Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikkeen sitä voikin jäädä koukkuun: viime viikolla jäin koukuun TED-videoihin, ja nyt olen koulussa Duolingo-kieltenopiskelusivustoon. Tuleepahan käytettyä aika hyvin hyödyksi.

Harvoin sitä kuitenkaan jää koukkuun mihinkään hyödylliseen.

(Omakotitalossa on ongelmana sitten pikkulinnut, fasaanit, aura-autot ja traktorit...)

Ei ole.

:mainos:
mpjkl.webp

Hitusen tais verensokerit päästä alas näin treenin jälkeen, kädet tärisee ihan perkeleesti. Toivottavasti tää ruoka auttaa kohtapuoliin.

Hieno homma, käyn huomenna tyhjäämässä kaapin, kun en alkanut fillarinkanssa kuskaamaan jätesäkillistä tavaraa+ tuota konetta :D

- - - Updated - - -

Porako se sun palkkiosi oli?

Sehän se, erittäin hieno homma, kun oltiin sanottu, ettei tule ollenkaan palkkaa. Ja tuota konetta tarvitsen monessa hommassa tässä kevään mittaan.

+ erittäin köyhälle opiskelijalle hieno homma :D

Benin & Jerryn Blondie Brownie lähtee illan päälle maisteluun, luvassa on joko hyvä yllätys tai ällömakea lopputulos. :D Enää huominen päivä töitä ja ansaittu viikonloppu alkaa. :haart:

Kohta on vuosi valmistumisesta, enkä ole vieläkään saanut vakituista työpaikkaa. Tosin pitäisi olla aktiivisempi asian suhteen, mutta en oikein keksi, mistä aloittaisin työnhaun.

Laskin, että oon laittanut kevään aikana about 40-50 hakemusta + profiilit academic workilla, poolialla ja monsterilla. Ahkeruus palkitaan!

Laskin, että oon laittanut kevään aikana about 40-50 hakemusta + profiilit academic workilla, poolialla ja monsterilla. Ahkeruus palkitaan!

Tasan ei mee työllisyydet, meikä ois päässy suoraan koulunpenkiltä ainakin 5 eri paikkaan töihin tällä alueella. :D Nykyinen työnantajakin "varasi" mut jo edellisestä työpaikasta, kun olin vapautumassa. :)

Tasan ei mee työllisyydet, meikä ois päässy suoraan koulunpenkiltä ainakin 5 eri paikkaan töihin tällä alueella. :D Nykyinen työnantajakin "varasi" mut jo edellisestä työpaikasta, kun olin vapautumassa. :)

No ei niin! Täällä päin olisi pitänyt suuntautua lähihoitajaksi tai sairaanhoitajaksi, niin töistä ei todellakaan olisi pulaa.

Mutta nyt on kaikki hyvin, whiiiiiii. :)

Kevättä ilmassa, Mikähän saa nyt kuuntelemaan(katsomaan) tällaista? :D

Ihan hyvin nuo mimmit pelailee :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
WHoooooo, nyt on taas maailmoa nähty. Reykjadalurin puolivulkaanisessa luonnonjoessa tuli kylvettyä. Odottelin, että Nokialta olis tullu posari tänään - ei tullu. Nou kän duu, huomenna veetään eka reeniä ja sit persiit illalla.

Back
Ylös Bottom