Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tee valitus isännöitsijälle ja tänään soitat heti kympin jälkeen poliisit paikalle, kyllä ne siitä loppuu. Ei se että asuu opiskelijakämpässä oikeuta toisten yöunia viemään. Jos taas et viitsi soittaa ni oikeastaan syy murheille löytyy peilistä.

Pienet on mun murheet muiden vastaaviin verrattuna, mutta kyllä vituttaa asua taas opiskelijakämpässä. Naapurilla on bileet joka helvetin viikonloppu ja koko kevättalven aikana ei ole pystynyt joko perjantain ja lauantain tai lauantain ja sunnuntain välistä yötä nukkumaan sen helvetin musiikin, mölinän ja kolinan takia. Nytkin alkoi tuo jumputus ja tuolien kolistelu taas. Kaiken lisäks nämä bileet kestää yleensä aamuun seitsemään tai kahdeksaan asti, niin sitten voikin suoraan nousta uuteen päivään samoilla silmillä. Millä ihmeellä nuo jaksaa örveltää aamuun asti? Asuisin mieluummin jossain senioritalossa, kun omat päivärytmit on hivenen verran säännöllisemmät kuin näiden tässä talossa asuvien äänekkäiden opiskelijoiden.

Oon ollu samanlaisessa tilanteessa. Sitä alkaa jossain kohtaa kyseenalaistamaan omat kotirauhan prioriteetit. Poliisit vaan paikalle, anna palaa. Isännöitsijät on yleensä munattomia, mutta toki kannattaa myös sille taholle ilmoittaa asiasta. Eikä toi nyt kovin pieni murhe ole, kun ei saa öisin nukkua muiden ihmisten takia.

...ei sentään. Meidän muksulla on jokunen sairaus mikä hukan hankaloittaa meitin eloa ja käydään tutkimuksissa lastenklinikalla. Puhelu sieltä koski tällä kertaa löydöksiä keuhkoista, joita sinne ei kuulu. Ei kuitenkaan luultavasti syöpäkasvaimista vaan jostain paljon vaikeammin diagnisoitavasta, kuten tähän kokonaistilanteeseen liittyy. Kyse on jonkinlaisesta autoimmuniteettisairaudesta joka kiusaa keuhkoja ja suolistoa. Tilanne on vaikea koska vastaavanlaisia tapauksia ei tunneta, eli kokemusta ei ole.

Kystinen fibroosi?

Oon ollu samanlaisessa tilanteessa. Sitä alkaa jossain kohtaa kyseenalaistamaan omat kotirauhan prioriteetit. Poliisit vaan paikalle, anna palaa. Isännöitsijät on yleensä munattomia, mutta toki kannattaa myös sille taholle ilmoittaa asiasta. Eikä toi nyt kovin pieni murhe ole, kun ei saa öisin nukkua muiden ihmisten takia.
Todella vittumaista kun perjantaina palaa töistä ja haluais vaan nukkua niin apinat soittaa musiikkia läpi yön niin ettei tulpistakaan ole hyötyä. Poliisit vaan kehiin ja kaikkiin mahdollisiin tahoihin valitusta. Itse muutin lopulta omakotitaloon.

Jumanklavita. Paukahti sitten mersusta vetoakseli poikki pienessä kiihdytyksessä ja piti soitella hinauskalusto paikalle poimimaan auto pois ja kyytiä kotiin sai sitäkin odotella useamman hetken - Ei ole hyvä tämä :jahas:

Vituttaa kun olin kokonaan unohtanut käydä ostamassa allergialääkettä siitepölyä varten. Koko pää tukossa ja silmät punasena näytän ihan kun olisin ryypännyt kunnolla :D

Vituttaa kun olin kokonaan unohtanut käydä ostamassa allergialääkettä siitepölyä varten. Koko pää tukossa ja silmät punasena näytän ihan kun olisin ryypännyt kunnolla :D

Itsehän kävin jo tammi-helmikuussa. Aloitan aina "tankkaamaan" tuota allergialääkettä, että keväällä ei olisi niin pahat oireet. Hyvin on auttanu tämä systeemi. Nenän limakalvot vaan tuppaavat turpoamaan kun ovat niin ahtaat. Duactia meneekin niin perkeleesti ja sehän vituttaakin kun on niin kallista. Nenäsuihkeet ovat kanssa kovassa käytössä..

Jumanklavita. Paukahti sitten mersusta vetoakseli poikki pienessä kiihdytyksessä ja piti soitella hinauskalusto paikalle poimimaan auto pois ja kyytiä kotiin sai sitäkin odotella useamman hetken - Ei ole hyvä tämä :jahas:

Kuten pe kirjotinkin, niin itsellä Eemelistä turbo vaihtoon ja ensi to tai pe asti mennään sijaisautolla. Mikä Mersu kyseessä?

