POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Kyllä kroppa tottuu sietämään pikkuhiljaa sitä kokopäivän kestävää raskasta fyysistä siinä missä kahdesti päivässä salilla treenaamistakin. Kun lyödään nämä toimistorotat koko päiväksi metsähommiin niin ei varmasti kykene seuraavana päivänä samaan. Mutta tehdäänpä tuota muutama kuukausi vähitellen töitä lisäten niin sittenpä jaksaakin painaa joka päivä siellä.

Harva tulee ajatelleeksi, että tuotahan tehdään jo yhteiskunnan toimesta käytännössä jokaiselle kansalaiselle joskin toisin päin. Lapsesta asti totutellaan istumaan pidempiä ja pidempiä pätkiä kerrallaan eskarissa/koulussa ja lopulta 20-30 vuoden päästä uunista tulee ulos ahkera insinööri/tradenomi/whatever, joka on tottunut nyhjöttämään konttorilla 50h viikossa.

^^^haastattelussa ekaa kertaa nuorena kokeilemalla työnsi 120kg ja pian 150kg, ja kuitenki normi laiha mies kyseessä, ehkei se lahjoja vaadi, luulin toisin. sen takia sanoin "varmaan" ku ei voi tietää.

se taitaa olla pikkusen eri jos sitä kapasiteettiä rakentaa lapsesta asti vs normi salijampat? :D

Noh, jatka sä itsesi vertailemista tähän metsuriin äläkä sen takia koskaan yritä mitään uutta. Koetin vain herättää asiasta keskustelua. Pistetään tähän perään vielä hymiö kun säkin niistä näytät tykkäävän. :)

Ei ole järkeä edes mennä salille jos olet 10 tuntia painanut mettätöitä. Joka oikeita metsätöitä on joskus tehnyt tietää tämän.

Ei välttämättä ole järkeä, mutta tarkoitin sitä, että jos todella haluaa ja on motivaatiota niin ruokaa nassuun vitusti, kunnolla lepoa ja töiden jälkeen salille. Itse olen tehnyt 1-2 vuotta sitten metsähommia (en nyt työkseni, mutta 5-6 päivää putkeen, 6-8 tunnin päiviä) ja senjälkeen mennyt salille. Koska motivaatio oli kova.

^^en ota palkokasvia nenään, oon itekin tehny 4kk 3-4 kyykkyä + mv viikkoon mutta ei se toki ole kovin hc. keskustelua juu, puolustanet jotain broz ideologiaa tms? ja kyseenalaistin sitä -> tämä naljailu, olen perin tyrmistynyt... :D

Ei välttämättä ole järkeä, mutta tarkoitin sitä, että jos todella haluaa ja on motivaatiota niin ruokaa nassuun vitusti, kunnolla lepoa ja töiden jälkeen salille. Itse olen tehnyt 1-2 vuotta sitten metsähommia (en nyt työkseni, mutta 5-6 päivää putkeen, 6-8 tunnin päiviä) ja senjälkeen mennyt salille. Koska motivaatio oli kova.

Ei järjen kanssa mitään tekemistä. Salitreenin kulutus vielä metsähommien päälle ja valmiiksi rasittuneille lihaksille ja nivelille. Itse pysyisin paremmassa kunnossa lepäämällä lopun ajan päivästä ja palautellessan työpäivästä.

Minusta ei ole ainakaan salille ollut lähtiäksi(ei tullu mieleenikään) kun käsipelillä nuorena miehenä mettätöitä teki 8-10 tuntia päivässä. Ruokaa meni kattila tolkulla ja uni maistu töitten päälle:)

1. Jaakko Pessinen 266m
2. Unto Lundell 160m
3. Juha Räsänen 156m
4. Janne Virtanen 150m
5. Hannu Vilkko 60m
6. Tuomo Räsänen 50m

Ellen väärin muista seuraavaan haasteeseen säkkiin oltaisiin lyöty lisää painoa mutta voimamiehet eivät enään vaivautuneet ottamaan haastetta vastaan..

Paljonkohan tuossa ladan kaadossa on painoa lähtö tilanteesta esim lantion kohdalle, siis tarkoitan mitä se vastaisi n.kiloja tangossa maastavedossa..

https://www.youtube.com/watch?v=Pw_qDMfgux0

Taitaa tuo valmetti olla vielä hiukan raskaampi irrottaa maasta kun tuo lada..

