Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Eli siis otti tangon maasta, nosti sen tuohon rinnan korkeudelle ja "penkkasi". Siis työnteli sitä tankoa vaakatasossa rinnan korkeudella.
Ja tämä poika ei todellakaan ollut mikään voimanostaja. :D

Edit: Se oli sellainen bodypump-tanko, jossa oli ehkä 5 kilon kiekot päissä. Painoi yhteensä varmaan 11kg.
Edit2: Eikä se ollut mikään yksittäinen kokeilu, vaan se teki monta sarjaa.

Tämä on näitä jotain urheilijoiden liikkeitä... tavalliset salirotat älköön rikkoko itseään.
Mika Halvarin näin joskus tekevän vastaavaa about 200 kilolla... teki vaikutuksen.

Tämä on näitä jotain urheilijoiden liikkeitä... tavalliset salirotat älköön rikkoko itseään.
Mika Halvarin näin joskus tekevän vastaavaa about 200 kilolla... teki vaikutuksen.

Kuulostaa jotenkin fyysisesti mahdottomalta...meinaan että joku ottaa 2x itseään painavan esineen suorille käsille eteensä. Nenälleenhän siinä kupsahtaa koko ukko.

Itsekin olen nähnyt Halvarin tykittävän tota liikettä parillasadalla. Jokainen työntö lähti niinkuin tykin suusta ja yksi toisto alkuasennosta takaisin alkuasentoon kesti varmaan jotain ½ sekuntia. Hurjan näköistä touhua.

e. Työntö suuntautui ehkä n 30-40 asteen kulmassa vaakatasosta ylöspäin.

Kaveri kerto että oli ollu samalla salilla Halvarin kans ja kattonu että vittu ko alkaa kovilla painoilla pystäriä veivaan mutta oli tehny juuri noin mitä sanoitte...:)
Eka suhtauduin vähän varauksella mutta kaippa se totta on ku muutki on nähneet...

Ps. kolmesti kuulunu painojen alta että voisko joku auttaa..:face:

Miksi muuten kaikki kovimmat suoritukset salilla on tehty ennen youtubea? Meilläkin on salilla vaikka kuinka monta 300 vetäjää. On 200kg hauiskääntöä ja rekankantoa. Nykyään vaan ei pysty ku on kyynärpää kipee.

Huvittavaa kun omalla salilla pukkarissa yksi tietty henkilö aina ennen kuin on menossa suihkuun ottaa treenivaatteistaan shortsit ja kalsarit pois ensimmäisenä. Sen jälkeen alkaa vasta duunaamaan palkkaria ja etsimään kassista pyyhkeitä ja muita :D

En sano et oisin katsellut, mut pistää silmään ku kaveri on puolen metrin päässä perse pystyssä. (no homo!) :)

joo eli jos kuulette tarinoita ihme tyypistä salilla se olin minä.

yritin ihan asiallisesti sanoa eräälle henkilölle turhan kuluneista treenivarusteista. hän ei oikein ymmärtänyt mitä tarkoitin, enkä oikein kehdannut siinä sen tarkemmin selittää. lopputulos molemmat melko nolona.

ja siis selvennykseksi jos jollakin on vaatteissa reikiä/ kulumia vaikka lahkeissa ei minua haittaa. hitto mietin pitkään siinä et kehtaanko sanoa. motiivinani toimi isällinen huolenpitovaisto kiitos ja anteeksi.

joo eli jos kuulette tarinoita ihme tyypistä salilla se olin minä.

yritin ihan asiallisesti sanoa eräälle henkilölle turhan kuluneista treenivarusteista. hän ei oikein ymmärtänyt mitä tarkoitin, enkä oikein kehdannut siinä sen tarkemmin selittää. lopputulos molemmat melko nolona.

ja siis selvennykseksi jos jollakin on vaatteissa reikiä/ kulumia vaikka lahkeissa ei minua haittaa. hitto mietin pitkään siinä et kehtaanko sanoa. motiivinani toimi isällinen huolenpitovaisto kiitos ja anteeksi.

Ja kukaan ei alota yhtään mitään liittyen treenivarusteisiin, kiitos!

