Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noiden virpomisoksien koristelun laatu on kyllä todella hirveää. Kun itse kävin pienenä virpomassa niin oksat oli aina viimesen päälle koristeltu, täynnä värikkäitä sulkia yms. Onneksi opiskelukämppiin ei noita virpojia taida pahemmin eksyä, lähettäisin kyllä virpojat matkoihinsa, jos oksien koristeluun ei oltaisi nähty vaivaa.

Sama homma, se oli oikeen kunnia-asia, että oksat oli nätit, tai jos oli vähän tippunu höyheniä matkan varrelle, niin saatettiin antaa kaksi oksaa että ois nätempi. Meillä muuten virvottais vasta viikon päästä viikonloppuna.

Mun oven takana ei oo kertaakaan käynyt virpojia. Oon luullut että ne on kuollut sukupuuttoon.

Sama homma, se oli oikeen kunnia-asia, että oksat oli nätit, tai jos oli vähän tippunu höyheniä matkan varrelle, niin saatettiin antaa kaksi oksaa että ois nätempi. Meillä muuten virvottais vasta viikon päästä viikonloppuna.

Mä oon kans oppinu, että virpomispäivä on nimenomaan se pääsiäislauantai. Pikkusiskot aikanaan kävi pajunoksia jakelemassa ja karkkia kerjäämässä, mutta mä en niihin hommiin lähteny.

Mun oven takana ei oo kertaakaan käynyt virpojia. Oon luullut että ne on kuollut sukupuuttoon.

Aamulla joku soitti mun ovikelloa ja koputti oveen, ja rappukäytävästä kuulu lasten ääniä. En menny avaamaan, koska ne ois säikähtäny kuoliaaksi, jos ovella ois ollu vasta herännyt siilitukkainen partamies boksereissa ja vaimonhakkaajapaidassa. Eikä mulla ois ollu niille mitään karkkia antaakaan, kun en oo namusetä. :D Desilitra makaronia ois varmaan löytyny.

Mää säikähin tänään oven takana lymyävää vihdoilla varusteltua lynkkausporukkaa, varmaan oisivat pikkutytöt vihtoneet hengiltä jos ei ois ehtinyt luikahtaa pakoon ovelta. Ei ois ollu kyllä mitään annettavaakaan! :lol2: Upea ilma ulkona ja ehti vähän shoppaillakkin omaksi iloksi tänään. Treenitki sujui mahtavasti joten saa hyvällä omalla tunnolla lepäillä kotona loppupäivän. :)

Onkos teillä jo suunnitelmia pääsiäiseksi?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noiden virpomisoksien koristelun laatu on kyllä todella hirveää. Kun itse kävin pienenä virpomassa niin oksat oli aina viimesen päälle koristeltu, täynnä värikkäitä sulkia yms. Onneksi opiskelukämppiin ei noita virpojia taida pahemmin eksyä, lähettäisin kyllä virpojat matkoihinsa, jos oksien koristeluun ei oltaisi nähty vaivaa.

Muistan itsekin, miten äidin kanssa käytettiin tuhottomasti aikaa nättien vitsojen askarteluun. Tämä tänään saamani vitsa on todella surkuhupaisa. No, sain sentään vitsan heiltä. Toinen parivaljakko ei edes antanut vitsaa, otti vain pääsiäismunat palkkioksi. En kehdannut pyytää sitä sitten itse, joten sinne meni. Olen kyllä paska tekemään kauppaa, ei voi muuta sanoa.

Meillä käyny kolme virpojaa tänään, aamulla pääs koirakin karkuun ja kolmannella kerralla säikähdin kun hihhuloin ilman paitaa kun ulko-oven vieressä on ikkuna josta näkee sisälle enkä ees nähnyt ketään aluks sit joku soittaa ovikelloa.

Nyt ei oo onneks käyny moneen tuntiin ketään.

Päästäisittekö esimerkiksi tämän näköisen noidan virpoamaan teille?

c_7036_bpaakortti.jpg_b4_0.webp

Aika ällöräikeä asu kyllä...

Ei nyt voi virpoa, nyt on nälkä. Muna ei kelpaa.

6875529_460s.webp

Päästäisittekö esimerkiksi tämän näköisen noidan virpoamaan teille?

Onko tuo ihan oikea sana? Tai siis sanotaanko jollain murteella "virpoan, varpoan..."? Jos se niin tekisi, niin pakko olisi ottaa sisälle ainakin siksi aikaa, että pitäisin oppitunnin (jonka aiheesta en ole ihan varma :evil:).

Taas vähän kevättä palstalla?

Joo-o, nyt löytyi kyllä sellainen blogi, että oksat pois.

Tästä se elämä sitten viimein alkaa, tätä onkin odotettu jo yli vuosi. Mikey ja Minä muutamme viimein yhteiseen haniluolaan ja pääsemme näyttämään mitä aito rakkaus on! True love last lifetime!

http://haniutta.blogspot.fi/

Back
Ylös Bottom