Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Aamupala kietastu huiviin. Ulkona on ärsyttävän harmaata ja sade vaanii koko ajan. Piti lähteä ulos pyöriin, muttei tonne taida viittiä kyllä mennä :/ Mitäköhän sitä nyt sit keksis?

Miksei kukaan viitsinyt aikaisemmin kertoa, että tänään olisi ollut Sexhibition?

Huomenta! Se ois käsipäivä tänään sekä pitäisi käydä vaatevarastoa täydentämässä.

Olkapäät & ojentajat tännöön. Mitä turhaan vaatteita ostamaan, kun käyvät kuitenkin pieniksi ajan mittaan. Tai näin ainakin mun kohdalla :D

Huomenta! Oon saanu itteni jo revittyä sängystä, nyt alle 6h yöunilla salille ja sitten edessä ihana 16h työvuoro <3

Ei.

Ei sinne kannata mennä. Masennut vaan.

Masennun? Miksi? :( En minä nyt enää jaksakaan suunnitella mitään lähtöä. Pidän vaikka omat sexhibitionit himassa. Yksin.

Oon helkkarin hyvä laittaa ruokaa, saa tapella hirveän yökötyksen kanssa että sais ees jotai alas -.- Illalla en meinannu saaha unta sen takia ku muistin että tota paskaa on jääkaapissa. Sitte alko oksettaa oikein mukavasti. Hmph...
Piti tulla pelastamaan Kajsna. Ei se ainakaan aamiaista vielä oksentanut, katotaan mitä tapahtuu lounaan jälkeen.

Miksei nuo astiat peseydy itsekseen? Miksei nuo vaatteet mene kaappiin tai pyykkikoriin itsekseen? Miksi olen maannut koko päivän? Saamaton olo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pääsykokeisiin luettu jo 2 viikkoa, 10 sivua takana. Äsken oli velipoika poikansa ja doginsa kanssa kylässä, tulipa taas piristystä tähänkin päivään :) Jos nyt kahvia ja yrittäisi oikeasti lukea, mutta koneella se on aina jotenkin hankalaa.

Back
Ylös Bottom