Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Muslimit laittaa AINA, naiset ja lapset etusijalle.
Ai. Kuten raiskaus on naisen vika kun muslimi ei voi himojaan hallita? Ja kovasti muslimipoikia tänne tulee eikä niinkään naisia.

Abdul93 on joko trolli tai älykkyysosamäärältään vaikeasti jälkeenjäänyt eli ÄO tyyliin 67. Muuten, muistin väärin viime viestiini liittyvän detaljin. Muistelin että Helsingissä 50% mamuperheiden lapsista pääsee yliopistoon. Meni koulutusasteet väärin ja näemmä 50% pääsee toisen asteen koulutukseen (lukio ja amis) ja 50% ei mihinkään peruskoulun jälkeen. Olen pahoillani tästä virheestä...

MISSÄ VITUSSA VIIPYY UUTISET SUOMEN MEDIASSA TUOSTA TERRORISTIEN ISKU YRITYKSESTÄ?!?!?!?!?

Jotain vinkkiä voisi laittaa iltapaskalle ja ylelle jos ne ei muuten tajua uutisoida?

MISSÄ VITUSSA VIIPYY UUTISET SUOMEN MEDIASSA TUOSTA TERRORISTIEN ISKU YRITYKSESTÄ?!?!?!?!?

Jotain vinkkiä voisi laittaa iltapaskalle ja ylelle jos ne ei muuten tajua uutisoida?

Kyllä minun mielestä on paljon tärkeempää uutisoida, että Halla-aho on homo. Vaikka niin P. Haavistokin on, mutta Hallis on silleen väärällä tavalla homo...silleen ei seksuaalisesti vaan mielipiteellisesti. Ja Hakkarainen vieraili prätkäpoikien tallilla. Ilmiselvä homo. Ei seksuaalisesti vaan älyllisesti.

Ja marski oli kans! Nii. Kohta Yle alkaakin valmistella uutta elokuvatuotantoa, jossa Haavisto esiintyy hyvänä homona, ja Hallis, Hakkis ja Marski on silleen pahoja homoja. Varmaan Afrikassa taas haluavat aivan homona päästä osalliseksi uuteen tuotantoon.

Suomessa on sensuuri, joka väittää vastaan on idiootti! Miten disgust ja kumppanit voitte oikeasti kiistää että 99% terroristeistä ei ole mukamas muslimeita? Joku denial vaihde.

Suomessa on sensuuri, joka väittää vastaan on idiootti! Miten disgust ja kumppanit voitte oikeasti kiistää että 99% terroristeistä ei ole mukamas muslimeita? Joku denial vaihde.

Tällainen tilasto on. Tosin siinä muslimit on luokiteltu muihin ryhmiin kuin uskonnollisiin ryhmiin, mikä tietenkin vääristää tilastoa. Tilasto notkui muutenkin liitoksissaan lähemmässä tarkastelussa monin tavoin.

Sulla varmaan on virallista dataa tästä?

Heh, aika PerusSuomalainen: "jos mää olisin ollu sisällissodassa...", otappa nyt hei vielä talvisota puheeksi ja ala vertaamaan sitä Somalian sisällissotaa niin ylität itsesi kertaheitolla. Joka on suhteellisen vaativaa.

Tsekatkaas tätä:

Paskakristitty jätti oman perheensä sodan keskelle ja tuli itse tänne. Muslimit laittaa AINA, naiset ja lapset etusijalle.

sanopas, poika, miksen ole sitten nähnyt ainuttakaan somalivanhusta, somalivammaista tai somali-invalidia Suomessa, koskaan.

Te saatanan velliperseet jätätte vähempiosaiset sodan ja vihollisen armoille, kun luikitte pakoon kotimaastanne, jossa teidän pitäisi viimeiseen hengenvetoon asti puolustaa heikompia vihollisen väkivaltaa vastaan.

te saatanan velliperseet olette ihmiskunnan alinta kastia. paskahousuja, loiseläjiä, pelkureita jotka pitäisi potkia pois suomesta, pois sosiaalietuisuuksien nautinnasta.

te saatanan velliperseet, somalit, olette jopa neekereiden keskuudessa alinta kastia. teitä kutsutaan neekerikansojen mustalaisiksi.

tiedoksesi, apina, en ole Perussuomalainen.

