Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onnistuin sit jotenki kummassa teloon oikean olkani äsken salilla.. En ees tajua miten, mutta todennäköisesti vaan tein jotain väärin. Ei ois eka kerta :D
Muuten onneks kaikki just nyt suhteellisen hyvin, joten ehkä tässä yks jomottava olka menee. Saanpahan hyvän tekosyyn olla piirtämättä, kun tassu ei ole kuosissa ja oon kuitenkin oikeakätinen. Hitto mä oon oleva tyyppi :P

"Kevyesti" sekaisin väsymyksestä. :lol2: Jospa ens yönä nukuttais oikein makiasti uudessa pedissä. :haart: Yks työpäivä enää ja lomalle! :dance: Missä ketkuilija teude on?

Savustettua siikaa vedetty päivälliseks, kylä kelpaa! Venyttely pitäis alottaa, mut ei jaksa. Jos nyt vähän aikaa surffais Nettiautossa vielä.

190g irtokarkkia livahti äsken. Meinas kyllä noi vikat vähän tökkiä, örgh. Kohta taas sitä mannapuuroa, namnam. Oon jotenki jumiutunu siihen, varmasti parempiakin vaihtoehtoja olis mut aiva sama, don't care.

Edit. Niin joo siihen menee puol litraa punasta maitoa :evil:

HK:n blö on kyllä melko halpaa, mutta kyllähän oikea A-luokan grillimakkara paljon parempaa onkin.

Tekisi mieli vetäistä huomenna kunnon perseet olalle raskaan työviikon päälle, mutta viime viikonlopun rymyämisetkin tuntuivat vain aiheuttavan koko alkuviikon kestävän väsymyksen, joten ehkä sitten vasta viikon päästä kun lomat alkavat. :)

ei yäk-makkaraa oo olemassakaa.

Lihattomat ei oo makkaroita. Ne on jotai wannabe-pula-aika-hipsteri-hippi-vegaanien "mäki haluun grillata"-paskaa

Yäk ei ollutkaan makkaralle, oon makkaroiden suuri ystävä. (paitsi nakkeja vihaan. Paitsi sellasia oikeita nakkeja. Kivikylän kotipalvaamon Wanhanajan nakki saa mun sukat jaloissa pyörimään..)

Yäk oli ruotsinkielelle. Mun pitäis edelleen palauttaa siitä kielestä pari harjoitustehtävää, yäk.

Back
Ylös Bottom