Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanokaa pliis että toi kyseinen video on tehty täydellä vitsillä tai kamapäissään! :D Olisi hauskaa tietää miten hepuilla nykyään menee, onko esim. Penkki noussut tai onko toi aatteen vienti saanut tuulta alleen :D

Pari noista on ryypännyt itsensä hengiltä ja homma ei lähtenyt oikein eteenpäin.

Olipahan rattoisa työpäivä :) Jalkapohjiin tosin sattuu. Odottelen sitä jalkojen tottumista, tuo yli 7h päivittäin käveleminen tuntuu aina päivän päätteeksi. Tässäkin asiassa on tosin puolensa, ei tarvitse stressata syömisiä kun kuluttaa niin paljon töissä :D

Olipahan rattoisa työpäivä :) Jalkapohjiin tosin sattuu. Odottelen sitä jalkojen tottumista, tuo yli 7h päivittäin käveleminen tuntuu aina päivän päätteeksi. Tässäkin asiassa on tosin puolensa, ei tarvitse stressata syömisiä kun kuluttaa niin paljon töissä :D

Mullakin jalat ihan väsyneet, kun kävelen ja seisoskelen sen 7h töissä turvakengissä. Pitää kaiken lisäksi stressata syömisiä, kun meinaa paino pudota :(

Kamppailulajien kuningas, kaspin. "enkelin kosketus" ja "näkymätön käsi" kovimmat moovsit ikinä missään :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mullakin jalat ihan väsyneet, kun kävelen ja seisoskelen sen 7h töissä turvakengissä. Pitää kaiken lisäksi stressata syömisiä, kun meinaa paino pudota :(

Itseäni ei haittaa vaikka putoaisikin, se on jopa pyrkimys :D

Ite kuljen tennareissa sentään, mutta työnkuva on mullakin sellaista että kävelyä koko päivä, paitsi ruoka-ja kahvitunneilla. Myös kuormaa joutuu työntämään/kantamaan, joten ihan hyvin keho rasittuu. Onko pitkä työpesti sulla?

Itseäni ei haittaa vaikka putoaisikin, se on jopa pyrkimys :D

Ite kuljen tennareissa sentään, mutta työnkuva on mullakin sellaista että kävelyä koko päivä, paitsi ruoka-ja kahvitunneilla. Myös kuormaa joutuu työntämään/kantamaan, joten ihan hyvin keho rasittuu. Onko pitkä työpesti sulla?

Tossa toukokuun puolessa välissä loppuu, kun sit pitää ensin mennä pääsykokeisiin, joist osa voi olla jopa 3. päiväsii ja sit pitää keritä lomailee ennen inttiä viel hetki :D Ja mä oon metallipajalla, joten kyllä mullakin kroppa rasittuu...

Tossa toukokuun puolessa välissä loppuu, kun sit pitää ensin mennä pääsykokeisiin, joist osa voi olla jopa 3. päiväsii ja sit pitää keritä lomailee ennen inttiä viel hetki :D Ja mä oon metallipajalla, joten kyllä mullakin kroppa rasittuu...

No sehän on sit ihan hyvin :) Ite oon toukokuun loppuun kanssa, itsekin relaan kesäkuun ennen inttiä, ensimmäinen kesälomani vuosiin :D

Miten voi ihminen nukkua näin paljon? Olen tän viikon lomaillut ja nukkunut eka 2-12 yöunet ja sitten kolmelta ottanut vielä päikkärit ja nukkunut viiteen asti. No ainakin tulee levättyä tarpeeksi tällä viikolla :)

Täs on nyt ollu pientä puntarointia et ampuako itseään päähän vai vetääkö ranteensa auki, mut ei jotenkin tunnu mielekkäältä vaihtoehdolta kumpikaan - Mätkähtäis nyt vaikka joku Pohjois-Korean radaltaan eksynyt scud-ohjus tänne niin pääsisi taivaan iloon ilman kipuja..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sitä ollaan selkeesti jo tarpeeksi vanhoja, kun nukkumaan mennessä iltarukouksen virkaa toimittaa "ai saatana, selkä, ai perkele, käsi, olkapää, ai helevetin vittu, ranne..." Joka paikkaa kolottaa, pakottaa tai vihloo. Unille käyn, josko se noutaja sitä kautta tulis nopeemmin hakemaan. Hittoako tässä pyristelemään.

Huomenta :) Huonosti nukuttu yö takana, mut ei auta kun on sovittua menoa. Illalla sitten kerkeää rentoutumaan, ellei nukahda ennen aikojaan.

13. kohta on varattu viranomaisen hallinnollisia merkintöjä varten siinä EU- tai ETA-valtiossa, johon ajokortinhaltija muuttaa vakinaisesti asumaan ja jossa annettaviin ajokortteihin tehdään vastaavansisältöiset merkinnät; kohta ei ole Suomessa käytössä;

14. kohta on varattu muita kuin ajo-oikeuteen liittyviä viranomaisen hallinnollisia merkintöjä varten; kohta ei ole Suomessa käytössä.

--

Jospa sitä lähtis merta kohti suksimaan... Kaunis aurinkoinen päiväkin vielä. :)

Pari jaksoa NY Inkiä katottu ja kohta kohti Helsinki Ink'ä. Mites muiden lauantai?

Yritän saavuttaa sellaisen tajunnantason, että voisin lähteä kauppaan, siivota, tehdä suklaakääretortun ja laittaa grillin toimintakuntoon. Toistaiseksi melko heikkoa:D

Jostain syystä saatanan huono olo. Väsyttää ja aamupala puskee takaisin ylös. Jospa pieni ulkoilu auttaisi asiaan. Eikä siis tullut juotua tippaakaan alkoholia eilen.

Back
Ylös Bottom