Ennen juhlimista nyt treeniä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kitkat88
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Onko tuttu tilanne :wtf: ?? Miten olette tutustuneet samanhenkisiin ihmisiin?
Elämäntapamuutos aloitettu tai tehty,nykyään viikonloppu juhlimiset jääneet pois tai selvinpäin paikalla.
Kummaksuvia kyselyitä kun se viikonloppu örveltäjä onkin nyt treenikassi kädessä useasti viikossa tai kun kantelet töihin/kouluun eväsrasioita ja syöt säännöllisesti parin tunnin välein.
Itse havahduin tälläiseen pieneen ongelmaan että hitto eihän sitä ole lähipiirissä yhtikäs ketään varsinkaan naispuolista kenelle saisi jutella näitä treenijuttuja..
Kateellisena luen blogeja joissa tuntuu että kaikilla on joku sielusisko löytynyt salilta joiden kanssa jaetaan rahkavinkkejä:hyvä:

Kateellisena luen blogeja joissa tuntuu että kaikilla on joku sielusisko löytynyt salilta joiden kanssa jaetaan rahkavinkkejä:hyvä:

Kenties säkin löydät sielunsiskon salilta, Pakkotoistolta, tai sitten voi käydä niinkin että joku lähipiiristäsi havahtuu ja kiinnostuu samasta.

Onnea elämänmuutokseen :)

Kyllä tuli itselläkin dokattua päälle parikymppisenä ja alle, mutta muutavien vuosien sisällä vähentynyt todella paljon. Oon ennenkin ollut jokseenkin urheilullinen (vähän on-off -meininkinä) mutta nyt jo monta kuukautta tavoitteellisemmin urheillut, niin eipä oo juominenkaan kiinnostanut. Mun siskoni on urheilullinen ja toinenkin on aloittanut punttien nostelun, joten heidän kanssa voin urheiluun liittyvistä asioista jutella, mutta urheilullisia kavereita mulla ei oikeastaan ole. :/ Onneks mieheni jaksaa sentään kuunnella mun sali- ja ruokahömpötyksiä. Olis kyllä kiva joskus saada kaveri/kavereita jotka olis kiinnostuneita vaikkapa salilla käymisestä tai lenkkeilystä. Ehkäpä joskus... :)

Ei tullu nuorempana juhlittua, enemmän semmosta tavallista möllötystä ja satunnaisia kävelylenkkejä muutaman kaverin kans. Että siinä mielessä erilainen tilanne. Mutta samanhenkisistä kavereista on silti pula. Yks olis, mutta se on äippälomalla ja suurin osa ajasta kuluu ymmärrettävästi beben kans. Juttukaverin siitä kyllä saa tarvittaessa. Toista oon yrittäny hienovarasesti innostaa, mutta sohva, kirjat ja jääkaappi on mielenkiintosempia ku hikoilu minkään urheilulajin parissa.

Tällä hetkellä salikaverit on miehiä. Varmistajan ja tekniikkavinkkejä saa ku pyytää ja muutenki ovat ihan mainiota seuraa, mutta en minä niitä lenkille pyytäis (luulisivat varmaan, että yritän iskeä tai sitten niitten vaimokkeet luulis). Ois kiva joskus jonku kans käydä salilla, lenkillä, hiihtämässä tai kokeilla jotain uutta lajia. Ja jutella treenijuttuja, shoppailla intersportissa ja miettiä kumpi on hotimpi, Statham vai Hardy. Näin vanhempana on vaan vähän vaikia löytää uusia kavereita ja oon vielä sen verran ujo etten vieraita naisia uskalla kahville tai lenkille pyytää. :)

Täällä ihan sama juttu kun aloittajalla! Vielä joulun 2011 aikoihin en edes tiennyt, että lauantai-illan voi käyttää muutenkin ku hillumalla yökerhossa, bilettäminen oli jokaviikkoista. Hieman reilu vuosi sitten, tammi-helmikuussa 2012 tapahtui valaistuminen; hankin salikortin ja sen jälkeiset juhlimiset voi laskea yhden käden sormilla. Viimeks oon ottanu marraskuussa pikkujouluissa, lähinnä siks ettei tarvis selitellä etten nykyään enää paljon juo. Ennen odotin vinkkupullo pöydällä lauantai-iltaa, nykyään ehdottomasti parasta viikonlopuissa on kiireettömät aamutreenit salilla. Silti edelleen samat vanhat kaverit kyselee vähän väliä perjantai-iltana "yhdelle", vaikka tietävät, ettei minusta saa seuraa niihin tunkkaisiin baareihin :puntti: .

