Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Yleensä noista puhelinvalmiudessa päivystäettäessä maksetaan 15-25% normituntipalkasta ja heti kun puhelin pirahtaa tulee joku könttäkorvaus sekä mikäli asia ei selviä pikaisesti puhelimessa niin hälytysrahat ja tuntipalkat alkavat juosta.

Itsellä 2012 meni 6 fig rikki tosin siirryin vapaaherraksi 9/12 joten jäätiin hieman asettamastani tavoitteesta. 1-9/12 välisenä aikana olin myös yht 8 viikkoa isyyslomalla ja isäkuukaudella joten käytännössä 6kk palkka.

En tiedä yhtään ylempää toimihenkilöä, jolle tuollaisesta "käytettävissä olemisesta" maksettais mitään. Kyseessähän ei oo mikään virallinen päivystäminen, vaan enemmänki mun henkilökohtainen valinta.

Onnittelut muuten ilmeisen onnistuneesta alavalinnasta, 6kk & 100k tarkoittaa nopeasti laskettuna 16k ja risat per kk. Not bääd.

Onnittelut muuten ilmeisen onnistuneesta alavalinnasta, 6kk & 100k tarkoittaa nopeasti laskettuna 16k ja risat per kk. Not bääd.

B2B myynti 100% provisiolla. Siinä se resepti. Tosin provisiot erääntyi maksettavaksi tasaisesti koko aikana vaikka virallista työssäoloaikaa oli vain 110 päivää vuonna 2012. Todellisuudessahan myyntityö on todella dynaamista ja paikasta riippumatonta eli käytännössähän sitä on aina "töissä" ainakin henkisesti.

Kuukausipalkka 2800e. Ylitöistä ja mahdollisista päivystyksistä sitten erikseen korvaus. 5v työkokemusta ja verkostoasentaja kaupungin vesilaitoksella.

Ansiotulo ~31000€
Pääomatulo ~150€
ylitöitä reilusti yli 100h.
Peruspalkka 2015€
Kemian alalla pk-seudulla. Työkokemusta vajaa kaksi vuotta. Ammattikoulu pohjalla.

Syksyllä kouluun jos sais parempaa liksaa :)

Tälle vuodelle ansiotuloja arviolta 20k€, bonukset ~200€ ja pääomatuloja 600€
Näin kirjoittelin vuonna 2009. Eipä ole kokonaisansiot siitä juurikaan muuttuneet.

Tämän hetken tilanne on:
Peruspalkka vähän yli 2500€/kk
Ylitöiden määrä pudonnut merkittävästi, mutta edelleen satunnaisesti.
Koulua käyty sen verran, että enää puuttuu lopputyö amk:sta.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Paskat kortit jaettiin ja tällä hetkellä kela maksaa ansiosidonnaista sairauspäivärahaa 2900€/kk. Sanotaan sitä nyt sitten palkaksi. Tosin tuota ne maksaa vaan 300 päivää ja sen jälkeen taitaa aikamoinen droppi tulla :) Nyt 210 päivää takana...

B2B myynti 100% provisiolla. Siinä se resepti. Tosin provisiot erääntyi maksettavaksi tasaisesti koko aikana vaikka virallista työssäoloaikaa oli vain 110 päivää vuonna 2012. Todellisuudessahan myyntityö on todella dynaamista ja paikasta riippumatonta eli käytännössähän sitä on aina "töissä" ainakin henkisesti.

Laskutat sä noi provikat omalle firmaille, vai onko jossain firma, jossa tuollainen malli on mahdollinen palkkalistoilla? Mä yritin pitkään etsiä kavereita, jotka olis olleet ihan kummalla vaan tavalla tuohon suostuvaisia, mutta harvassa on Suomen maalla ne, ketkä tuollaista uskaltaa lähteä tekemään. Mun tarjoamana aika kevyidenkin tavoitteiden toteutuessa olisi siitä työstä voinut ansaita 100% b2b myyntiprovisiolla n. 120k/12kk brutto. Tosin kunnollista track recordia ei ollut mahdollista tarjota, kun uudesta palvelusta oli kyse.

Työmarkkinatuki rakennusalan työnjohtaja 800€ / kk "Tämä on nyt kylmää kyytiä rakentajille, sillä uudisrakentaminen on syöksynyt kohtalokkaasti”, sanoo Rakennusalan työttömyyskassan ja Rakennusliiton puheenjohtaja M Harjuniemi. ”Arviot siitä, että talvella työttömyys kipuaa yli 23 prosenttiin, alkavat vahvistua.

Juuri syksyllä naureskelin eräälle ilmoitukselle, jossa oman alani ammattilaiselle olisi tarjottu n 20 t./kk normaalin työviikon puitteissa, jos tekijä olisi suostunut menemään erääseen etelän pikkukaupunkiin töihin. Naurettavaa touhua, eihän tällainen voi kauaa jatkua. Ei mitään järkeä...Kohta tullaan alas ja lujaa...
Parhaimmillani olen saanut toisella alalla n. 3900 ekeä kuussa naurettavilla ylityötunneilla. Tosilla aloilla maksetaan ja toisilla taas ei.

Juuri syksyllä naureskelin eräälle ilmoitukselle, jossa oman alani ammattilaiselle olisi tarjottu 15-20 t./kk normaalin työviikon puitteissa, jos tekijä olisi suostunut menemään eräälle etelän pikkukaupungille töihin. Naurettavaa touhua, eihän tällainen voi kauaa jatkua. Kohta tullaan alas ja lujaa...
Parhaimmillani olen saanut toisella alalla n. 3900 ekeä kuussa naurettavilla ylityötunneilla. Tosilla aloilla maksetaan ja toisilla taas ei.

Mistä duunista tuollaisen 15-20 k€ /kk etelässä saa, lääkäri? Pohjoisessa tuollaisista tileistä olen kuullut. Olen kyllä samaa mieltä, että on törkytilit... ainakin lääkäreillä.

Juuri syksyllä naureskelin eräälle ilmoitukselle, jossa oman alani ammattilaiselle olisi tarjottu n 20 t./kk normaalin työviikon puitteissa, jos tekijä olisi suostunut menemään erääseen etelän pikkukaupunkiin töihin. Naurettavaa touhua, eihän tällainen voi kauaa jatkua. Ei mitään järkeä...Kohta tullaan alas ja lujaa...

Oot vissiin lääkäri? Niillehän maksetaan pikkukylissä ja keikkahommissa aika hirveitä summia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom