Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ymmärrä tota Angelan fanitusta. Perus eukko ja ihan keskinkertainen möykkääjä. Jeejee tosi kiva ku pieni nainen öykkää, mut jos se olis ukko samalla äänellä, ei siinä olisi mitään erikoista. Munatonta touhua ja paskaa musiikkia!

En minä musiikin takia.

Sitäpaitsi on tolla nyt ainakin paremmat tissit kun esim. Abbathilla :D

Ymmärsinkö nyt oikein, nimittäin minusta tuo kuulostaa ehdotukselta tulla tekemään lasta tee- ja rahkapalkkiolla?
:lol2: Nyt kun luen ton uudelleen tolla ajatuksella, niin periaatteessa sellastakin voi tosiaan tulkita.. Syytän vähäistä ja levotonta unta huonoista sanavalinnoista.

e: Sen verran yritän seivata kasvojani, että lapsi olis lähinnä "vain" elämän luomista ja mä puhun nyt suuresta taiteesta. Tosin vähemmän suuri taidekin kävis nyt. Oikeestaan mikä tahansa kelpais, kunhan sen vois laittaa paperille ja väittää sen olevan edes etäisesti taidekategoriaan laskettavissa ja esitellä huomenna tiukalle raadille.

Ei jumalauta taas tätä maailmaa... Briteissä kaikki on ihan kyrpä otsassa hevosenlihan takia, porukka lopettaa valmisaterioiden ja lihansyöntiä kokonaan ton takia. Meksikossa joku 12-vuotias tuli äidiksi (luultiin aluksi 9-vuotiaaksi) ja isä on luultavasti tämän 44-vuotias isäpuoli. Ainii, hyvää huomenta :)

Huomenta!

Mää voin tulla Layla, mutta lapsia et multa saa! Ei tosin oo mitä antaakaan.

Se voisi olla vaikeaa... Ellei Ksiinan tapauksessa ole käynyt niin, että täti onkin setä!

Vähän niinku kerran laivalla oli naistarjoilija joka oli varmaan 190 pitkä, kunnon muskelipohkeet ja aika leveät hartiat naiseksi. Nimikyltissä lukikin sitten Janne :D

Hohhoijjaa saatana. Maanantai ja kaikkee. Latasin puhelimee jossain käsittämättömässä hetkellisessä mielenhäiriössä jonkun motivaationnostatussovelluksen. Oli niin paskaa että meinas vitutus pahentua entisestää. No ihan ku ei olis sitäki jo arvannu etukätee. Piti kiusata itteesä ku tyhmä on.

Sun pitäis lukee joskus sinkkuketjua niin pysyisit tässäkin asiassa kärryillä :D

Nii varmaa pitäis mut siel jengi masentelee yskinäisyyttää enemmän ku minä yleisesti tyhjää elämääni ni ei jotenki innosta. Tulee se nykyää melkein joka toinen päivä varmaan avattua kuitenkin ja jotai sinne mölyttyäkin, mut on se vaa jotenki nii masentava maailma.

Joo, olutta kannattaa myös ottaa ennen nukkumaanmenoa.

Ei jumalauta taas tätä maailmaa... Briteissä kaikki on ihan kyrpä otsassa hevosenlihan takia, porukka lopettaa valmisaterioiden ja lihansyöntiä kokonaan ton takia. Meksikossa joku 12-vuotias tuli äidiksi (luultiin aluksi 9-vuotiaaksi) ja isä on luultavasti tämän 44-vuotias isäpuoli. Ainii, hyvää huomenta :)

Ehkä toi on ihan hyvä juttu. Siis valmisaterioiden safkaaminen. Vaikka syy nyt onkin vähän kummallinen.

Eikun oliko ne britit kuinka ylipainoista kansaa edes?

Kannattaahan se käyttää plussakorttiakin, eriasia onko siitä mitään hyötyä.

Eiku tarkotin sitä että olutta nauttiessa rupee myös aina väsyttämään. Ennemmin tai myöhemmin.

Ehkä toi on ihan hyvä juttu. Siis valmisaterioiden safkaaminen. Vaikka syy nyt onkin vähän kummallinen.

Eikun oliko ne britit kuinka ylipainoista kansaa edes?

En mäkää oo ylipainoinen vaikka syön pelkkää einestä.

KYllä mä oon edelleen sitä mieltä että saa syödä ja juoda aivan pitä vaan kuhan kuluttaa ne kalorit nii ei sitä lihoo.

Back
Ylös Bottom