Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle kävi muutama vuosi sitten samoin, paitsi työntekijä pääsii "yllättämään" ihan täysin :D
Menin kyllä niin jäihin siinä, että en saanut sanotuksi mitään nasevaa.
Mulla taas kävi niin, että salin kuumin työntekijä kissa koputti suihkuhuoneen oveen, kun olin suihkussa. En siihen mitenkään reagoinut tai ajatellut asiaa sen enempää. Tuli siihen taakse moppaamaan ja käännyin hakeakseni pyyhettä. Pikku veijari sattui olemaan "rennossa" alaheijarissa (ei siis normaalissa veri reisissä moodissa), Naikkosen katse osui alaosastooni, josta hieman hölmistyneenä nosti päänsä ylös. Pieni hymy perään ja jatkettiin toimiamme. :D
Edit: Niin hymyili varmaan, koska omalla äijällään on joku 28-senttinen mahtimolo ja tälläisellä 19-senttisellä pilillä joku kynis heilui salin pukkarissa.
Edit: Niin hymyili varmaan, koska omalla äijällään on joku 28-senttinen mahtimolo ja tälläisellä 19-senttisellä pilillä joku kynis heilui salin pukkarissa.
Voi jeesus että voi yhden instrumentin ostaminen olla vaikeaa.
Onkohan autokauppojen maailmassa näin paljon renkaanpotkijoita kuin muusikoista löytyy?
Tulin juuri fitness-salilta, missä olen tottunut näkemään vain huvikseen reenaavaa porukkaa. Ei siis mitään HCBB poppoota, vaan vässyköitä, pullukoita, hyviä perseitä ja itseni kaltaisia läskejä, jotka kuvittelevat kartuttaneensa vähän voimaa. Noh, tuohon kuvitelmaan tuli tänään särö. Ottaessani alkulämpöä fillarin päällä, huomasin kyykkypaikalla ehkä n. 90kg kaverin. Oli ilmeisesti kyykännyt jo hetken, ennen kuin hänet bongasin. Kaveri siinä kyykkäsi rennon oloisesti 5x8x210kg syvältä ja puhtaasti. Sviddulainen. Tuli komea putous pilvilinnoista ja kasvoi oma motivaatio taas reeniä kohtaan. Komedia? Luulin olevani edes hieman voimakas..
Eipa taida kovin montaa tuollaista kaveria Suomessa olla.
Näin luulisi. Äskeisestä stoorista jäi uupumaan se pieni kiva kuriositeetti, että ko. kaveri kyykkäsi vielä villasukat jalassa.