Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^^ Täysin eri mieltä.
Jos olis munaa ja nyt ei olis hyvä työpaikka niin muuttaisin juurikin Saksaan.
Mua ei varsinaisesti vituta, mutta kummastelen itsekin samaa asiaa.
porkkana: joo buutsit oli ja farkut, mut kyykkäs kyl ihan miehekkäillä romuilla kuitenki![]()
Vihaan työtäni. Aamulla vituttaa, päivällä vituttaa, illalla vituttaa ja yöllä näen painajaisia. Kamalaa paskaa. Ja se vasta paskaa on, että mun täytyy herätä tän paskapuljun hommiin vielä kolmena aamuna. Sit vaihtu työpaikka. Hahahahaaa!
No ilman muuta noilla perusteilla voi leimata koko Saksan ihan paskaksi maaksi :D
Ainakin jos teet teknisellä alalla töitä niin en voi suositella. Omat hommansa jättävät hoitamatta kuten esimerkiksi laskujen ajallaan maksamisen ja käyttäytyvät siitä huolimatta kuin natsit. Jos haluaa kokea miltä tuntuu olla somalialainen suomessa niin kannattaa varmaan muuttaa saksaan. Sen verran selväksi on tullut kuka on herrarotu vaikka minkälaisesta vitun paskapuljusta ja idiootti-insinööristä olisi kyse.
Vitun lapinpolttajat.
Ainakin jos teet teknisellä alalla töitä niin en voi suositella. Omat hommansa jättävät hoitamatta kuten esimerkiksi laskujen ajallaan maksamisen ja käyttäytyvät siitä huolimatta kuin natsit. Jos haluaa kokea miltä tuntuu olla somalialainen suomessa niin kannattaa varmaan muuttaa saksaan. Sen verran selväksi on tullut kuka on herrarotu vaikka minkälaisesta vitun paskapuljusta ja idiootti-insinööristä olisi kyse.
Vitun lapinpolttajat.
On on. Samaa vitun ripulipaskaa.Mielenkiinnosta pakko kysyä että onko tämä se sama duuni mistä olet joskus avautunut täällä?
Vihaan työtäni. Aamulla vituttaa, päivällä vituttaa, illalla vituttaa ja yöllä näen painajaisia. Kamalaa paskaa. Ja se vasta paskaa on, että mun täytyy herätä tän paskapuljun hommiin vielä kolmena aamuna. Sit vaihtu työpaikka. Hahahahaaa!
Joko pullat uunissa tai sitten ei ole?
Oliko ne niitä renkaanasennusjuttuja? Etkös sä välillä tehnyt jotakin muutakin?On on. Samaa vitun ripulipaskaa.
Tumppa sen jo sanoikin, eli oon naisimmeinen ja pituutta just ja just sen 160cm joten kyllä mä satakiloisena olisin aikamoinen mastodontti :DMistä lähtien satakiloinen on ollut mastodontti :wtf:
Flunssa, pää täynnä räkää ilma ei liiku ja kurkkuun sattuu, ei käydä sit salilla eikä vittu missään maataan vaan kotona ja ihmetellään, meneehän ne vapaapäivät näinkin.