Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

[video=youtube_share;eH_VPnKtY7E]http://youtu.be/eH_VPnKtY7E[/video]

Puhuit jossain ketjussa jostain kreisistä jalkajumpasta minkä olit kuvannut..Kirjotit että laitat sitä näytille tiistaina niin mihinköhän ketjuun se kyseinen video on tulossa? =)

Tässäkin ketjussa pari päivää sitten.

Ei ollut tuo, jostain ketjusta muistan itsekin lukeneeni että Mike kuvaisi tänään kun Mähönen treenauttaa jalkoja jollain. Odotellaan...

Kyllä, valmis on ja tulee tunnin sisään. Mä olen niin kyllästynyt siihen saatanan nussimiseen, jota hehkutetaan kovana treeninä kun Vihavainen tekee akkojen painoilla vastapainon avustamana nollakiloilla negatiivisia jossain hackissa. Ja Jukkaa en tästä syytä, mies teki mitä pyydetitin. Mut nyt tulee pätkä, jossa te näätte oikeesti kovaa treeniä, niin saatte vähän suhteita noihin hehkutuksiin. Brutaalia settiä, jota en suosittele kellekään.

Toivottavasti tulee ysiksi, vois kattoo ku nukuttaa penskoja

Kyllä, valmis on ja tulee tunnin sisään. Mä olen niin kyllästynyt siihen saatanan nussimiseen, jota hehkutetaan kovana treeninä kun Vihavainen tekee akkojen painoilla vastapainon avustamana nollakiloilla negatiivisia jossain hackissa. Ja Jukkaa en tästä syytä, mies teki mitä pyydetitin. Mut nyt tulee pätkä, jossa te näätte oikeesti kovaa treeniä, niin saatte vähän suhteita noihin hehkutuksiin. Brutaalia settiä, jota en suosittele kellekään.

Voin tulla Artturille vetään akkojen painoilla treenin, missä reisille on jatkuva paine 10 minuutin ajan. Eikä lepuutemla jalkoja vähennyksien välissä, niin voi Artturi sen jälkeen kommentoida, onko kevyttä nysväämistä.

kylläpä mike vituttaa ihmeelliset asiat. Kevyeksi nussimiseksi ei voi oikein kutsua. Muutenkin tulee fiilis että koko ajan kyseenalaistetaan markon osaamista, vaikka luulis ettei tarvis markon meriiteillä ja kokemuksella.

Voin tulla Artturille vetään akkojen painoilla treenin, missä reisille on jatkuva paine 10 minuutin ajan. Eikä lepuutemla jalkoja vähennyksien välissä, niin voi Artturi sen jälkeen kommentoida, onko kevyttä nysväämistä.

Tekeekö joku Olympian top 10:ssä tuollaisia reenejä? Eiköhän ne reenit ole pääasiassa paljon lähempänä noita Mähösen vetämiä. Ehkäpä siihen syy lienee se, että on parempiakin keinoja kasvattaa lihasta ku toi 10 minuutin jatkuva paine.

Back
Ylös Bottom