Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi pyhät pyssyt, että on kaunis ilma. Olisipa ulkoilmasali tuossa kotipihalla, ei tekisi mieli lähteä hikiselle salille penkkaamaan..

tumblr_inline_mh6m4fXTRv1rssev3.gif

Onneks maanantain koulupäivä on ohi.... yritin eilen taas mennä ajoissa nukkuu mut eihän tuosta mitään tullut silmät ristissä menny tääkin päivä. Onneks torstaina alkaa vklp ja vappuna pari päivää vapaata.

En muista milloin viimeeksi olisi ollut yhtä aamupöllyinen maanantai. Nukuin vissiin liikaa tai jotain, koska olen aivan pirun kujalla. Viimeinen vapaapäivä tosin, niin pitää nauttia.
owl.webp

En muista milloin viimeeksi olisi ollut yhtä aamupöllyinen maanantai. Nukuin vissiin liikaa tai jotain, koska olen aivan pirun kujalla. Viimeinen vapaapäivä tosin, niin pitää nauttia.
Heh, ihan sama fiilis mullakin. :D Rauta painoi aivan eri tavalla kuin täydessä terässä.

Heh, ihan sama fiilis mullakin. :D Rauta painoi aivan eri tavalla kuin täydessä terässä.

Aivan turha minnekään salille on lähteä tässä kuuppajumissa. Meikällä menee iltatreeniksi, jos illalla olisi skarpimpana. Tälle päivälle olen varannut sen, että käyn etsimässä itselleni isommat farkut, kun nykyiset ovat aivan turhan kireät reisistä ja perseestä, mutta jos tämä jumitus jatkuu, niin vähän onnistuminen epäilyttää. Saas nähdä taas.

Hah, enkö oo melekeen aina. :lol2: Hyvääpä tässä, omaa kesälomaa ja risteilyä odotellessa. :) Kuis J..:llä sujuu arki?

Mitäs tässä... töitä, treeniä ja pääsykokeisiin lukemista a.k.a. selviytymistä :lol2: Ja et sä oo ollu ainakaa silloin, ku mä oon kerinny täällä pyörimään.

Ei nyt sentäs vaikka hyvä vertauskuva oliki :D Eihän näis muuten mitään, muttaku tässä firmassa on nyt 3 kerta ku muotti leviää kuukauden sisällä..

Jyväskylässä. Missä vitussa täällä on esim. S-market!!??!?!?!? Paska kaupunki.

Helvetti sentään, kun soitan hierontaan johon ois lahjakortti ja on koko ens viikko täynnä. Ei sit hierouteta mun aesthetic-kroppaa....

Olen aika sippi, kiitos huonojen yöunien, 11h työpäivän ja kauppareissun.

Äsken kun tulin kotiin, minua tervehti juuri uunista tullut smetanapäällysteinen lohi. Kaikki tuska ja väsymys kaikkosi samantien :haart:

Eiei ku ihan vain ja ainoastaan kyllästynyt lapiomies ja liippari..

Tee tota vielä 40 vuotta, tietysti pimeenä kaikki.
Huomaat että eläke on 400 e kk, teet sitten vielä 20 vuotta lisää valuja ja raksahommia ja kuole keuhkoahtauman tautiin siinä 75 vuotiaana.

RIP.

Raksahommat on niin perseestä, silti niitä vaan tekee. :)

Back
Ylös Bottom