Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Työkaverit vittuilee kun kuuntelen Eminemiä duunissa.
Mä justii eilen illalla poistelin eminemeitä ja muita räpäytyksiä puhelimesta (32Gt) ku totesin ettei mahu tarpeeks mustaa metallimussiikkia muuten. Enkä muutamaan viikkoon ole kuunnellukaan niitä.

Vitun hirsimökin katon laipiolistat voi mun puolesta vetää vitun naamaan ja lähtee Norjaan.
Että mä vihaan niitä!

Hai sie mis siun työoluet on? Ai hirsimökki? Koska tullaa saunoo ja ryyppää?

Mä justii eilen illalla poistelin eminemeitä ja muita räpäytyksiä puhelimesta (32Gt) ku totesin ettei mahu tarpeeks mustaa metallimussiikkia muuten. Enkä muutamaan viikkoon ole kuunnellukaan niitä.

Suht hirveältä kuulostaa läppärin paskoista kajareista mikään vähänkään yrmeämpi hevi, ei vain kykene. Säästetään paremmille vermeille.

^Mä oon aika ronkeli enkä kelpuuta noita C-kasetti-oksennuksia ellei ole oikein kova rähinä päällä. PItää saada kylmiä väreitä, ei aivoverenvuotoa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siisti ilma pihalla+ eipä tarvitse ihon takia paljon armeijaan mennä :rock: :dance:

Kyllä osas muuten olla mulukku lääkäri...

Olipas jännänmakuinen aamupala. 2 purkkia tunaa sekoitettuna blenderissä 700ml:ään vettä.

:P ja lihakset kasvaa

Olipas jännänmakuinen aamupala. 2 purkkia tunaa sekoitettuna blenderissä 700ml:ään vettä.

:P ja lihakset kasvaa

Kova suoritus. Ite joskus pahimpaan bulkkiaikaan blendasin kanafileet kun ei vaan saanut enää kiinteänä ruokaa alas. Siihen joutu vetämään kyllä rajan maun suhteen, ei mennyt se pirtelö alas.

Kolmisen tuntia pihahommia takana ja oon ihan poikki. Hommat keskeytyi kun harava rapsahti rikki. Mut onpahan joku 1/5 pihaa jo haravoitu ja joku 5 kottikärryllistä kärrätty pois. Huomenna jos hakis uuden haravan ja jatkais taas.

Back
Ylös Bottom