ole lähelläkään sitä, mitä ne noilla oikeilla ammattilaisilla ovat. Se ei silti estä treenaamasta kovaa ja tavoittelemasta parempaa kuntoa![]()
Mielenkiintoista nähdä, miten Jerry on pysynyt kehityksen mukana. Viime kisoissahan ei massa ero ollut Flexiinkään juurikaan. Nyt näyttäs Flexi turvonneen aikalailla. Lavallahan sen sitten näkee, tsemppiä Jerrylle!
Ihmittelin kovasti tuota Jerryn kisatauon ajankohtaa. Hyvä aloitus, niin siitä olisi mielestäni kannattanut jatkaa ja tehdä nimeä ja naamaa tutuksi tuomareille.
Hieno homma, että Jerry treenaa taas kisoja kohti! Ukko taitaa olla Suomen tämän hetken kovin kehonrakentaja. Ikää löytyy ilmeisesti 43 vuotta. Veikkaan, että tulee olemaan kovimmassa kunnossaan 44-48-vuotiaana.
Mielestäni Jerryn lava tyyli sopii ja tietyt poseeraukset ovat hyvin Jerryn tyyppisiä. Lisäksi menestystä on tullut ja voitot lähes kaikista kisoista joihin osallistunut joten ei tuo poseeraus ole voinut pahasti metsäänkään mennä ;)Mitä tulee tuohon poseeraustaitojen kritisoimiseen ja ehdottamiseen, että pitäisi hakea mallia Mika Nyyssölältä niin vaikka Mika on todella hyvä ja upea poseeraamaan, varma esiintyjä jne. Niin kaikille ei sovi sama tyyli kuin Nyyssölälle. Poseerauksenkin pitää olla kisaajan näköistä, asennot ja koko olemus. Ei se olisi hyvä jos kaikki pyrkivät mukautumaan samaan koreografiaan ja vetämään vaikka balettia lavalla 120kg järkäleenäMielestäni Jerryn lava tyyli sopii ja tietyt poseeraukset ovat hyvin Jerryn tyyppisiä. Lisäksi menestystä on tullut ja voitot lähes kaikista kisoista joihin osallistunut joten ei tuo poseeraus ole voinut pahasti metsäänkään mennä ;)

Tästä lähti taas tämä keskustelu. Yritin saada jotain järkevää keskustelu tänne Jerrynkin, mutta se näyttää olevan mahdotonta. Katsokaa miten tämäkin juttu muuttui hetkessä joksikin aivan muuksi. Ikävä, että Mike antaa sen tapahtua ja vielä itse siihen osallistuu. En minäkään sano Miken kuvista, että ompa sitä tai tätä, vaikka ne ei minua miellyttäisi. En näe, että minulla on mitään krediittiä sitä tehdä, sen verran arvosta kuitenkin kokemusta, mikä jollakin on.
Ajattelin, että on hyvä jos itse osallintun näihin keskusteluihin, mutta nyt ymmärrän, ettei hyvä ja nyt ymmärrän myös miksei esim. Utti täällä enään kirjoittele.
Tottakai silmä kehittyy näkemään, mikä on hyvä fysiikka, mutta että katsomalla oppii kaiken dieettaamisesta, treenaamisesta ja poseeraamisesta, niin kyllä on helppoa. Tässä lajissa on kyllä aika mahdotonta alkaa valmentajaksi, ilman omaa kokemusta.
Tästä lähti taas tämä keskustelu. Yritin saada jotain järkevää keskustelu tänne Jerrynkin, mutta se näyttää olevan mahdotonta. Katsokaa miten tämäkin juttu muuttui hetkessä joksikin aivan muuksi. Ikävä, että Mike antaa sen tapahtua ja vielä itse siihen osallistuu. En minäkään sano Miken kuvista, että ompa sitä tai tätä, vaikka ne ei minua miellyttäisi. En näe, että minulla on mitään krediittiä sitä tehdä, sen verran arvosta kuitenkin kokemusta, mikä jollakin on.
Ajattelin, että on hyvä jos itse osallintun näihin keskusteluihin, mutta nyt ymmärrän, ettei hyvä ja nyt ymmärrän myös miksei esim. Utti täällä enään kirjoittele.
Tottakai silmä kehittyy näkemään, mikä on hyvä fysiikka, mutta että katsomalla oppii kaiken dieettaamisesta, treenaamisesta ja poseeraamisesta, niin kyllä on helppoa. Tässä lajissa on kyllä aika mahdotonta alkaa valmentajaksi, ilman omaa kokemusta.
Johon mä vain sanoin, että ei se massasta vain kiinni ole. Jos se nyt kinaamista on, niin ihan sama. Ei Jarikaan massassa häviä muille lavalla, mutta niiden muiden lihasten malli ja elastisuus on eri tasolla. Bodauksessa kun on symmetria, balanssi, kireys, esiintyminen, värit jne jne, jotka vaikuttaa ihan helvetisti. Ja kaiken päälle on vielä nimi joka painaa.
Enhän mnä mitään noista asioista tiedä, olen tehnyt tätä hommaa vasta 25 vuotta. Minulla oli ammattilaiskortti jo silloin, kun sinä opettelit käveleen![]()
Kyllä se ihan tästä lähti liikkeelle.
Ensimmäinen on miken kommentti ja sun on seuraava. Voidaan sitten miettiä kumpi ihan selkeästi haluaa vain riidellä ja kumpi keskustella.
Ymmärsit sen väärin, se oli yleinen kommentti kaikille, ei sulle suunnattu, se nyt on selvää että tiedät noiden kaikkien merkityksen kokonaisuudessa.Kyllähän Mike taas vähätteli minun tietämystä näistä hommista tuolla kommentilla, että vaikuttaa ne värit jne. siitä tuo humoristinen korttti piikki Mikelle, että kyllä minulla joku haju on mikä vakuttaa mihinin tässä hommassa. Tuo Miken kommentti n sama jos minä sanoisin sille, että muista ottaa linssinsuojus pois kun kuvaat.
Kenes persereiässä sun kieli on? Arvaa onko toi vähän vitun kulunut heitto. Se on kuule poika ihan sama kenen kanssa väittelen mistä tahansa, niin ei tartte kun yksi mua puoltava kommentti, niin joku neropatti on sanomassa, että se on perseennuolemista. Toi on yksinkertaisesti niin vitun väsynyttä ettei mitään.Monen pakkislaisen kieli liplattelee taas kerran syvällä Miken ryppyreiässä!
Tätä nyt ei taas varmaan pitäis sanoa, mutta sanon silti. Minä taas en ymmärrä tuota Supermassan yletöntä palvomista. On joo kaveri legenda, mutta ei häntä tartte silti aina nuoleskella. Mä itse arvostan sitä, että ei aina mennä muun porukan mukana, vaan osataan lyödä tiskiin oma mielipide ja vastaväite. Kaikki arvostus Markolle, enkä häntä todellakaan tässä dissaa, mutta se että häntä palvotaan vain koska hän on SUPERMASSA on minusta typerää. Hänkin on vain ihminen, ei mikään jumala. Tulinpahan avauduttua, sorge.
Mulla ei ole tarvetta nuoleskella mutta Mikellä pitäis olla!!!
Mitä ihmettä?
Ihmittelin kovasti tuota Jerryn kisatauon ajankohtaa. Hyvä aloitus, niin siitä olisi mielestäni kannattanut jatkaa ja tehdä nimeä ja naamaa tutuksi tuomareille.