Oranki
The Pink Chocobo
salilla olen nyt käynyt puolivuotta 3 kertaa viikossa mutta ei ole ollut mitään ihmeellisempää ohjelmaa vaan olen tehnyt sitä mitä on vaan halunnu tehä ja silleen. tekniikat on joistan asioista hakusessa enemmänkin vain tuosta jalkapuolen liikkeistä koska en ole koko puolen vuoden aikana tehnyt oikeastaan yhtään jalkaliikkeitä kun oli toinen jalka murteilla. Syön ja nukun oikein hyvin yritän noiudattaa ohjeitä että syö sen 6-7 kertaa päivässä ja nukun 10 tuntia vähintään ainoa tuossa syömisessä on se että tuolla opiskelu maailmassa ei tehdä sillaista ruokaa kuin haluaa. ja kaveri tulee löytymään kesällä kun minulle tulee paikkakunnan vaihto ja olen jo kaverin kanssa suunnitellut aloittamaan sali harrastuksen oikeen kunnolla ja hän tietää nuo tekniikat hyvin on harrastanut salilla käymistä pidemmän aikaa paitsi nyt hänellä on ollut vuoden tauko treeni kaverin puuttumisen takia. ja neli jakoisen haluaisin sen taki koska täällä korvessa tuo sali ei ole auki kuin ma-to kaksi tuntia joka päivä niin ja muutenkin tuo neli jakoinen tuntuu itselle oikeaksi kun ei tuo 1 jakoinen 3 kertaa viikossas oikeen ollut minun mieleen ja kaksi jakoistakin kokeilin mutta se kaatui noihin sali päiviin mutta uskon että 4 jakoisella pärjäisisin ja saisin jotain tuloksiakin tuon puoli vuotta olen muös katsellut niitä taitavempia tuolla salilla ja heiltä oppinut paljon tekniikoita mutta vielä on opittavaa niissä tekniikoissa onnkesi on pakkotoisto josta voi aina kännyllä käydä vilasemassa jos ei ole varma asiasta :D
Ei millään pahalla, mutta takaisin äidinkielen tunnille ja vähän vitun äkkiä.