BB PRO Arnold Schwarzenegger

Olihan se iso jäpä mutta nykyään on kaikki paljon kehittynyt ja saanu esmes arskalta oppejaan.. :D Tiedettiinkö tohon aikaan edes pahemmin roinasta sun muusta niin paljoa.. Ei sitä oo kyllä mitään järkeä vertailla. Hienoja miehiä ollaan kaikki! :kippis1::kippis1::puntti::fuckyeah:;):hyvä::dance: Ainahan sitä voi päteä ja omia mietteitä laukoo :D Kovia noi arskan motivaatio lauseet :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu mä oon paras, arska on mun verisukulainen! Mun tuttavan, isän itävallan työkaverin entinen naapuri ARSKA kun asu itävallassa. Kuulemma ei oo koskaan tehny "oikeita" töitä ja aamulla aina lähti autolla ensimmäisenä salille! Kuulemma asu oikeasti naapurissa..
 
Vittu mä oon paras, arska on mun verisukulainen! Mun tuttavan, isän itävallan työkaverin entinen naapuri ARSKA kun asu itävallassa. Kuulemma ei oo koskaan tehny "oikeita" töitä ja aamulla aina lähti autolla ensimmäisenä salille! Kuulemma asu oikeasti naapurissa..

onneksi, olkoon.
 
Vittu mä oon paras, arska on mun verisukulainen! Mun tuttavan, isän itävallan työkaverin entinen naapuri ARSKA kun asu itävallassa. Kuulemma ei oo koskaan tehny "oikeita" töitä ja aamulla aina lähti autolla ensimmäisenä salille! Kuulemma asu oikeasti naapurissa..

Ja mun isukki matkusti kerran kaks kerrosta ylöspäin samalla hissillä Mattiesko Hytösen kans. Ollaan siis lähes veljeksiä.
 
1.jpg

hieno kuva oli tuolla sivulla
 
kyllä melkein kaikkien on kuitenkin myönnettävä että on esim mr olympian voittokriteerit nykyään enemmän massassa kuin missään muualla.
ARNOLD JAPANISSA ESITTELEMÄSSÄ THE LAST STAND ELOKUVAA.
536881_10151453852866760_625670066_n.jpg

JA ON MUUTEN KYSEINEN ELOKUVA SUOMESSAKIN! :dance:
 
Aika moni niistä tuntuu vihaavan Arnoldia, jotka kuulivat hänestä ensimmäistä kertaa tämän tapaisten uutisten kautta. Toivottavasti ovat kuitenkin vähemmistöä. Lukekaapa esimerkiksi tämän uutisen kommentteja:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...joys-leisurely-lunch-date-mystery-blonde.html

no jaa, eipä tossa kovin paljoa negatiivista ole. tottakai porukka ei tykkää arskasta jos kuuli että se petti vaimoaan mutta... eipä mua ainakaa haittaa....
 
Back
Ylös Bottom