sanopas, poika, miksen ole sitten nähnyt ainuttakaan somalivanhusta, somalivammaista tai somali-invalidia Suomessa, koskaan.
Tiedätkö kuinka vähän aikaa vammainen tai invalidi elää Somaliassa? Varmaan ymmärrät että siellä ei terveydenhuolto ole parhaimmasta päästä, puhumattakaan että radikaali islam mikä siellä on niin.. Vammainen kuolee siellä luonnollisesti, tai jonkun toimesta.
Kun sodanruntelemassa maassa on "vahvin selviää" meininki, niin ei vanhus kestä siellä nälänhädässä sodankeskellä. Ja Somaliassa kuollee jengi Suomen mittakaavan mukaan vitun nuorena.
Ja se että sinä et ole niitä nähnyt, ei tarkoita etteikö he olisi.
Haluatko heittää jonkun virallisten tilaston että Suomeen saapuu pelkästään nuoria miehiä?
Te saatanan velliperseet jätätte vähempiosaiset sodan ja vihollisen armoille, kun luikitte pakoon kotimaastanne, jossa teidän pitäisi viimeiseen hengenvetoon asti puolustaa heikompia vihollisen väkivaltaa vastaan.
Näinhän me tehdään!
Itsehän olet feministi joka nuoleskelee ryssien persettä.
te saatanan velliperseet olette ihmiskunnan alinta kastia. paskahousuja, loiseläjiä, pelkureita jotka pitäisi potkia pois suomesta, pois sosiaalietuisuuksien nautinnasta.
Itsehän olet paskakristitty ja pedofiili, joten koen että olen sinua hyödyllisempi, noin ihmiskunnalle yleensä ja Suomen kansalle.
te saatanan velliperseet, somalit, olette jopa neekereiden keskuudessa alinta kastia. teitä kutsutaan neekerikansojen mustalaisiksi.
Älä sä vanha homo ala..
Äläkä poika koskaan tule kertomaan mulle MITÄÄN sodasta. Reservin kapteenina heitän sulle jauhot suuhun kerralla niin, että pöllyssä naamasikin hetkeksi valkaistuu.
Jos tiedät edes mitään sodankäynnistä, niin varmasti ymmärrät kuinka raaka sisälläsota Somaliassa on ollut, ihan millä mittakaavalla tahansa.
Vitun naurettavaa kun suomalaiset alkaa kertomaan jotain "ei meillä talvisodasta lähdetty..." joo, Somalian sisällisota on pikkuisen raaempi sota jossa Simo Häyhä oltais ensimmäisenä päivänä tapettu ja syöty.
Ps. miltä se ryssä perse maistuu?
Ja Stf.. Se että et keksi argumentteja mua vastaan, ei tarkoita että olen trolli. Älykkyydestä jos puhutaan niin yksi Abdul vastaa 10 Stfua.