Äläkä poika koskaan tule kertomaan mulle MITÄÄN sodasta. Reservin kapteenina heitän sulle jauhot suuhun kerralla niin, että pöllyssä naamasikin hetkeksi valkaistuu.

sanopas, poika, miksen ole sitten nähnyt ainuttakaan somalivanhusta, somalivammaista tai somali-invalidia Suomessa, koskaan.

Tiedätkö kuinka vähän aikaa vammainen tai invalidi elää Somaliassa? Varmaan ymmärrät että siellä ei terveydenhuolto ole parhaimmasta päästä, puhumattakaan että radikaali islam mikä siellä on niin.. Vammainen kuolee siellä luonnollisesti, tai jonkun toimesta.

Kun sodanruntelemassa maassa on "vahvin selviää" meininki, niin ei vanhus kestä siellä nälänhädässä sodankeskellä. Ja Somaliassa kuollee jengi Suomen mittakaavan mukaan vitun nuorena.

Ja se että sinä et ole niitä nähnyt, ei tarkoita etteikö he olisi.

Haluatko heittää jonkun virallisten tilaston että Suomeen saapuu pelkästään nuoria miehiä?

Te saatanan velliperseet jätätte vähempiosaiset sodan ja vihollisen armoille, kun luikitte pakoon kotimaastanne, jossa teidän pitäisi viimeiseen hengenvetoon asti puolustaa heikompia vihollisen väkivaltaa vastaan.

Näinhän me tehdään!

Itsehän olet feministi joka nuoleskelee ryssien persettä.

te saatanan velliperseet olette ihmiskunnan alinta kastia. paskahousuja, loiseläjiä, pelkureita jotka pitäisi potkia pois suomesta, pois sosiaalietuisuuksien nautinnasta.

Itsehän olet paskakristitty ja pedofiili, joten koen että olen sinua hyödyllisempi, noin ihmiskunnalle yleensä ja Suomen kansalle.

te saatanan velliperseet, somalit, olette jopa neekereiden keskuudessa alinta kastia. teitä kutsutaan neekerikansojen mustalaisiksi.

Älä sä vanha homo ala..

Äläkä poika koskaan tule kertomaan mulle MITÄÄN sodasta. Reservin kapteenina heitän sulle jauhot suuhun kerralla niin, että pöllyssä naamasikin hetkeksi valkaistuu.

Jos tiedät edes mitään sodankäynnistä, niin varmasti ymmärrät kuinka raaka sisälläsota Somaliassa on ollut, ihan millä mittakaavalla tahansa.

Vitun naurettavaa kun suomalaiset alkaa kertomaan jotain "ei meillä talvisodasta lähdetty..." joo, Somalian sisällisota on pikkuisen raaempi sota jossa Simo Häyhä oltais ensimmäisenä päivänä tapettu ja syöty.

Ps. miltä se ryssä perse maistuu?

Ja Stf.. Se että et keksi argumentteja mua vastaan, ei tarkoita että olen trolli. Älykkyydestä jos puhutaan niin yksi Abdul vastaa 10 Stfua.

Varmaan ymmärrät että siellä ei terveydenhuolto ole parhaimmasta päästä
Outoa. Miksi näin? Käsittääkseni somalialaiset nuoret on kaikki lapsineroja ja sodan kokeneita sankareita. Koneinsinöörejä jne. Suomessa on hyvä terveydenhuolto (vaikka sitä osa morkkaakin). Luulin, että Somaliassa on parempi terveydenhuolto. Outoa ettei näin ole!

Simo Häyhäkin olisi pelkkää paskaa verrattuna afrikkalaisiin sotasankareihin.