Nyt pääsee kohta itku. Reenit jää tältä päivää välistä, ko minä rupesin leikkimään hyvvää tyärtä ja siivosin täällä kotopuolesa koko huushollin, kunnes rupiaman päätteeksi viemärit alko puskemaan kaiken paskan ylös. Isällä on puhelimesta loppunu akku ja laturi täällä kotona, minä koittanu availla viemäreitä, mutta nyt täytyy kyllä heittäytyä uusavuttomaksi, ko en tiiä mihkä muuhun reikään tuota hemmetin vaijeria (avausjousta) pittää vielä tunkia. VOE HELEVETTI! Kerrassaan mahtava sunnuntai. :jahas: Kiitos ja anteeksi.

Ei kiinnosta paskan vittuakaan mennä nykyiseen työpaikkaan. Ei mitään mielenkiintoa eikä muista duuneista mitään hajua, vituttaa saatana.

Satalankku 300 DT ASD-perällä - Kyselin jo Alahärmästä Kivimäeltä billet-vetaria tuohon ja jos sais alkuviikosta vetarin tänne asennettavaksi niin oispa hyvä homma.. :)

Huominen työpäivä alkaa vittuiluilla: "sinne sammui johtotähti, mies kävelemään lähti". Ainakin mun työpaikalla. Ford, Pösö, Volvo ja Skoda-kuskit ainaki kuittailee... perkele.

Huominen työpäivä alkaa vittuiluilla: "sinne sammui johtotähti, mies kävelemään lähti". Ainakin mun työpaikalla. Ford, Pösö, Volvo ja Skoda-kuskit ainaki kuittailee... perkele.

...mulla pösömiehenä ei ainakaan olis varaa kuittailla. Vien korjaamosedälle huomenna 1100 euroa!

...mulla pösömiehenä ei ainakaan olis varaa kuittailla. Vien korjaamosedälle huomenna 1100 euroa!

Niin. Nykymeno on kyl sitä, et harva voi oikeesti kuittailla. Meidän työpaikalla ei vaan oo toviin ollu sellasta paljon ajavaa myyntimiestä, niin nyt porukka on huuli pyöreenä, kuinka Mersu voi hajota. Sen verran oon reppurina ollu, että en uskalla mitään automerkkiä kehua täysin varmaksi. Ne ajat on takana. Paljon ajava joutuu joko ostaan tuliterän tai sitten pajattamaan. Ja ne tuliterätkään ei enää pajavapaita tunnu olevan. Koneet korkkaa yms paskaa upouusissakin.

Vanhassa vara parempi :D

Tosin vanhalla autolla vituttaa ajaa paljon ellei ole todella laadukas. Ja kulutuksethan tietysti ei oo lähelläkään nykyautojen tasoa.

VITTU kun puskee stressiä opiskeluista, työmäärä kaatuu niskaan, en nuku öisin kuin 3-4h, nään vitun rankkoja painajaisia, salille ei oo kerennyt kahteen viikkoon, oon myöhässä tutkimuksen palautuspäivämäärästä viikon, matematiikasta taas nelonen, ei oo opiskelu mun juttu, onneks ei ole tarkoituksena mennä yliopistoon vaan seuraavaksi mennään käytännönläheisempään kouluun opiskelemaan tulevaan ammattiin. Onneks kesä lähestyy kovaa vauhtia, alle 6vko koulua jäljellä tältä lukuvuodelta ja lauantaina pääsee viihteelle ja hetkeksi irti tästä paskasta kouluntäyteisestä arjesta. Lomalla saa onneks tyhjentää osittain pään tästä paskasta, paitsi että ensimmäiset kirjoitukset syksyllä. Olis pitänyt aikoinaan olla järkevä ja valita lukion sijaan kaksoistutkinto, sais helpommin kesäisin töitä kun olis pohjaa johonkin ammattiin ja sais opiskella mielenkiintoisempia asioita kuin teoreettista paskaa, joka oli alkuun jees mutta nyt toisen vuoden jälkeen tökkii pahasti.
Ja ainiin, oon ilmoittautunut kesäkuun lopun puolimaratoniin, enkä ole saanut itseäni kuin kerran lenkille tämän vuoden puolella, täytyy varmaan perua kun ei tästä tuu mitään. Aina kun on pitänyt juoksemaan lähteä, on löytynyt joku tekosyy tai paska keli, mutta siellähän se vitutus loppuis kun juoksis, jos tänään menis illalla purkamaan tätä paskaa jahka saa tuon tutkimuksen valmiiksi. Olisin kiitollinen ja onnellinen jos pääsisin työelämään, mutta mieluisalle alalle työllistyminen on tehty vitun vaikeaksi nykyään, 12 vuotta opiskelua pian takana ja vielä väh. 3 edessä että pääsee mihinkään haluamistani ammateista, jotka ei poliisia tai palomiestä kummempia ole. Yhteensä siis 15 vuotta opiskelua, että pääsee hommaan josta tienaa tuurilla 2500e kuukaudessa. Ihme paskaa. Kiitos ja kuittaus.

Back
Ylös Bottom