Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Satana... Äidinkielest tuli 83 pistettä opettajien tarkistuksen mukaa. L:n raja on ollu 86... Jos tekstitaidos ois tullu 1 piste enemmän niin ois sen kertoman takia sitten noussut pisteet tuohon 86. Ei must oo mihinkään... :(
Opiskelupaikan saatuasi noilla ei ole helvetinkään merkitystä. Kallista paskapaperia.
Nojoo, mutta silti ois ollu ihan jees saada äikäst L...
Itellä lähti L:n papereina lautakuntaan ja tuli E:nä takaisin. Kyllä se sillon muistaakseni 5 sekuntia vitutti. Toisaalta, en oo koskaan jaksanu ressata tommosista.
Nojoo, mutta silti ois ollu ihan jees saada äikäst L...
Lauantaina.![]()
Doddi... Me mennää jo keskiviikkona, muistaakseni :D
Ihan niin kuin Kaira sanoi, niin eipä noilla mitään tee, kun on kouluun päässyt. Stipendikin lämmittää sen aikaa, ennen kuin ne rahat on laitettu tasaiseksi jossain baarissa. Sitten kun olet päässyt jatkamaan, niin työhaastatteluissakin kysytään vain erittäin harvoin mitään yo-tuloksia, ja esim. itseltäni ei ole kysytty kertaakaan. Ainoa hyöty noista on se, että voi sitten vanhempana päteä sillä, että on aikoinaan kirjoittanut sen ja sen niillä ja näillä arvosanoilla.
Tosin kyllähän tuo tietysti vituttaa, ja minua vitutti aivan suunnattomasti pari juttua englannin ja matikan yo:ssa, mutta pääsin siihen kouluun mihin halusin, niin aivan sama loppupeleissä.
Keskellä viikkoa? Mä oon niin vanha ettei tohi. :D Oikea mummo.
Kirjoitukset nyt on muutenkin vain YTL:n keksimää rahastusta. Täytyy maksaa niistä jokaisesta kokeesta se osallistumismaksu ja tulee muitakin maksuja lisää, jos haluaa vaikka tarkastuttaa uudelleen tms. Sitten pitää vielä tietää jossain englannin kokeessakin kieliopin poikkeuksen poikkeuksia, jotta saisi ne täydet pisteet. Mun mielestä on paljon tärkeämpää se, että osaa kommunikoida tuolla kielellä ja osaa kirjoittaa sujuvaa englantia.
Juu ku lomaa on ni miksei ;D Halvalla pääsee kyl!
Jaa sää vanha...? KRÖHÖM :D

Juu ku lomaa on ni miksei ;D Halvalla pääsee kyl!
Jaa sää vanha...? KRÖHÖM :D
Jailbaitit huutelee täällä :D
Keskellä viikkoohan se on parasta vetää ni ei pääse amatöörit häiritsee![]()
Keskellä viikkoohan se on parasta vetää ni ei pääse amatöörit häiritsee![]()
Saapaha olla vaimon kaa rauhassa :D hehNo mä olen vanhentunut ennenaikaisesti. :D
No mä olen vanhentunut ennenaikaisesti. :D
Mä syyttäisin tupakkaa.