Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

^^ Täysin eri mieltä.

Jos olis munaa ja nyt ei olis hyvä työpaikka niin muuttaisin juurikin Saksaan.

Ainakin jos teet teknisellä alalla töitä niin en voi suositella. Omat hommansa jättävät hoitamatta kuten esimerkiksi laskujen ajallaan maksamisen ja käyttäytyvät siitä huolimatta kuin natsit. Jos haluaa kokea miltä tuntuu olla somalialainen suomessa niin kannattaa varmaan muuttaa saksaan. Sen verran selväksi on tullut kuka on herrarotu vaikka minkälaisesta vitun paskapuljusta ja idiootti-insinööristä olisi kyse.

Vitun lapinpolttajat.

Mua ei varsinaisesti vituta, mutta kummastelen itsekin samaa asiaa.

Minulla tuntuu noissa videoissa olevan raja, että jos kestää yli tunnin, niin video lakkaa heti näkymästä, ja tulee vain nappi josta voi painaa videon uudelleen päälle, paitsi että siitäkään ei tapahdu mitään. Vähän ajan päästä video lähtee käyntiin itsestään, mutta silloinkin vain ääni kuuluu ja kuva puuttuu.

Vihaan työtäni. Aamulla vituttaa, päivällä vituttaa, illalla vituttaa ja yöllä näen painajaisia. Kamalaa paskaa. Ja se vasta paskaa on, että mun täytyy herätä tän paskapuljun hommiin vielä kolmena aamuna. Sit vaihtu työpaikka. Hahahahaaa!

Vihaan työtäni. Aamulla vituttaa, päivällä vituttaa, illalla vituttaa ja yöllä näen painajaisia. Kamalaa paskaa. Ja se vasta paskaa on, että mun täytyy herätä tän paskapuljun hommiin vielä kolmena aamuna. Sit vaihtu työpaikka. Hahahahaaa!

Mielenkiinnosta pakko kysyä että onko tämä se sama duuni mistä olet joskus avautunut täällä?

Ainakin jos teet teknisellä alalla töitä niin en voi suositella. Omat hommansa jättävät hoitamatta kuten esimerkiksi laskujen ajallaan maksamisen ja käyttäytyvät siitä huolimatta kuin natsit. Jos haluaa kokea miltä tuntuu olla somalialainen suomessa niin kannattaa varmaan muuttaa saksaan. Sen verran selväksi on tullut kuka on herrarotu vaikka minkälaisesta vitun paskapuljusta ja idiootti-insinööristä olisi kyse.

Vitun lapinpolttajat.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, missäpäin Saksaa oot asunut ja kuinka kauan?

Vitun lapinpolttajat.

Puhuttu pieni tovi saksalaisuudesta. Natsikortti käytetty ajassa 14:02.
hitler.jpg

Sama vika. Pahimmillaan meinasi yrjö lentää, kun töihin lähdin. Työilmapiiri on hanurista, samoin yrittäjät. En ole eläessäni nähnyt noin huonoa yrittäjyyttä kuin nykyisessä talossa. Olen tehnyt lähtöä jo kolme vuotta, mutta kun ei tärppää niin ei tärppää. Yrittänyt tehdä kaikkeni työllistyäkseni paremmin, mutta sekään ei auta. Tuolla ollaan pallo jalassa varmaan eläkkeeseen saakka, jos vaan pysyy yritys pystyssä.

Joko pullat uunissa tai sitten ei ole?

...ei sentään. Meidän muksulla on jokunen sairaus mikä hukan hankaloittaa meitin eloa ja käydään tutkimuksissa lastenklinikalla. Puhelu sieltä koski tällä kertaa löydöksiä keuhkoista, joita sinne ei kuulu. Ei kuitenkaan luultavasti syöpäkasvaimista vaan jostain paljon vaikeammin diagnisoitavasta, kuten tähän kokonaistilanteeseen liittyy. Kyse on jonkinlaisesta autoimmuniteettisairaudesta joka kiusaa keuhkoja ja suolistoa. Tilanne on vaikea koska vastaavanlaisia tapauksia ei tunneta, eli kokemusta ei ole.

Flunssa, pää täynnä räkää ilma ei liiku ja kurkkuun sattuu, ei käydä sit salilla eikä vittu missään maataan vaan kotona ja ihmetellään, meneehän ne vapaapäivät näinkin.

Yhden syövän jo selättäneellä isäukolla on taas jokin kasvain. Kukaan ei vaan tiedä mikä ja paikka on sellainen ettei välttämättä voi mitään tehdä. :(

E: Tässä oli paska tilanne jo muutenkin ilman tätä... Noh, onhan tätä aina pelätty

Pienet on mun murheet muiden vastaaviin verrattuna, mutta kyllä vituttaa asua taas opiskelijakämpässä. Naapurilla on bileet joka helvetin viikonloppu ja koko kevättalven aikana ei ole pystynyt joko perjantain ja lauantain tai lauantain ja sunnuntain välistä yötä nukkumaan sen helvetin musiikin, mölinän ja kolinan takia. Nytkin alkoi tuo jumputus ja tuolien kolistelu taas. Kaiken lisäks nämä bileet kestää yleensä aamuun seitsemään tai kahdeksaan asti, niin sitten voikin suoraan nousta uuteen päivään samoilla silmillä. Millä ihmeellä nuo jaksaa örveltää aamuun asti? Asuisin mieluummin jossain senioritalossa, kun omat päivärytmit on hivenen verran säännöllisemmät kuin näiden tässä talossa asuvien äänekkäiden opiskelijoiden.

Back
Ylös Bottom