Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Tänään mahdoin itse olla se jolle naurettiin kun sätkin viimeistä sarjaa leukoja.
Viimeisillä voimanrippeillä yritin venkoilla itseni ylös ja sitten ote lipesi ja kauhean pamauksen saattelemana tipuin korokkeen päälle. :face:

Tunnustan tehneeni pohkeita sellasessa pohjemasiinassa (urheilutalo, Oulu) ilman että oisin vapauttanu lukon. Iha jepa liike silti, ei siinä mitään. Liikerata jää tosin vähä pieneksi. En kyllä varmasti oo ainut :p

Mulle kävi muutama vuosi sitten samoin, paitsi työntekijä pääsii "yllättämään" ihan täysin :D
Menin kyllä niin jäihin siinä, että en saanut sanotuksi mitään nasevaa.

Mulla taas kävi niin, että salin kuumin työntekijä kissa koputti suihkuhuoneen oveen, kun olin suihkussa. En siihen mitenkään reagoinut tai ajatellut asiaa sen enempää. Tuli siihen taakse moppaamaan ja käännyin hakeakseni pyyhettä. Pikku veijari sattui olemaan "rennossa" alaheijarissa (ei siis normaalissa veri reisissä moodissa), Naikkosen katse osui alaosastooni, josta hieman hölmistyneenä nosti päänsä ylös. Pieni hymy perään ja jatkettiin toimiamme. :D

Edit: Niin hymyili varmaan, koska omalla äijällään on joku 28-senttinen mahtimolo ja tälläisellä 19-senttisellä pilillä joku kynis heilui salin pukkarissa.

Mulla taas kävi niin, että salin kuumin työntekijä kissa koputti suihkuhuoneen oveen, kun olin suihkussa. En siihen mitenkään reagoinut tai ajatellut asiaa sen enempää. Tuli siihen taakse moppaamaan ja käännyin hakeakseni pyyhettä. Pikku veijari sattui olemaan "rennossa" alaheijarissa (ei siis normaalissa veri reisissä moodissa), Naikkosen katse osui alaosastooni, josta hieman hölmistyneenä nosti päänsä ylös. Pieni hymy perään ja jatkettiin toimiamme. :D

Edit: Niin hymyili varmaan, koska omalla äijällään on joku 28-senttinen mahtimolo ja tälläisellä 19-senttisellä pilillä joku kynis heilui salin pukkarissa.

eiks vaan että sä vielä sanot että sulla heiluu löysänä 19senttinen buhahahaa

Salikomediaa on se kun tullaan tekemään yksi sarja maastavetoa 60 kilolla ja loppuaika, tunti, puhutaan väkinäistä paskaa jonkun vastahakosen kanssatreenaajan kanssa.

BCAA jauhot jotenkin levis kotona ympäri keittiötä. Sain siivottua ja siitä sitten hyvällä fiiliksellä salille. Siellä sitten tulikin vasta seuraavan kerran katsottua peiliin ja naama olikin ihan kauttaaltaan valkoinen BCAA pöllyistä :D Ties mistä kokkeliluolasta kanssatreenajat luuli mun tulleen.

Tää oli jo niin väsynyt, että repesin nauramaan ääneen.

Itsensä kehuminen negaation kautta. Vrt. Kumma, ettei diplomi-insinöörin koulutuksella saa yhtä kirjahyllyä koottua :D

50v herra tuli salille bodaamaan. Ohjelmassa pystypunneeruskone. Siis sellainen härveli missä kummallekin kädelle on oma painopakka vipuvarren päässä. Itse laitan painoja 5-10kg per puoli ja sillä on hyvä pumpata. No jäbä vetäisi 30kg per puoli heti alkuun ja eikun vääntämään. Heti ensihetkestä näki naamasta, että prkl tässähän on liikaa. Ei auta, vaan painot väkisin ylös selkäranka hoosiannaa neljännessä oktaavissa huutaen. Ja sitten tiukka vitosen sarja about 4cm liikeradalla ja pakka rytisten alas. Sitten 15kg pois ja tiukka kolmonen. Kysyin että joko lopetti. Juu kyllä se oli siinä. Eikun haban kimppuun.

