Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikon sisään paino notkahtanut 2 kg alaspäin. Tällä tahdilla ei kohta (eli muutaman vuoden päästä) ole röllykkää mitä hypistellä.

Flunssan jälkeen ensimmäinen treeni tänään ja tuntui varsin hyvältä. Voimatasotkin tuntuivat olevan oikein hyvin kohdillaan.

Ja lisäksi saan nukkua huomenna pitkään. Ai että.

Siihen saa kalja tölkin pystyyn toisin ku johki sixpäkkiin. :)

Aivan totta. Paljon on kätevämpi sellainen vähän tuhdimpi maha.

Juu tervetuloa vaan jatkamaan tuota puuhaa minun housuihini ja mahamakkaroihini.

I'm gonna go with a "no". Kiitos kuitenkin.

Kyykkypötsi!

Joo, sellanen mikä mukavasti pölähtää tohon eteen oikeen kunnon kessiksi kun menee ala-asentoon. Se se on naisella seksikäs!

I'm gonna go with a "no". Kiitos kuitenkin.

Onneks oon harjotellu tää sujuu yksinki.

Ikävä sulle tää kertoa, mut Annalla on jo poikaystävä :( mut jos se joskus eroaa ni sit kandee koklata uuestaan.

Ehkä tää tulee sulle yllätyksenä mutta en tunne täältä kun pari etunimeltä ja tää Anna ei oo toinen niistä niin voit ihan nimimerkkejä käyttää, tällä kertaa oli helppo hahmottaa ketä mahtollisesti tarkotit. Eikä se ollu mikään iskuyritys vaan peruspaskaa läppää niin voit piiloyliagressiivisena vetäytyä siitä puolustelemasta.

Ehkä tää tulee sulle yllätyksenä mutta en tunne täältä kun pari etunimeltä ja tää Anna ei oo toinen niistä niin voit ihan nimimerkkejä käyttää, tällä kertaa oli helppo hahmottaa ketä mahtollisesti tarkotit. Eikä se ollu mikään iskuyritys vaan peruspaskaa läppää niin voit piiloyliagressiivisena vetäytyä siitä puolustelemasta.
DÄM! :( jäin kiinni *vetäytyy takavasemmalle*

Sun pitäis lukee joskus sinkkuketjua niin pysyisit tässäkin asiassa kärryillä :D

Kahlis, sunko kans mä nyt sit siellä Espoossa asun? Kauhee ku sä oot mustasukkanen!

iltaa, hei tuli kysymys mieleen , kokemusta / tietoa kellään uusista reebokin heat pohjallisista kengistä? kaupassa ihmettelin ja just telkkaristaki tuli mainos hetki sitten.. humpuukia?

Huomenta! :) Ihana maanantai. :haart:

Jos en ois jo naimisissa niin Angelasta tulis mun vaimo. Antaisin sille jopa vaaleet hiukset ja kasvissyönnin anteeksi. :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sun pitäis lukee joskus sinkkuketjua niin pysyisit tässäkin asiassa kärryillä :D

En mäkään tajunnut Anna-juttua! :tyhmä:

E. No nyt mä tajusin.

En mäkää aluksi tajunnu vaikka sinkkuketjua luenkin, mutta asia selvisi nopeasti. En mä ollu jaksanu just sillä hetkellä lukea noin pitkää juttua sillon ku tuo oli sinne kirjotettu. :laiska:

En ymmärrä tota Angelan fanitusta. Perus eukko ja ihan keskinkertainen möykkääjä. Jeejee tosi kiva ku pieni nainen öykkää, mut jos se olis ukko samalla äänellä, ei siinä olisi mitään erikoista. Munatonta touhua ja paskaa musiikkia.

Varasin itelleni lääkärin. Vielä ku auto lähtis käyntiin!

Huomenta.
Kukas tulis tökkiin mua, että saisin luotua jotain elämää suurempaa? Tarjoan teetä ja rahkaa :)

Back
Ylös Bottom