Voihan joku esiintyä huoltajana, mutta se on vain sellaista järkkäämistä.![]()
Tai sit tuun vaan joihinkin pakkismiitteihin siihen saakka kunnes oon 21 :D
E: Pitikö teillä olla jotkut etkot Turussa ennen laivaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ois tehny mieli tulla tonne pakkisristeilylle, mutten pääsis ku risteilyil pitää olla kai se 21, jos ei oo huoltajaa mukana. Tai näin oon ainaki käsittäny...
Poulsenin ääni antaa kyllä osittain anteeksi melodian munattomuuden, mutta ihmeisiin ei hänkään pysty. Aivan selkeästi kyllä suuremman yleisön musiikkia kuin kahden ensimmäisen levyn anti, siitä pisteet heille. Poulsenillahan oli ennen Volbeatia bändi nimeltä Dominus, ja kyllähän sieltä tutut venytykset kuuluu kertosäkeestä.

Tai sit tuun vaan joihinkin pakkismiitteihin siihen saakka kunnes oon 21 :D
E: Pitikö teillä olla jotkut etkot Turussa ennen laivaa?

Varmasti, ainaki mennään syömään jonnekki.![]()
Huoh. Tällaisinä päivinä toivois, että joka työpäivän jälkeen ois viikonloppu. Yhden sormi jäi pulpetinkannen saranan väliin, yhden jo valmiiksi tikatut sormet sai damagea futiksessa, yks löi itseään pulpetinkannella naamaan ja yhden sormi jäi rei'ittimen väliin. Voe kiesus.
Kylhän Volbeatin uudesta sinkusta näkee valitettavan kehityskaaren, jota pitkin monet bändit menevät. Eka levy on rosoista ja rajua, toinen levy on paremmin tuotettu, mutta silti rajua ja siitä eteenpäin alkaa mennä koko ajan popimpaan ja tylsempään ja tuotetumpaan... :/
Seksiä,seksiä,seksiä....
Kävin jääkaapilla.