Saa itse päättää oliko komediaa vai tragediaa. Tapahtui Kokkolassa, "kokeneempi" treenaaja opastaa täysin ummikkoa tyyppiä salilla jalkaprässissä. Opettajan joka toinen lause oli "mulla on tää polvi menny" ja sitten tekeen 10cm liikerataa prässissä, ei siinä mitään jos on polvet paskana tekee sitte varovaisemmin. Sitte herra Opettajan opastus ummikolle jatkui samaan tyyliin, "älä anna tulla alas asti" sitten pyytää tekeen 10cm liikeradalla prässiä samalla hokien "nää laitteet hajottaa paikat". Seuraavaksi hackkiin jota herra Opettaja sanoi Hatch kyykyksi ja sanoi ettei tässäkään kannata mennä alas asti muuten menee polvet paskaks, ja sitten sama lause "nää laitteet rikkoo paikat, perkele". Siinä vaiheessa meinasin sanoa ettei ne laitteet mitään riko jos käytät oikein, mutta en sanonnut.

Tätä jatkui sellaisen tunnin verran ku herra Opettaja näytti myös penkki treenin ja rupes kehottamaan ummikkoa laskemaan tangon samalle kohdalle ku kapeassa penkissä. Koko ajan Ope kertoili miten salilaitteet rikkoo paikat ja ihmettelee miks joku on keksiny tällasia laitteita. Siis Opettaja ei edes ollu treenatun näköinen, sellaisen normijampan näkönen joka on joskus jotain tehny.

tänään salilla joku 150/40 mies neuvoi kaveriaan leuanvedossa, kannattaa kuulemma jättää vajaaks alhaalta koska vaikutus on sama mutta helpompi tehdä

Oli komediaa kerrakseen kun yritin edellisen tissipäivän aikana penkata 30kg toisessa ja 15kg toisessa päässä. Hieman ihmetetty kun rasitus tuntui jokseenkin eriparilta, eipä ollut kaukana rähmälleenmeno pitkin Satsin lattioita. Silloin vitutti, nyt naurattaa.

Kieltämättä pistää huvittamaan kun kuulee salilla jonkun kanssa reenaajan selittävän kaverilleen, jostain asiasta joka on juuri ollut pakkotoistossa "esillä" esim. Ian MacCarthysta kuulin mainittavan muutama päivä sitten ja gymlogeja ylistetään varsin usein.

Toinen oli tossa muutama kuukausi sitten 3 jannun porukka oli salilla ja 2 heistä oli sitten käynyt nyt muutaman kuukauden salilla ja saaneet tuloksia joten oli sitten 3 kaverikin innostunut lähtemään mukaan. Noh kyykky tekniikka neuvot menivät hieman penkin alle. taino eivät taineet sanoa mitään järkevää neuvoa, ohimennen kuulin että "mene aivan pohjaan ja pidä selkää mahollisimman suorassa", no kyseinen hieman ylipainoinen nuori junnu kaatui tanko niskan takana muutamia kertoja selälleen kun kaverit jankuttivat että näin se kuuluisi tehdä mutta itse sitten tekivät kyykkyä smithissä ja melko pienehköllä liike radalla. Tilanteessa ei huvittanut kaatuileva nuorukainen vaan että muutaman kuukauden sali uran jälkeen luullaan tietävänsä kaikki treenaamisesta, nimimerkillä itsekkin luulen tietäväni paljon salilla käymisestä.

Omasta mielestä varsin hieno asia että kyseisistä jannuista salilla käy enää (ainakaan ei ole muita näkynyt) ylipainoinen heppu ja on muuten laihtunut ja treenit saanut ihan asiallista potkua!

Tulipa tässä mieleen kun tänään olen vaiheeksi menossa toiselle käymistäni saleista...

Kyseisellä salilla käy/asuu eräs ihan ok kuntoinen naisihminen (ei mikään hcbb-punttimimmi, vaan semmoinen jumppamaikka-look-a-like). Pistää välillä vaan vähän naurattamaan/vituttamaan, riippuen onko sarja kesken, se aivan järjenvastainen karjuminen. Ensin 40kg jalkaprässiin ja "AAAAARRGGGGGGH VITTUUUUUHHHHH!!" joka helvetin toistolla. Sarjatauotkin kuluu kovaääniseen puuskuttamiseen sekä saatanan ja vitun hokemiseen. Tragedia-arvoa lisääkseen vielä vaikuttaa siltä, että jokaisella treenikerralla joku paikka poksahtaa ja selitys alkaa.

