- Ikä
- 46

Arska on vissiin saanu pikkaisen takaisin lihasmassaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä minuakaan eikä varmaan ketään muutakaan joka tietää Arnoldista jotain muutakin kuin tuon.no jaa, eipä tossa kovin paljoa negatiivista ole. tottakai porukka ei tykkää arskasta jos kuuli että se petti vaimoaan mutta... eipä mua ainakaa haittaa....
^eipä nykyään nyky bb:stä voida enää kunnolla puhua kreikkalaisista patsaista![]()
Niin ehkä jos probodausta miettii, sitäpaitsi ketä vittu kiinostaa tän näköset bodarit
![]()
Jos mä olisin ollut kreikkalainen patsaantekijä, niin mä olisin kyllä omana tavaramerkkinäni veistänyt vähintään 20 senttiset jäykkänä seisovat kikkelit patsaille. Olisi muuten hieno näky vielä tänäkin päivänä :D
Näiden veistäjät taisivat kuitenkin olla heteromiehiä, vaikka kreikassa paljon håkaneita olikin.
schwartzy sanoi:mutta takaisin arskaan tosiaan toi naturalmalen postama kuva näyttää vähän jo urheilullisemmalta mitä ne viime vuoden kuvat...
tuskin arska kylläkään ihan niin kovaa treenaa vielä tiiä sitten
Niin ehkä jos probodausta miettii, sitäpaitsi ketä vittu kiinostaa tän näköset bodarit
![]()
Viimeinen näytös T2 3D must see!
Arnold treenaa kaksi tuntia päivässä, tunti painoilla ja toinen tunti cardiota. Arska itse tämän kertoi twitterissä pitämällään kyselytunnilla, josta ei edes ole kovin kauan.
Näin tämän Universal studioilla Floridassa oliko vuonna 99 vai 2000. Pikkusen hienolta tuntui 3d ja tehosteet siihen aikaan. Jäi mieleen kun ampuivat tuon jäätyneen hämiksen niin vesipisaroita tihkui yms. Terminator rokkaa edelleen :D
Koska tää ny tulikaan ensi iltaan?
Pakko toi on mennä kattomaan.
meinaakos porukka mennä katsomaan tämän leffan
![]()
??