Kuten sodissa etulinjaan ja miinakentille :lol2:
Irakin ja Iranin sodassa Iran taisi käyttää lapsia ihan laajamittaisesti miinanpolkijoina. Iranissa tosin nyt on vähintään puolet jengistä ihan totaalisekaisin....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuten sodissa etulinjaan ja miinakentille :lol2:
Ai. Kuten raiskaus on naisen vika kun muslimi ei voi himojaan hallita? Ja kovasti muslimipoikia tänne tulee eikä niinkään naisia.Muslimit laittaa AINA, naiset ja lapset etusijalle.
MISSÄ VITUSSA VIIPYY UUTISET SUOMEN MEDIASSA TUOSTA TERRORISTIEN ISKU YRITYKSESTÄ?!?!?!?!?
Jotain vinkkiä voisi laittaa iltapaskalle ja ylelle jos ne ei muuten tajua uutisoida?
Suomessa on sensuuri, joka väittää vastaan on idiootti! Miten disgust ja kumppanit voitte oikeasti kiistää että 99% terroristeistä ei ole mukamas muslimeita? Joku denial vaihde.
Sulla varmaan on virallista dataa tästä?
Heh, aika PerusSuomalainen: "jos mää olisin ollu sisällissodassa...", otappa nyt hei vielä talvisota puheeksi ja ala vertaamaan sitä Somalian sisällissotaa niin ylität itsesi kertaheitolla. Joka on suhteellisen vaativaa.
Tsekatkaas tätä:
Paskakristitty jätti oman perheensä sodan keskelle ja tuli itse tänne. Muslimit laittaa AINA, naiset ja lapset etusijalle.
Suora kysymys Abdulille:
- Miksi teikäläiset niin innokkaasti silvotte pikkutyttöjä? Miksi nainen ei saa kulttuurissanne kokea seksuaalista mielihyvää?
sanopas, poika, miksen ole sitten nähnyt ainuttakaan somalivanhusta, somalivammaista tai somali-invalidia Suomessa, koskaan.
Te saatanan velliperseet jätätte vähempiosaiset sodan ja vihollisen armoille, kun luikitte pakoon kotimaastanne, jossa teidän pitäisi viimeiseen hengenvetoon asti puolustaa heikompia vihollisen väkivaltaa vastaan.
te saatanan velliperseet olette ihmiskunnan alinta kastia. paskahousuja, loiseläjiä, pelkureita jotka pitäisi potkia pois suomesta, pois sosiaalietuisuuksien nautinnasta.
te saatanan velliperseet, somalit, olette jopa neekereiden keskuudessa alinta kastia. teitä kutsutaan neekerikansojen mustalaisiksi.
Äläkä poika koskaan tule kertomaan mulle MITÄÄN sodasta. Reservin kapteenina heitän sulle jauhot suuhun kerralla niin, että pöllyssä naamasikin hetkeksi valkaistuu.
Outoa. Miksi näin? Käsittääkseni somalialaiset nuoret on kaikki lapsineroja ja sodan kokeneita sankareita. Koneinsinöörejä jne. Suomessa on hyvä terveydenhuolto (vaikka sitä osa morkkaakin). Luulin, että Somaliassa on parempi terveydenhuolto. Outoa ettei näin ole!Varmaan ymmärrät että siellä ei terveydenhuolto ole parhaimmasta päästä
Näin on. Sinä osuvasti totesit vaan, että "Joo tosi uskottavia nuo älykkyyosamäärät ". Loistava perustelu!Ja Stf.. Se että et keksi argumentteja mua vastaan, ei tarkoita että olen trolli. Älykkyydestä jos puhutaan niin yksi Abdul vastaa 10 Stfua.
Vitun naurettavaa kun suomalaiset alkaa kertomaan jotain "ei meillä talvisodasta lähdetty..." joo, Somalian sisällisota on pikkuisen raaempi sota jossa Simo Häyhä oltais ensimmäisenä päivänä tapettu ja syöty.
Ei ole abu vieläkään vastannu onko töissä. Noh, kaikki tietää jo vastauksen ;) Se siitä hyödystä suomelle. Koneinsinöörejä alkaakin olla niin paljon, että 90% työttöminä :O
Töissä olen itse, ja somaleiden työllistymistä laskee eri klaanien käsitys islamista. Esim. pukeutuminen, voiko nainen käydä töissä jne.. Aika rankasti laskee kun suurin klaani Suomessa ei halua naisten käyvän töissä.
Kuparikattokin tommonen vanha homo.
Kuparikattokin tommonen vanha homo.
Kummat maistuu paremmin, homot vai heterot, noin ihmissyöjälle?
:D