PanostajaPena
Banned
Jos Suomessa on niin paljon työttömiä vailla töitä, jotka oikeasti haluaa tehdä töitä, niin miksei heille kelpaa mikä tahansa työ? Avaa mol.fi ja katso paljonko siellä on työpaikkailmoituksia, jotka roikkuu siellä viikosta toiseen. Moni kun ei vaan suostu tekemään mitä tahansa hommia ja moni alkaa olemaan jo sen ikäinen ettei sovellu tiettyihin tehtäviin.
Esim. minä vajaa kuntoinen työnhakija.. olen hakenut tasaiseen tahtiin erinäisiin työtehtäviin joista voisin ainakin teoriassa selvitä edes sen koeajan yli.. olen ilmaissut että minusta saa reilut 50e päivä työllistämistukea ja niin edelleen.. mitkään vetovoima tekijätkään eivät ole auttaneet.. aina kun saan jotain viestiä hakemuksiini liittyen.. ne ovat tälläisiä: Valitettavasti ette tullut valituksi haastattelukierrokselle.
Olen tässä miettinyt ettei sota yhtä miestä kaipaa eikä liioin työelämä.. ei ne työt tekemällä tule loppumaan. Voin viellä lisätä että jokaikiseen työsuhteeseeni on liittynyt työnantajan osalta enempi vähempi (enimmäkseen enempi) kusettamista.. kiitoksena työpanoksestani olen saanut kokea joka vitun kerta miten kiero tämän maan työmoraali/työkulttuuri on. Pitäkööt tunkkinsa.
Kerrotko viellä miksi vitussa kenenkään pitäisi suostua MIHIN TAHANSA hommiin? Ei pitäisikään.. tehkööt yrittäjä johtajaportaineen itse ne hommat jos ketään eivät saa palkattua tai miettisivät hetken miksi kukaan ei tule jollain vitun 6euron tunti liksalla hajottamaan itseään.