Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikko puolessa. Tänään ja huomenna tupladuunit. Aijjjjettäkö mukava. Vois kuvitella että ois jotenki paljo rahaa. Ääää ei niin.

Hep. Katseltiin isolta screeniltä kaljan ääressä ja samalla syötiin ribsejä. Kaverit oli pääosin Barcelonasta, joten oli jengi hyvin tunteella mukana. Hyvä matsi oli! Messin on kyllä helvetin taitava pelaaja, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Minun sydämeen vähän sattuu, että jouduin matkustamaan junalla eilen enkä siten nähnyt peliä :(

Huomenta.
Pääsee treenaan ekan kerran pitkästä aikaa :rock: Onhan tässä taukoa tullukin karkeasti arvioituna noin sata vuotta. Tai siltä se ainakin tuntuu.
Polvi on edelleen soseena, mutta onneks voi tehdä muutakin kun kyykätä.

Tänään olis niinku synttärit. Saldo on jo tässä vaiheessa päivää parempi kuin viime vuonna. Äidin ja isän lisäksi joku muukin on onnitellut tekstarilla! :D

Tänään olis niinku synttärit. Saldo on jo tässä vaiheessa päivää parempi kuin viime vuonna. Äidin ja isän lisäksi joku muukin on onnitellut tekstarilla! :D

Hyvän päivän valitsit tähän maailmaan tuloa ajatellen. Voit sitten myöhemmin kertoa lapsillesi, miten sinulla on sama syntymäpäivä kaltaiseni tulevan merkkihenkilön kanssa :D

Mä olen nimenomaan itse valinnut syntymäpäiväni, kun en kuulemma ollut suostunut millään tulemaan pois. Itsepäinen jo ennen syntymää.. :jahas:

Ja kiitos Sanze! :)

Josko sitä lumitöihin taas lähtisi. Kerään tosin ensin vähän rohkeutta tietokoneella :rolleyes:

Hyvän päivän valitsit tähän maailmaan tuloa ajatellen. Voit sitten myöhemmin kertoa lapsillesi, miten sinulla on sama syntymäpäivä kaltaiseni tulevan merkkihenkilön kanssa :D

Onneksi olkoon! Kakkua ja äkkiä!

Olipas mukava yllätys kun tulin kotiin. Mummo oli lähettänyt paketin, joka sisälsi mm. konvehtirasian meikäläiselle. Jos sitä viikonloppuna mässäilisi.

LLLLLLLLLLLLuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnntttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:dance:

Back
Ylös Bottom