Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On niillä onneks yks hyvä biisi. Mutta ehei pärää suomipojille ikinä!

Sentencedistä ja Volbeatista nyt ei voi puhua edes samana päivänä.

Tässä on panostettu pyroihin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo kyllä mäki ne rovinssis näin aitiopaikalta. Sillon oli kylymä, noin +3 astetta.

Joo kyllä mäki ne rovinssis näin aitiopaikalta. Sillon oli kylymä, noin +3 astetta.

Kuopijjossa oli tosi hyvä keli koko viikonlopun, mutta 3 tuntia festarin päättymisen jälkeen alkoi tulla kaatamalla vettä. Tosin se nyt haittasi lähinnä niitä jotka olivat päättäneet telttailla:D

Huomenna vapaapäivä! :hyper: Vähän hyvät fiilikset treenien jälkeen, lopuksi tempaisin 10 sarjaa 10 toistolla. Hapottaa. :haart:

"Kuinka kauan kestää kaikkein halvin rusketus, beibi, pidempään ei kestä meidän kahden rakkaus"

Itsekin oon joka kerta ottanut jonkun Leevien levyn mukaan jos oon työpaikan salille mennyt. Hyvää reenimusaa taustalle. :D

Tempausta. Miten J..:n ylkkärit ovat sujuneet? :)

Hyvinhä tässä on mennyt, vielä vähän edessä muttei onneksi enää paljoa :) Ois tehny mieli tulla tonne pakkisristeilylle, mutten pääsis ku risteilyil pitää olla kai se 21, jos ei oo huoltajaa mukana. Tai näin oon ainaki käsittäny...

Hyvinhä tässä on mennyt, vielä vähän edessä muttei onneksi enää paljoa :) Ois tehny mieli tulla tonne pakkisristeilylle, mutten pääsis ku risteilyil pitää olla kai se 21, jos ei oo huoltajaa mukana. Tai näin oon ainaki käsittäny...

Voihan joku esiintyä huoltajana, mutta se on vain sellaista järkkäämistä. :)

Back
Ylös Bottom