Kolme treenipäivää viikossa. SALIOHJELMA APUA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svenne
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä kerkeän vain 3 kertaa viikossa salille. Olen käynyt epäsäännöllisesti nyt noin 2 vuotta salilla. Tavoitteena olisi lisätä lihasta ja pysyä kunnossa, ei mitään massakuuria. "Kesäkuntoon"

Kysymys olisi: 1 jakoinen? 2 jakoinen? 3 jakoinen? mikä olisi parhain?

3 jakoinen. tässä yksi mitä miettisin. Vai olisiko koko kroppa 3 kertaa viikossa parempi?

ma: selkä, hauis ja vatsa
ti: lepo
ke: jalat (reiden koukistajat/ojentajat sekä pohkeet)
to: lepo
pe: rinta, olkavarren ojentajat sekä olkapäät
la: lepo
su: lepo

Hankala sanoa millä jaolla olis paras treenata, sen huomaa ite testaamalla. Voi olla ihan toimiva tuo kolmijakoinen.

Veikkaan että tästä taas tulee hedelmällinen keskustelu...

Mutta kun rekkasit sisään niin huomasithan että täällä on aivan helvetisti noita keskusteluja esim. aloittelijoiden osiossa ja arvaan karkeasti että enempi kuin yksi keskustelu treeni jaosta. Itse heittäisin ihan lonkalta ilman mitään tietämystä että yksijakoinen...

Itse treenasin juuri 3-jakoisella kolme kertaa viikkoon ja ruokavalion muutoksen takia kroppa suorastaan räjähti kasvuun. Raskausarpia ilmestyi ympäri kehoa ja kehonpaino nousi 1.5v n. 30kg. Olihan siinä vähän läskiäkin mukana juu. :D Sarjat täytyy kyllä tehdä aika loppuun asti.

Kokeile:
MA:Koko kroppa
KE:jalat
PE:ylä-kroppa

Maanantaina isoja liikeitä ja loppu viikosta voi sitten herkutella haubereilla ja pohkeilla,yms.Toimi ainakin itellä.

E.Voi myös tehä näin:Koko kroppa,työntävät,vetävät.

Elikkä kerkeän vain 3 kertaa viikossa salille. Olen käynyt epäsäännöllisesti nyt noin 2 vuotta salilla. Tavoitteena olisi lisätä lihasta ja pysyä kunnossa, ei mitään massakuuria. "Kesäkuntoon"
Määrittele nyt ensin mitä toi kunnossa pysyminen tarkoittaa. Jos haluat että se kunto on jotain muutakin kuin näkyvät lihakset niin joutuu tekeen vähän muutakin kuin istuun/seisoskeleen suorituspaikkojen lähimaastossa ja rypisteleen siinä välissä hieman rautaa.

KE: koko kroppa
LA: työntävät
SU: vetävät

Tuollaisella on nyt ajanpuutteen takia riuhdottu menemään.

Kysymys olisi: 1 jakoinen? 2 jakoinen? 3 jakoinen? mikä olisi parhain?

3 jakoinen. tässä yksi mitä miettisin. Vai olisiko koko kroppa 3 kertaa viikossa parempi?

ma: selkä, hauis ja vatsa
ti: lepo
ke: jalat (reiden koukistajat/ojentajat sekä pohkeet)
to: lepo
pe: rinta, olkavarren ojentajat sekä olkapäät
la: lepo
su: lepo

Kyllä, koko kroppa kolmesti viikkoon on paljon parempi.

Iteki kolme kertaa viikossa käyn salilla, osaisko joku suositella vähän sellaista crossfit tms. tyylistä treeniä vai onko suositeltavaa ihan noviisina ja omin nokkineen treenattavaks? Ite tullut jonkun aikaa kokeiltua eri ohjelmia mut ei oo oikeen napannut tavoitteena lähinnä sellainen sporttinen kroppa.

Noita WODeja on netti pullollaan. Painonnostoliikkeissä ja tietysti muissakin vapailla painoilla tehtävissä kannattaa tekniikat katsoa kuntoon ennenkuin lähtee tekemään.

No tavotteena olisi just näkyvät lihakset:) Olen kyllä suunitellut salin lisäksi 2 juoksu päivää viikossa. Viime massakuuril tuli 20kg painoo ja jalois repeytys iho ja vattaki kyl kasvo hyvään malliin:p Ni nyt vaan haluisin lihakset just näkyvil ja vatsan kuntoon,

Määrittele nyt ensin mitä toi kunnossa pysyminen tarkoittaa. Jos haluat että se kunto on jotain muutakin kuin näkyvät lihakset niin joutuu tekeen vähän muutakin kuin istuun/seisoskeleen suorituspaikkojen lähimaastossa ja rypisteleen siinä välissä hieman rautaa.

No tavotteena olisi just näkyvät lihakset:) Olen kyllä suunitellut salin lisäksi 2 juoksu päivää viikossa. Viime massakuuril tuli 20kg painoo ja jalois repeytys iho ja vattaki kyl kasvo hyvään malliin:p Ni nyt vaan haluisin lihakset just näkyvil ja vatsan kuntoon,

Back
Ylös Bottom