Ja Stf.. Se että et keksi argumentteja mua vastaan, ei tarkoita että olen trolli. Älykkyydestä jos puhutaan niin yksi Abdul vastaa 10 Stfua.
Näin on. Sinä osuvasti totesit vaan, että "Joo tosi uskottavia nuo älykkyyosamäärät ". Loistava perustelu!

Olen samaa mieltä. Afrikassa asuvat ihmiset ovat älyltään ylivertaisia, sen osoittaa afrikkalaisten valtioiden tilanne ja se, miten maahanmuuttajat ko. maista pärjäävät läntisissä paskamaissa.

Ei tänne tarvitse tulla, kun Afrikassa menee niin hyvin!

Ei ole abu vieläkään vastannu onko töissä. Noh, kaikki tietää jo vastauksen ;) Se siitä hyödystä suomelle. Koneinsinöörejä alkaakin olla niin paljon, että 90% työttöminä :O

Vitun naurettavaa kun suomalaiset alkaa kertomaan jotain "ei meillä talvisodasta lähdetty..." joo, Somalian sisällisota on pikkuisen raaempi sota jossa Simo Häyhä oltais ensimmäisenä päivänä tapettu ja syöty.

Nythän se löyty tehtävä Abdulille ja kumppaneille sodan aikana Suomessa. Ei tartte haudata vihollisen kaatuneita, kun Abdul syö ne raadot :lol2:

Nälkäsiä jätkiä nuo itäisen afrikan poijaat.. syövät siellä mitä vaan.. autonrenkaitakin kuulema.
Jännästi meikä tykkää melkeen säännöstään Etiopialais taustaisista tyypeistä mitä olen tutustunut (eritoten naispuolisista), mutta jokaisesta sompusta jonka kanssa olen ollut vähänkin tekemisissä.. on ihan alusta loppuun tullut sellainen samanlainen fiilis kuin ikään mannejen kanssa tulee.. ei vahingossakaan mitään positiivista sanottavaa ole henkilötasolla saati sitten ryhmästä.

Mikä lie, ei musta oikein taida rasistia (ennakkoluuloista) saada, kun valtaosa afrikkalais tuttavista menee oikein hyvin "hyvätyyppi" seulasta läpi.. ne pari somppua mitkä tiedän paremmin.. ovat kumpainenkin tuomittu monet kerrat toisiin kohdistuneista rikoksista + ovat ihan vitun idiootteja sällejä. Mene ja tiedä... omakokemaan pohjaten, somput ja mannet ovat itse tehneet maineensa.. paskan sellaisen, ja siinä on aivan turha huudella mitään persu rasisti lässytyksien tasoista paskaa. Mädät omenat pilaa koko korin, ja kun siellä korissa ei alkujaankaan ollut kuin muutama tuore omppu.. niin sietäisi heittää koko korin johonkin huitsin vittuun täältä.

Ei ole abu vieläkään vastannu onko töissä. Noh, kaikki tietää jo vastauksen ;) Se siitä hyödystä suomelle. Koneinsinöörejä alkaakin olla niin paljon, että 90% työttöminä :O

Töissä olen itse, ja somaleiden työllistymistä laskee eri klaanien käsitys islamista. Esim. pukeutuminen, voiko nainen käydä töissä jne.. Aika rankasti laskee kun suurin klaani Suomessa ei halua naisten käyvän töissä.

Kuparikattokin tommonen vanha homo.

Töissä olen itse, ja somaleiden työllistymistä laskee eri klaanien käsitys islamista. Esim. pukeutuminen, voiko nainen käydä töissä jne.. Aika rankasti laskee kun suurin klaani Suomessa ei halua naisten käyvän töissä.

Kuparikattokin tommonen vanha homo.

Niin paljon Ablub puhuu homoista ettei siellä olis kuitenkin kaipuu saada kikkeliä suuhun :D

Back
Ylös Bottom