Ai se voitto oli noin reilu...yli 100 metriä...!!!

Tuo valmetti taitaa olla mallia 33 jolla painoa on 1700 kiloa.

http://www.konedata.net/Traktorit/Valmet33.htm

Riippuu ihan asenteesta ja tahdosta..

Päivä metsätöissä on niin kuluttava, ettei sen jälkeen ole järkeä mennä enää punttisalille. Se olisi jo todella tyhmää.

- - - Updated - - -

Tulee vaan treenille hintaa, kun ensin pitäisi ostaa se metsä.

Tule mun mettään töihin ;),

jos et halua sijoituksena itsellesi sellaista ostaa. hehtaarin saisi parilla tonnilla etelästäkin.;)

Tää nyt alkaa mennä jo ooteeksi, mutta velipoika työskentelee metsurina nyt viidettä vuotta (alle kolmekymppinen kaveri) ja kyllä sitä hommaa riittää jos vaan jaksaa tehdä. Sillä on hiihtotausta ja metsätöitä pienestä pitäen, ja voin kertoa että on älyttömän vahva. Nostaa myös auton ilmaan pyöränkaaresta, mutta ei sentään pysty kaatamaan. Coc 3 gripperin löin käteen, niin sehän perkele puristi sen kylmiltään pohjaan. Että kyllä ne metsätyöt tässäkin tapauksessa on aika raakasti voimaa tuoneet. Tosin veli on jo geneettisesti aika vahvaa sorttia, en tiedä millä sen saisi houkuteltua voimailun pariin. Tiedän, että ainakin mavessa tulisi rautaa melkoisesti ylös.

Tää nyt alkaa mennä jo ooteeksi, mutta velipoika työskentelee metsurina nyt viidettä vuotta (alle kolmekymppinen kaveri) ja kyllä sitä hommaa riittää jos vaan jaksaa tehdä. Sillä on hiihtotausta ja metsätöitä pienestä pitäen, ja voin kertoa että on älyttömän vahva. Nostaa myös auton ilmaan pyöränkaaresta, mutta ei sentään pysty kaatamaan. Coc 3 gripperin löin käteen, niin sehän perkele puristi sen kylmiltään pohjaan. Että kyllä ne metsätyöt tässäkin tapauksessa on aika raakasti voimaa tuoneet. Tosin veli on jo geneettisesti aika vahvaa sorttia, en tiedä millä sen saisi houkuteltua voimailun pariin. Tiedän, että ainakin mavessa tulisi rautaa melkoisesti ylös.
Kannattaas ottaa yhteyttä Heimopäälikköön noilla grippereillä, Coc 3 kylmiltään on niin hurja tulos.

Onks Wanha Valentin Dikul noussut pitkään aikaan keskusteluihin ;)

450 kg x 3, kevyesti !

[video=youtube_share;6Ppcu82HpJk]http://youtu.be/6Ppcu82HpJk[/video]

Eiköhän tuo ääni kohdassa 1.49 kerro kaiken oleellisen. :)

voi vittu tuota kuntia :lol2: kävis jossain todistamassa nuo mahtavat voimansa eikä aina vaan todistelis taakan painoa viettämällä ilmanussinnan mm-kisoja laitellessaan tankoa telineisiin.

Eihän tuosta ole mitään keskustelua ollut. Mitä tarkotat?

Vuodelta 2007 löytyy ketju, jossa sivumennen mainiten osa keskustelijoista totesi Pessisenkin temput paskapuheeksi.

Youtubesta löytyy hauskaa matskua Dikulista. Iso mies temppuilee akrobaattisesti isoilla kahvakuulilla ja metallipalloilla. Sirkustyyliin painot "ovat" elämää suuremmat.

Vittu minkäkokoinen ukko Tuo sarychevi!!!! Tanko kuin harjanvarsi äijän vierellä. muutenkin mahtava video, yhteen kisaan saatu kyllä älytön määrä vahvoja nostajia!!! Alexey Bahkirevkin nostamassa tuolla, sama kaveri käynyt suomessakin muutamia kertoja.

Nuita itäblokin voimamiheniä saisivat houkutella lisää nostamaan. alkaisi mave raudatkin liikkumaan.

Back
Ylös Bottom