Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

chemist-scientist.jpg

Ei ees enää vituta, enemmänki itkettää ja naurattaa samalla. Fyssarin sanoin: sulla on täydellisen symmetriset polvet ja sun syvät selkälihakset on todella hyvässä kunnossa. Muuten oot kyllä aika mutkalla.
Akillesjänteistä niskaan asti jotain häikkää! Selkäkuvauksiin pitäs varata aika, kestää varmaan muutamasta viikosta kuukausiin. Ei stressiä.

Olen varmaan kipeäksi tulossa, yhtäkkiä siivouksen jälkeen alkoi päätä särkemään ja nyt tuli kehiin huono olo. Ja juuri selkäpäivänä prkl! :curs:

Itellä alko ainakin tää tauti just sillain et jomotti päätä ja oli heikko happi. Siitä sitten nukkuu ja seuraavana aamuna ei meinannu ääntä lähtee ukosta pihalle. Oliskos tää nyt jo kolmas päivä kun oon ihan muissa maailmoissa. Räkää tuntuu tulevan kilotolkulla ja kurkku ihan paskana. Vitun nice!

Täälläkin alko kurkkukivulla jo pääsiäisen aikoihin, mut paiskin vaan töitä ja treeniä ja hetken tuntu paremmalta. Nyt saa maksaa kun ei parannellu kunnolla! Hikoillu hulluna pari pvää ja tänään mittasin lämpöä.. Kai sitä täytyy uskoa, että se lepo on ainoa vaihtoehto! :/ Kyllä vituttaa!

yt:t.
karsitaan siitä henkilöstöryhmästä, jolla ei ole osaa eikä arpaa firman ahdinkoon.
paska pulju ja välillä hävettää olla koko lafkassa töissä, mutta yhtä hyvää liksaa vastaavista hommista tuskin saisin muualta.

Sattuu oikeaan kivekseen. Eikä oo läppä, vaan sattuu ihan oikeesti, ihan ku se olis jäänyt rekan renkaan alle. Jos ei yön aikana helpota niin huomenna lekuriin. Siellä on varmaan siittiöt tajunnu olevansa massamurhan kohteena ja alkaneet hajottaa paikkoja tai jotain.

Ärsyttää, että kerrankin tekisi mieli lähteä lenkille, niin ulkona sataa jo toista tuntia :( En minä sentään sateessa juoksemaan lähde, rajansa kaikella. Sitä paitsi parannuin juuri flunssasta, en halua sitä takaisin.

Ärsyttää, että kerrankin tekisi mieli lähteä lenkille, niin ulkona sataa jo toista tuntia :( En minä sentään sateessa juoksemaan lähde, rajansa kaikella. Sitä paitsi parannuin juuri flunssasta, en halua sitä takaisin.

Oli törkeen hyvä lenkkisää, oli niin happirikasta.

Vituttaa ihan kaikki. Tätä paskassa uimista on jatkunu jo useamman kuukauden. Yksi asia vaikuttaa toiseen ja vähitellen kaikki vaan kasaantuu ja ketjuuntuu helvetin isoksi mustaksi möykyksi, jonka keskellä mä oon. Meinaa motivaatio loppua niihinkin asioihin, jotka ennen on tuntuneet mukavilta ja tuottaneet iloa. Mistään ei tule mitään, ihmissuhteet kärsii ja elämänlaatu kärsii. Toivottavasti ei ala (mielen)terveyskin kärsiä.

En halua tässä selvittää ja kertoa kaikkia taustoja, syitä ja yksityiskohtia. Piti vaan päästä avautumaan.

Yhdympähän stocker:in postaukseen! Peruskoulua 1½kk jäljellä ja vituttaa niin maan saatanasti! 4vko on tungettu niin täyteen kokeita, että oksat pois:wall: Parisuhde kärsii, treenit kärsii ja ennenkaikkee mielenterveys! Miten pakkislaiset pärjäsitte peruskoulussa? Ite oon ollu oikee unelma oppilas koko ylä-asteen, ka ollu 9.0 mut nyt tullaan sellasen kolinan kanssa alas, että HUHHUH!! Pienemmät alta pois:itku: Saatanan sama paljonko nukkuu, kun väsyttää silti, eikä haluais nousta sängystä vaan maata siel koko päivä :(

Yhdympähän stocker:in postaukseen! Peruskoulua 1½kk jäljellä ja vituttaa niin maan saatanasti! 4vko on tungettu niin täyteen kokeita, että oksat pois:wall: Parisuhde kärsii, treenit kärsii ja ennenkaikkee mielenterveys! Miten pakkislaiset pärjäsitte peruskoulussa? Ite oon ollu oikee unelma oppilas koko ylä-asteen, ka ollu 9.0 mut nyt tullaan sellasen kolinan kanssa alas, että HUHHUH!! Pienemmät alta pois:itku: Saatanan sama paljonko nukkuu, kun väsyttää silti, eikä haluais nousta sängystä vaan maata siel koko päivä :(

Jos peruskoulun päätös tuntuu noin vaikealta niin kannattaa vetäytyä johonkin munkkiluostariin kasvattamaan sitä henkistä kanttia. Voi muuten tulla aikamoisena shokkina jatkokouluttautuminen ja työelämä.

Sama homma, mutta ei vituta. Ei niihin jaksa lukea kuitenkaan (Ikinä jaksanutkaan) :D

Jos peruskoulun päätös tuntuu noin vaikealta niin kannattaa vetäytyä johonkin munkkiluostariin kasvattamaan sitä henkistä kanttia. Voi muuten tulla aikamoisena shokkina jatkokouluttautuminen ja työelämä.
Ei siinä muuten ois mitään, mutta jos luokka on täynnä selkäänpuukottajia ja muutenkin luokkahenki katossa :dance2: Ja, kun sais opiskella sitä mikä kiinnostaa niin mikäs siinä :D

Ei siinä muuten ois mitään, mutta jos luokka on täynnä selkäänpuukottajia ja muutenkin luokkahenki katossa :dance2: Ja, kun sais opiskella sitä mikä kiinnostaa niin mikäs siinä :D

Keskity niihin kokeisiin ja unohda luokan sisäiset sähläykset. Peruskoulun jälkeen et tule näkemään suurinta osaa luokasta kuitenkaan.

Back
Ylös Bottom