Kerran salilla joku tyyppi polki crosstrainerilla
JS-2305B-1.jpg

niin lujaa, että toi laite lähte liikkeelle ja jätkä hiihteli sillä ympäri salia :D
No liikku se ainaki pari metriä

Kuivattelin itteäni suihkuhuoneessa kun kuulin pukkarin puolelta naisen äänen kysyvän, onko tuolla suihkussa ketään. Paniikissa nappasin lähimmän esineen peittämään genitaaleja. Noh se sattui olemaan pefletti, ovi avautuu ja salin (suunnilleen saman ikäinen) söpö työntekijä jäätyy siihen ovi aukkoon tuijottamaan. . . itse tokasen järkytyksissäni (ei mitään hajua miksi aivot tuottivat tämän) *j-jaa saunomaan menossa, no p-p-peremmälle vaan...why god why. Vastaukseksi tuli vieno hymy ja "eiku aattelin vähä putsailla paikkoja vaan". Kaveri repesi totaalisesti pukkarin nurkassa, itseä ei pahemmin naurattanut kun tyttö pääsi näkemään siimat siinä ympäristössä.

Kuivattelin itteäni suihkuhuoneessa kun kuulin pukkarin puolelta naisen äänen kysyvän, onko tuolla suihkussa ketään. Paniikissa nappasin lähimmän esineen peittämään genitaaleja. Noh se sattui olemaan pefletti, ovi avautuu ja salin (suunnilleen saman ikäinen) söpö työntekijä jäätyy siihen ovi aukkoon tuijottamaan. . . itse tokasen järkytyksissäni (ei mitään hajua miksi aivot tuottivat tämän) *j-jaa saunomaan menossa, no p-p-peremmälle vaan...why god why. Vastaukseksi tuli vieno hymy ja "eiku aattelin vähä putsailla paikkoja vaan". Kaveri repesi totaalisesti pukkarin nurkassa, itseä ei pahemmin naurattanut kun tyttö pääsi näkemään siimat siinä ympäristössä.

Mulle kävi muutama vuosi sitten samoin, paitsi työntekijä pääsii "yllättämään" ihan täysin :D
Menin kyllä niin jäihin siinä, että en saanut sanotuksi mitään nasevaa.

Tossa oli salilla yksi perusurpo taas. Juttelee aina jotain väkinäistä. Kuulema taloyhtiön kokouksessa oli sanonut kaverille, että ei saunan ikkunoihin mitään muuta näkösuojaa tarvi kuin piimää. Laitat siis laseihin piimää ja annat niiden kuivua, niin saat nätit kuviotkin... No kuitenkin. Tää jätkä oli taas salilla. Salilla on normaaleja kympin levypainoja varmaan kymmenen paria. Tää jätkä löysi vanhan itsetehdyn metallikympin, missä ei lukenut mitään. Etsi sille tuohtuneena paria. Kyseli kovin, että missäköhän on? Ei tiedetty. Salilla oli kaksi voimailijaa ja minä. Me kaikki katsottiin sitä äijää kokoajan. Se kyseli, että onkohan vihreät kympit ja tää metallikymppi saman painoisia. Toine voimamiehistä jotain sille siihen heitti ja sen jälkeen vartin etsimisen jälkeen tokas äijälle, että niin ei kannattais varmaan laittaa kahta vihreetä vaan. Meistä sen kolmannen jätkän pää käänty siinä vaiheessa 180 astetta virne naamalla katsomaan mua. Hajosin niin vitun pahasti koko tilanteelle, että mun oli pakko lähteä hakemaan vettä toiselta puolelta salia. Olin väsynyt...

Jätkä vetäs penkkiin maksimit ja sai juurikin ylös. Löi 20 kg lisää ja jäi tangon alle.

Niin tää sama jätkä myös veti kuukauden treeniä putkeen ilman välipäiviä, kunnes mun frendi sano sille, että se ei ole kovin terveellistä. Jätkää ei näkynyt pitkään aikaan sen jälkeen.

Yks teki kyykkyä ja prässiä, niin tää tuli kysymään, että onko penkkipäivä.

Niin tää jätkä joskus oli pukuhuoneessa. Tuli suihkusta ja vetäs pyyhkeen päälle. Sitten alko poseeraussessiot. Jätkän vartalo on muotoa pallo. Iso maha, kävelee mandariinit kainaloissa ja ei kovin podarilta näytä. No hetken sessioiden jälkeen tippu pyyhe maahan ja homma jatkui. Mun frendi meni siinä vaiheessa tahallaan hakemaan palkkarin ja säikäyttämään sen.

Saman jätkän pukkarikeskustelu.

Se - ootko käyttäny näitä suihkuja
Minä - käyn jos pitää salilta johonkin mennä eikä kotia pääse välissä
Se - eikö muijas päästä kotona suihkuu höhöhö
Minä - ihan vaan jos on menoa
Se - eikö päästä höhöhö
Minä - mmmhmhm ( turhautuneena)
Se - ai ei päästä höhöhö

Joku tyhjentää aina äijän polkupyörästä kumit ja se kuulema huutaa kuin teurassika nussiessaan. Kaveri on miehen seinänaapuri. En tiedä onko äijä jotenkin lievästi vammainen.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom