Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On hyvä vain, että tuli tuo kesäaika, koska illalla on pitempaan valosaa ja leirillä on kivaa ku on valosaa ja paskaa ku on pimeetä. Muutenkin tuo pimeys on annelista, tulee vaan ankeat talven pimeydet mieleen. Sulas nuo lumetkin jo helvettiin! Ei lunta enää kukaan nykyaikana tarvii!

Just, kun vaikutti siltä, että rytmit on suurin piirtein kohdallaan, niin onhan tuo lystiä herätä ja todeta, että kello on puoli kolme iltapäivällä...

Helvetti frendin piti tulla jo 1/2h sitten, runkkaanko se jäi vai mitä hittoa. Aikatauluista on pidettävä kiinni, mua niin vituttaa venata.

Helvetti frendin piti tulla jo 1/2h sitten, runkkaanko se jäi vai mitä hittoa. Aikatauluista on pidettävä kiinni, mua niin vituttaa venata.
Joka kerta ku luen jonku sun postauksen ajaudun kuunteleen Kuristajaa tubesta :D Jonestown.. Suomiräpistä en yleensä perusta, mutta toi on aika mielenkiintosta.

23km pyöräilyä hangessa,hiihtoladulla,kelkkareitillä,koirankusettajien poluilla ja mettäautotiellä.. Välillä teki miele kerätä jostain 20kg kiviä kevyemmälle kaverille reppuun. Vitutti välillä kun renkaat uppos ja toinen menee ku tyhjää vaan..

Vaan nyt se paska on OHI ja siirtyen kartanon itäsiipeen seuraamaan Djangoa :rock: Illalla muuta sihi-juoma!

Tässä katselen sivusilmälä pyöräilyä eurosportin streamistä ja hitusen tekis kyllä jo mieli päästä maantielle. Sopivasti tuli tänään viesti, että fillarikin on huollettu ja saa noutaa kun arkipäivät koittaa.

Joka kerta ku luen jonku sun postauksen ajaudun kuunteleen Kuristajaa tubesta :D Jonestown.. Suomiräpistä en yleensä perusta, mutta toi on aika mielenkiintosta.

Muista että Jonestown pitää aina yhtä koska Jim Jones myrkytti koko ryhmän:D
Verisen arkkuni kiinni nyt naulaan ja annan aaveiden laulaa:fuckyeah:

Kellojen siirtely on typerää mutta kesäaika on parempi ku talviaika. Syksyllä ku alkaa pimenee oikee reilummin, käännetää kelloja vielä sillee että se pimee tuleeki entistä aikasemmin. Vittu se se vasta paskaa onki!

Tässä katselen sivusilmälä pyöräilyä eurosportin streamistä ja hitusen tekis kyllä jo mieli päästä maantielle. Sopivasti tuli tänään viesti, että fillarikin on huollettu ja saa noutaa kun arkipäivät koittaa.
On ehkä yks kevään parhaista hetkistä kun aurinko alkaa sulattamaan lumia ja pikkuhiljaa alkaa näkyä paljas asfaltti. Silloin voi ruveta kaivamaan fillaria esiin ja tietää että kohta pääsee ajamaan pitkin katuja viileän kevättuulen nipistellessä poskia. Ihan parhautta :)

Olin ekaa kertaa kuntosalilla varmaan vuoteen, saas nähä kuinka kipeet huomenna on lihakset kun en ehtinyt tekemmään palauttavaa hölkkää tai venyttelemään. Työajat menny niin epäsäännöllisiks ettei treeneihin meinaa ehtiä.

Oon pitäny tallessa parit housut neljän vuoden takaa kun olin vielä jenkeissä ja mulla oli badonkadonk. Vedin yhdet noista housuista tänään jalkaani ja jäin pohtimaan, että nytkö mä olen niissä samoissa mitoissa...vai onko vaatteiden kutistuminen todellakin fakta? En tiiä. Mutta salille voisin eksyä. Sitten alkaa operaatio Maitokaupan metsästys.

Kovasti nyt näyttää siltä, että pitää myödä moottoripyörä, jotta on rahaa ostaa maastopyörä :D

Kovasti nyt näyttää siltä, että pitää myödä moottoripyörä, jotta on rahaa ostaa maastopyörä :D

Haha joo itekkin pikkasen kuolaillu pyöriä netissä ja noissa tuntuu olevan hinnat helposti sitä luokkaa, että R1:n vois vaihtaa päikseen. Toisaalta taisin viime kesänä polkea enemmän ku ajaa prätkällä, että sinänsä fillariin pitäs ehkä sijottaakin enemmän :D

Tästä tuli leffapäivä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom