Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vielä olis hetki aikaa päättää mitä sitä tekis. Puolne tunnin isään on poistuttava huoneistosta jos tänään meinaan poistua. Jos menee sen yli niin uni tulee eikä poistuminen vaikuta enää yhtää houkuttelevalta vaihtoehdolta.

Pannarin tekeminen ei oo leipomista.. Siinä vaan laitetaan aineet kippoon, sekoitetaan pari kertaa, kaadetaan pellille ja uuniin. Ja valmista. Sillä mä oon elänyt viimeiset 27 vuotta.

Josta tulikin mieleen, kun pienenä pelastettiin siipirikko harakka veljien kanssa. Syötettiin sille pannaria, mutta maha ei oikein tainnut kestää sitä, sillä se lintu kuoli seuraavana päivänä :(

Kaikkee sitä kaipaaki talven keskellä. Kyllä mä taas ihmettelin ku kävin kaupassa et mistä tota lunta riittää..kesällä voi sitte kaipailla niitä kahen sentin lumiklönttejä naamalla.

Ei kyllä kesällä kukaan kaipaa muuta ku enemmän vapaa-aikaa ja lisää bensaa ja lisää lämpöä koppii ja kaikkialle. Kesällä ei Suomessa oo ikinä liian kuumakaan eikä liikaa kaljaa terassilla tai satamassa.

Pannarin tekeminen ei oo leipomista.. Siinä vaan laitetaan aineet kippoon, sekoitetaan pari kertaa, kaadetaan pellille ja uuniin. Ja valmista. Sillä mä oon elänyt viimeiset 27 vuotta.

Josta tulikin mieleen, kun pienenä pelastettiin siipirikko harakka veljien kanssa. Syötettiin sille pannaria, mutta maha ei oikein tainnut kestää sitä, sillä se lintu kuoli seuraavana päivänä :(

Kyllä tuo kovasti leipomiselta kuulostaa!

Back
Ylös Bottom