Fressi ja puhelimen käyttö kielletty? What?Ei tietääkseni. Tais olla Fressi salin nimi
Joo terve järki ettei röhnötä jossai kyykkypaikalla Angry Birds kädessä, mutta että sääntö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fressi ja puhelimen käyttö kielletty? What?Ei tietääkseni. Tais olla Fressi salin nimi

Kaverin kanssa juttelin yks päivä ja kerto siinä kun oli ollu urheilutalon puntilla reenailemassa jossa sattuu myös käymään eräs mustalainen, no tää romani herra oli sitte sillä kertaa ottanu omat boosterit: litran kosanderi pullo jota hörppi reenin lomassa ! No kaveri kävi kysäsemässä mannelta että ethä sä nyt kossua hörpi kesken reenin ja vastaus oli että " joojoo, kato se parantaa verenkiertoo !" Eli siitä vaa kokeilemaa jos joku haluu hyvän pumpin ja sattuu alko olee lähellä![]()
Mahdollisesti. Itse joitain viikkoja sitten kun unohdin vihon kotiin näpyttelin aina välissä kännykkään ylös. :D Saattoi se vähän hölmöltä näyttää...Viimeks kun olin salilla siellä joku suht aloittelijan näköinen kaveri räpläs kännykkääsä jatkuvasti, enemmän aikaa käytti siihen kun treenii. Tietty voi olla et sillä oli sielä joku treenipäiväkirja tms.
Kaverin kanssa juttelin yks päivä ja kerto siinä kun oli ollu urheilutalon puntilla reenailemassa jossa sattuu myös käymään eräs mustalainen, no tää romani herra oli sitte sillä kertaa ottanu omat boosterit: litran kosanderi pullo jota hörppi reenin lomassa ! No kaveri kävi kysäsemässä mannelta että ethä sä nyt kossua hörpi kesken reenin ja vastaus oli että " joojoo, kato se parantaa verenkiertoo !" Eli siitä vaa kokeilemaa jos joku haluu hyvän pumpin ja sattuu alko olee lähellä![]()
Itse seuraan palautumisaikoja kännykästä ja pidän treenipäiväkirjaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa, miltä se näyttää ulkopuolisten mielestä.

Itse seuraan palautumisaikoja kännykästä ja pidän treenipäiväkirjaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa, miltä se näyttää ulkopuolisten mielestä.
Näin myös täällä, pistän sarjatauoilla toistot ylös sekä pistän sekuntikellon heti päälle kun istun penkille. Jos joku pitää tätä huvittavana nin pitäkööt.