Sinänsä hauskaa, että usein tällä on treeniseurana helvetin kovassa kunnossa oleva miehensä(kö?).

1. Persposki nii jumissa että männöö reenit iha vituiks, 2kk ollu semmosta väkisi kyykkäilyä ja mavea ny viihtiny ees koittaa.
2. Pitäs vissii jotenki ruveta valamistautumaa pääsykokkeisiin

Voi jeesus että voi yhden instrumentin ostaminen olla vaikeaa.

Onkohan autokauppojen maailmassa näin paljon renkaanpotkijoita kuin muusikoista löytyy?

Mitäs soittopeliä oot ostamassa?

Noh ei varsinaisesti salikomediaa, mutta: Olin tulossa salilta siemaillen iloisesti palkkariani hyvin menneitten penkkisarjojen jälkeen. Vastaan tuli vanhempi nainen jolle koitin kohteliasuudesta hymyillä kivasti. Juuri kun olin ohittamassa häntä, hörppäsin palautusjuomaani ja kun en ollut kunnolla sitä sekoitellut, sieltä tuli semmoinen ruusukaalin kokoinen mötky heraa. Puklasin möykyn tietenkin smoothisti kakoen melkein naisen jalkojen juureen ja poistuin naama saman värisenä kuin mansikkawheyni.

Tulin juuri fitness-salilta, missä olen tottunut näkemään vain huvikseen reenaavaa porukkaa. Ei siis mitään HCBB poppoota, vaan vässyköitä, pullukoita, hyviä perseitä ja itseni kaltaisia läskejä, jotka kuvittelevat kartuttaneensa vähän voimaa. Noh, tuohon kuvitelmaan tuli tänään särö. Ottaessani alkulämpöä fillarin päällä, huomasin kyykkypaikalla ehkä n. 90kg kaverin. Oli ilmeisesti kyykännyt jo hetken, ennen kuin hänet bongasin. Kaveri siinä kyykkäsi rennon oloisesti 5x8x210kg syvältä ja puhtaasti. Sviddulainen. Tuli komea putous pilvilinnoista ja kasvoi oma motivaatio taas reeniä kohtaan. Komedia? Luulin olevani edes hieman voimakas..

Tulin juuri fitness-salilta, missä olen tottunut näkemään vain huvikseen reenaavaa porukkaa. Ei siis mitään HCBB poppoota, vaan vässyköitä, pullukoita, hyviä perseitä ja itseni kaltaisia läskejä, jotka kuvittelevat kartuttaneensa vähän voimaa. Noh, tuohon kuvitelmaan tuli tänään särö. Ottaessani alkulämpöä fillarin päällä, huomasin kyykkypaikalla ehkä n. 90kg kaverin. Oli ilmeisesti kyykännyt jo hetken, ennen kuin hänet bongasin. Kaveri siinä kyykkäsi rennon oloisesti 5x8x210kg syvältä ja puhtaasti. Sviddulainen. Tuli komea putous pilvilinnoista ja kasvoi oma motivaatio taas reeniä kohtaan. Komedia? Luulin olevani edes hieman voimakas..

Eipa taida kovin montaa tuollaista kaveria Suomessa olla.

Näin luulisi. Äskeisestä stoorista jäi uupumaan se pieni kiva kuriositeetti, että ko. kaveri kyykkäsi vielä villasukat jalassa.

Sanokaahan, voiko se perkele oikeesti olla 210kg? Salilla on kyllä samanväriset kiekot 15kg ja 25kg, mutta 85% varmuudella ne oli 25kg. Muuten tuo sarjapaino olisi ollut 150kg ja paljon realistisempi. Toisaalta 93 kiloisten SE näyttäisi olevan 340kg, ja Kalasen suuntaa antavan laskurin mukaan 8x210kg ykkönen olisi 270kg.

Back
Ylös Bottom