Eikä mullakaan oo ketään, kenen kanssa höpöttää näitä juttuja, työkaverinki silmät pullistu päästä ku kuuli ohimennen et mä käytän proteiinia pussista (se on hauskaa, miten varsinkin vanhemmilla naisilla on lisäravinteista joku kammottava harhaluulo, itselle iskee aina myötähäpeä :face: )

Kitkat88, kannattaa täällä Pakkotoistossa huudella, jos vaikka löytyis samalta salilta tai samoilta huudeilta (ihan varmaan löytyy!) joku toinen saman henkinen treeni-intoilija :rock: .

Vähän sama ongelma, tosin enpä mikään megabailaaja oo koskaan ollut. Lisänä vielä vastikään uudelle paikkakunnalle muutto, joka ei ainakaan auta asiaa. Työn puolesta löytyy kyllä saman henkisiä ihmisiä, mut ne on kaikki miehiä. Salilla jossa käyn, suurinosa on myös miehiä.

Pitäisköhän tännekkin vaan laittaa vähän vihiä paikkakunnasta, jos vaikka nappais. Eli jos RMK alueelta löytyy punttihenkisiä tytsyjä jotka lukee tätä ni ei muutaku privaa tulemaan :D .... Kuulostipa harvinaisen epätoivoiselta ^^''

Samassa veneessä ollaan. Ennen tuli vietettyä viikonloput viihteellä ja syötyäkin mitä sattuu. Väkisinkin ovat jotkut tyypit jääneet kaveripiiristä kun ei vain tule ikänä nähtyä. Niitä ärsyttää mun treeni-ruokavaliohöpinät ja minua niiden alkoholi-biletyskeskeinen jaarittelu. Toistaiseksi ei ole tullut törmättyä samanhenkisiin tyyppeihin, mutta mikäpä tässä yksinkin puurtaessa. :D Välistä sitä kaipaisi jotain samanhenkistä juttuseuraa, mutta onneksi on tämä foorumi.

Täällä aivan sama tilanne! Uusien elintapojen myötä samanhenkiset kaverit hakusessa joiden kanssa voisi höpötellä salijuttuja... :)
Kyl se on vaan niin suuri kontrasti kun kaverit ördää ja darrailee viikonlopun ja ite on lauantaiaamusta jo salilla... Eikä niitä kyllä vois vähempää nämä treeni- tai ruokajutut kiinnostaa niin yhteiset puheenaiheetkin on välillä aika vähissä kun itellä em. ovat kuitenkin suuri osa omaa elämää :) noh, onneksi on pakkis jota tuleekin ahkerasti lueskeltua.

Itse vaikutan Vantaalla joten näillä huudeilla treenaavat tulkaa vaan nykimään hihasta! :puntti:

Täällä myös Vantaalta yksi entinen juhlija, nykyisin kotirotta joka viihtyy paremmmin kipeiden lihasten seurassa kun juhlimassa :D Ihana kun tietää ettei aamulla herätessä oo pää kipeä, voi lähtee lenkille tai puntille tai muuta vaan ilman olotiloja.. mutta välillähän sitä on repästävä ja naukkailtava lasi tai pari viiniä, sekin yleensä kotosalla ja sumplittava niin et seuraava päivä on lepo/venyttelypäivä. usein kyl toi vähäkin jää juomatta kun liiaks suunnittelee :dance:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tuttuja tunteita! Mä treenaan/lenkkeilen aina yksin tai miesten kanssa. Ne on toki kivoja miehiä, mutta myös naistreeniseura kelpaisi. Asun Tampereella.

Sama täällä. Jopa mun valmentaja kyseli, että onko sulla ketään naispuolista samanhenkistä kaveria jonka kans treenaat tai vietät aikaa. Pyörittelin silmiä ja sanoin että onhan netissä paljon bloggaajia joiten kans tulee höpöteltyä.. :D Pakosti tuli pieni ''no-life'' olo.. :D

Liityn seuraan! :D Ennen oli pakko päästä joka viikonloppu baariin, nykyään se ei kiinnosta yhtään. Pari kertaa oon selvinpäin baarissa ollut, mutta eipä siinäkään mitään järkeä oo... Ja oon monen muun kanssa samaa mieltä, että on ihanaa viikonloppuna herätä aikasin ja lähteä salille tai lenkille! Ja viikossa on enemmän päiviäkin, kun ei yksi päivä mene kokonaan siihen että makaa kotona darrassa.
Huomaa kyllä, että nykyään ei elämään tunnu töiden lisäksi muuta kuuluvan kuin salilla käynti. Mutta toisaalta, olen täysin tyytyväinen tähän tilanteeseen! :)

Todellakin, on hauska huomata miten itestä on tullut sellainen "ärsyttävä treeni-intoilija" minkälaisia ei ite pari vuotta sitten ymmärtänyt ollenkaan. Niiin monta sunnutaita on tässä (tai siis entisessä ;) ) elämässä tuhlattu morkkista potien, että tuntuu ihan uskomattoman hyvältä käydä vetämässä tiukka sunnuntaitreeni jonka jälkeen voikin sitten saunoa ja lepäillä ja valmistautua uuteen krapulattomaan maanantaihin ja viikkoon :)
Kavereiden/tuttujen (joita näkee harvemmin) kysellessä kuulumisia vastaus on yleensä töitä ja salia, johon yleensä saan vastaukseksi silmien pyörittelyä ja kommenttia että eikös sulla ole mitään HAUSKAA elämässä. :wtf: hauskahan siis tarkoittaa ilmeisesti ihan h-vetin moista perseet olalle-känniä josta seuraavana aamuna ei ole muistikuvia saati katetta tilillä. hmm... been there done that eikä ikinä sen jälkeen ole ollut todellakaan voittajafiilis.

Todellakin tutulta kuulostaa teidän porinat! ja varsinkin repesin tuolle kun kuulostaa niin tutulta tuo että "ei mitään hauskaa elämässä" ja sitä kuulen myös monesti että "sullahan on todella hyvässä kunnossa kroppa eihän sun tartte asuu siellä salilla. Tee välillä jotain hauskaa :D Eivät ymmärrä että se on hyvässä kunnossa kun asun siellä salilla ja että minulle se on hauskaa kun saan esimerkiksi ylitettyä itseni salilla ei se että sunnuntaina saan miettiä mitä tuli tehtyä ja pelätä valoja ja ääniä :D Minulla on pari joiden kanssa voin vaihtaa "rahkavinkkejä" mutta toinen juuri synnytti ja toinen lähti etelään opiskelemaan. Eli yhteiset reenit on tällähetkellä haaveena vain :(

Minä myöskin olin ennen melkoinen ördääjä niinsanotusti. Tuli käytyä keikoilla ja festareilla mut sit musta tuli kaikkien kavereiden sanoja lainaten "tylsä" kun lopetin dokaamisen kokonaan ja aloin viettää entistä enemmän aikaa salilla. Nyt on ollut pitkään täysin ilman alkoholia niin on vaan tullut huomattua että kyllä sitä osaa pitää hauskaa ilman viinaakin! Ja kun muilla on aamulla tosiaan darra ja hirvee pöhötys ja paha olo, niin mä lähden aamulenkille ja tuun takas kotiin fressinä imeskelemään rahkaa ja niin edelleen :D ja hei kitkat, kyllä me tunnetaan ainakin ihan IRL :D .....

Vähän sama ongelma, tosin enpä mikään megabailaaja oo koskaan ollut. Lisänä vielä vastikään uudelle paikkakunnalle muutto, joka ei ainakaan auta asiaa. Työn puolesta löytyy kyllä saman henkisiä ihmisiä, mut ne on kaikki miehiä. Salilla jossa käyn, suurinosa on myös miehiä.

Pitäisköhän tännekkin vaan laittaa vähän vihiä paikkakunnasta, jos vaikka nappais. Eli jos RMK alueelta löytyy punttihenkisiä tytsyjä jotka lukee tätä ni ei muutaku privaa tulemaan :D .... Kuulostipa harvinaisen epätoivoiselta ^^''
Sulle ei voi laittaa privaa, koska et ole VIP. ;)
Kuinka vanha muutes olet? Toivottavasti treeniseuraa löytyy. :thumbs:

Tääh, ai tääl ei toimi priva ilman vippiä, hups. 21 täytin just. Tää alkaa kuulostaa jo epätoivoselta deittimeiningiltä :D

ilmeisesti sitten en ole yksin näiden fiilisten kanssa viestien sisällöstä lukien :D :D
Tunnuntaudun Vantaalla treenaaviin :rock:
Onkos tääl missäs saleilla Vantaan suunnilla treenaavia?

Tutulta kuulostaa, itsellä kuitenkin onneksi poikaystävä jonka kanssa höpistä ja joka on samanhenkinen. Kuitenkin kaipaa juurikin sellasita tyttömäisempää asennetta välillä, vaikkapa niiden treenivaatteiden shoppailuun ;D
Yksi kaveri innostunut että alkaisin jollain tasolla treenauttamaan häntä, mutta aikaisempien kokemusten perusteella tämä ei kestä kauaa :D Yhteen entiseen todella hyvään ystävään välit menneet lähes kokonaan, en jaksa kuunnella jatkuvaa tivaamista "mikset dokaa?! lähdetään baariin!"... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom