Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä justii eilen illalla poistelin eminemeitä ja muita räpäytyksiä puhelimesta (32Gt) ku totesin ettei mahu tarpeeks mustaa metallimussiikkia muuten. Enkä muutamaan viikkoon ole kuunnellukaan niitä.Työkaverit vittuilee kun kuuntelen Eminemiä duunissa.
Vitun hirsimökin katon laipiolistat voi mun puolesta vetää vitun naamaan ja lähtee Norjaan.
Että mä vihaan niitä!
Mä justii eilen illalla poistelin eminemeitä ja muita räpäytyksiä puhelimesta (32Gt) ku totesin ettei mahu tarpeeks mustaa metallimussiikkia muuten. Enkä muutamaan viikkoon ole kuunnellukaan niitä.
Suht hirveältä kuulostaa läppärin paskoista kajareista mikään vähänkään yrmeämpi hevi, ei vain kykene. Säästetään paremmille vermeille.
Toivottavasti on edes sitä vanhaa eminemiä.
Tänään mäkeen yrjöämään!![]()
No ylämäkeen tietysti, alamäessä sitte valmistaudutaan uuteen ylämäkeen. Kuka nyt ittensä päälle. :DYlä vai alamäkee? Päteekö samat säännöt ku ylämäkeen kusemisessa eli kastuu kintut? Mut jos yrjöö alamäkee ni kastuu pers...eiku...mistä :wtf:
No ylämäkeen tietysti, alamäessä sitte valmistaudutaan uuteen ylämäkeen. Kuka nyt ittensä päälle. :D
Olipas jännänmakuinen aamupala. 2 purkkia tunaa sekoitettuna blenderissä 700ml:ään vettä.
:P ja lihakset kasvaa