Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vielä ei oo valmiina mitään kuvamatskua :/ Muistuta mua myöhemmin, niin voin vilauttaa muutakin kun omaa otsalohkoani, jonka takana idea nyt marinoituu kunnes mulla on aikaa käydä mood boardien kimppuun.
Tätä en unohda.:D
Nyt just pitää ruveta kasaan yhteen huomenna esiteltäviä 60 skissiä tikapuista :D
En voi sanoa kadehtivani tuota hommaa.:D Mutta menes nyt tekemään sitä!

Meiltä on tonne palopaikalle 17 kilsaa vaikka samassa kylässä asutaankin.

Mulla reilu 5 km.

Voi muuten olla aika tujua tuo savu, kun kuusankosken iso teollisuushalli siellä on ilmeisesti tulessa.

Juuri kelasin samaa, että siellä voi olla kaikkea hyvin mielenkiintoista materiaalia poltettavaksi, eikä ehkä ihan terveellisimmästä päästä.

Mulla reilu 5 km.

Juuri kelasin samaa, että siellä voi olla kaikkea hyvin mielenkiintoista materiaalia poltettavaksi, eikä ehkä ihan terveellisimmästä päästä.

Ongelmajätteen käsittelyhän siellä ainakin on :D

Olinpas kapinallinen ja lenkkeilin Kauklahdesta. Hah!

Näyttikö siellä tältä?

meh.ro6242.webp

Näyttikö siellä tältä?

Öbaut joo.

Todellisuudessa en tosiaankaan tienny että jossain palaa. Ei myöskään näkynyt savua eikä piipaa-autoja. Tavallaan oon vähän pettyny.

Osuin tänään Leppävaaraanki sen ammuskelun aikoihin, yritetäänköhän musta päästä eroon :D

Tuli palkankorotusta koko poppoolle eikä pomo oo ees kertonu. Tässä on nyt joku koira haudattuna. Ehkä pian ollaankin sunnuntaina töissä, kuten uneni ennusti..

Edit. Ja kyseessä ei ollut vuosikorotus...

Tuskin. Tai sitten asialla on todella kovan luokan amatöörit.

Lepuskin tapauksessa asialla oli kansallispukuihin pukeutuneet Kyösti ja Tenho, ilmeisesti joku suvun sisäinen kiista kyseessä minkä seurauksena toinen oli päästä hengestään.

^ Ei se Espoo enää kuulostakaan niin houkuttelevalta. :(

Tietäisikö joku, että mistä seinäjoella voisi löytyä jotain Gazozin, Gaspin yms farkkuja? Vai pitääkö tyytyä netistä tilaamiseen?

Huomenna on koivet kipeenä, sen tuntee jo :D ...mutta nyt kulkee!! Rauta oli kevyttä siis tänäänkin! :) Oliskoha se vielä huomennaki ;) We´ll see!

Ugh :puntti:

Back
Ylös Bottom