Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ärsyttää, että kerrankin tekisi mieli lähteä lenkille, niin ulkona sataa jo toista tuntia :( En minä sentään sateessa juoksemaan lähde, rajansa kaikella. Sitä paitsi parannuin juuri flunssasta, en halua sitä takaisin.
Yhdympähän stocker:in postaukseen! Peruskoulua 1½kk jäljellä ja vituttaa niin maan saatanasti! 4vko on tungettu niin täyteen kokeita, että oksat pois:wall: Parisuhde kärsii, treenit kärsii ja ennenkaikkee mielenterveys! Miten pakkislaiset pärjäsitte peruskoulussa? Ite oon ollu oikee unelma oppilas koko ylä-asteen, ka ollu 9.0 mut nyt tullaan sellasen kolinan kanssa alas, että HUHHUH!! Pienemmät alta pois:itku: Saatanan sama paljonko nukkuu, kun väsyttää silti, eikä haluais nousta sängystä vaan maata siel koko päivä :(
Yhdympähän stocker:in postaukseen! Peruskoulua 1½kk jäljellä ja vituttaa niin maan saatanasti! 4vko on tungettu niin täyteen kokeita, että oksat pois:wall: Parisuhde kärsii, treenit kärsii ja ennenkaikkee mielenterveys! Miten pakkislaiset pärjäsitte peruskoulussa? Ite oon ollu oikee unelma oppilas koko ylä-asteen, ka ollu 9.0 mut nyt tullaan sellasen kolinan kanssa alas, että HUHHUH!! Pienemmät alta pois:itku: Saatanan sama paljonko nukkuu, kun väsyttää silti, eikä haluais nousta sängystä vaan maata siel koko päivä :(
Ei siinä muuten ois mitään, mutta jos luokka on täynnä selkäänpuukottajia ja muutenkin luokkahenki katossa :dance2: Ja, kun sais opiskella sitä mikä kiinnostaa niin mikäs siinä :DJos peruskoulun päätös tuntuu noin vaikealta niin kannattaa vetäytyä johonkin munkkiluostariin kasvattamaan sitä henkistä kanttia. Voi muuten tulla aikamoisena shokkina jatkokouluttautuminen ja työelämä.
Ei siinä muuten ois mitään, mutta jos luokka on täynnä selkäänpuukottajia ja muutenkin luokkahenki katossa :dance2: Ja, kun sais opiskella sitä mikä kiinnostaa niin mikäs siinä :D