Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuliko Ahmed, Abdi ja Mahmoud tarjoamaan palveluitaan?

Yks espanjan hedelmä innostu tekemään tuttavuutta. Oli nähny mut kuulema monta kertaa täällä päin ja ois halunnu kahville. Seuras mua siis kaupasta ulos ja pysäytti asematunnelissa. Hetken siinä mietin että nyt jumalauta... Oli muka ihan kaveripohjalta liikkeellä, mutta jännästi se kyseli onko aviomiestä ja että hän haluu tutustua muhun ja jutella facebookissa ja AAAAAARRGHHH!!! MENE POIS!!! Sano vielä asuvansa jossain tässä jossain lähellä (en siis kertonu missä ite asun, hän avuliaasti selitti mulle suunnilleen kengännnumerostaan lähtien kaiken) ja ihan rehellisesti varmaan kymmenen kertaa tarkistin lähtikö se seuraamaan. Että voinko mennä kotiin suorinta tietä vikkelästi, vai täytyypikö harhauttaa. Ei kuulosta järin hirveältä tilanteelta, mutta oli jokseenkin ahdistavaa kun selitin sille että ei ku mää seurustelen ja mulla on poikaystävä ja ei mulla oo aikaa ja ajattelin jo suorittaa satasen pikajuoksuennätyksen takavasemmalle...

Kannatti muuttaa sinne rotujen sulatusuuniin.

Jyväskylässä tapahtui lähes vastaavaa.

Kolmen tolpan olut on herkullista. Nelonen vielä herkullisempaa.

oikeesti join maitoa, tämäkin kuva on lavastettu, pullossa oli vettä

Mantelilla TIETYSTI! Olenhan poikamies.

Miksi sun vesi vaahtoaa ja mikä yhteys on mantelilla ja poikamieheydellä?

En sitte tuu kahville, ku ei kerta saa kahvia eikä ees kunnon pullaa.

Yks espanjan hedelmä innostu tekemään tuttavuutta. Oli nähny mut kuulema monta kertaa täällä päin ja ois halunnu kahville. Seuras mua siis kaupasta ulos ja pysäytti asematunnelissa. Hetken siinä mietin että nyt jumalauta... Oli muka ihan kaveripohjalta liikkeellä, mutta jännästi se kyseli onko aviomiestä ja että hän haluu tutustua muhun ja jutella facebookissa ja AAAAAARRGHHH!!! MENE POIS!!! Sano vielä asuvansa jossain tässä jossain lähellä (en siis kertonu missä ite asun, hän avuliaasti selitti mulle suunnilleen kengännnumerostaan lähtien kaiken) ja ihan rehellisesti varmaan kymmenen kertaa tarkistin lähtikö se seuraamaan. Että voinko mennä kotiin suorinta tietä vikkelästi, vai täytyypikö harhauttaa. Ei kuulosta järin hirveältä tilanteelta, mutta oli jokseenkin ahdistavaa kun selitin sille että ei ku mää seurustelen ja mulla on poikaystävä ja ei mulla oo aikaa ja ajattelin jo suorittaa satasen pikajuoksuennätyksen takavasemmalle...

:( Siinä on ollut sinnikäs kaveri.

Miksi sun vesi vaahtoaa ja mikä yhteys on mantelilla ja poikamieheydellä?

En sitte tuu kahville, ku ei kerta saa kahvia eikä ees kunnon pullaa.

No jos lavastetaan niin lavastetaan sitte kunnolla. En kerro vaahdon salaisuutta vaikka selitys sille onki hyvin yksinkertainen.

Ja siksei hillua ku eihän poikamiehet semmosen kans ole tekemisis. Jos olisin parisuhteessa tilanne vois olla laskiasnisujenki kanssa toinen.

:( Siinä on ollut sinnikäs kaveri.

Taas yksi hyvä esimerkki, miksi ei kannata yrittää mennä tekemään tuttavuutta naisten kans. Ei ne tykkää siitä kuitenkaa.

Kuun lopussa katsomaan tulevia vaaveja. :) Kyllä, vaaveja, niitä tulee KAKSI! :haart:

Mie en tiennykkää et työ ootta Santsin kanssa hyviä ystäviä :love:

Ja mä vaan tuijotin tätä luukku auki, kun ei ihan heti auennut. Mutta niin, taisit vittuilla Santselle jostain kaksosista. :D

Muuten hyvä, mutta mä en puhuisi ihmislapsista lauseessa, missä on sydän. Yäk.

No jos lavastetaan niin lavastetaan sitte kunnolla. En kerro vaahdon salaisuutta vaikka selitys sille onki hyvin yksinkertainen.

Ja siksei hillua ku eihän poikamiehet semmosen kans ole tekemisis. Jos olisin parisuhteessa tilanne vois olla laskiasnisujenki kanssa toinen.
Täällä syödään kasa laskiaispullia ja kaljaakin juodaan. Tosin mä en kaljaan koske kun pitkällä tikulla. Tyhjään tölkkiin.

Ja jotta mässypäivä ois täydellinen syötiin alkupaloiksi kepanttia ja suklaata. Ei tosin samalta lautaselta.

Prisma Studio... :kuola: Kosketuksesta...

eDit: Ei ollu kummonen. Selevisi, että kamppailulajeja harrastavat ihmiset on saanu liian vähän läheisyyttä. Itse oisin ajatellu että kyse on mittelemisestä, mutta että kosketus onkin se tärkein...

Kai sitä voi mennä nuQ ku vkl löytynyt täydellinen säröbassosoundi tyydyttää orgastisesti vieläkin. Säröt päällä mutta Gain-potikka nollissa ;) Bassot ja midit myös, korkeita vain aavistus. Oih, salaisuuteni on nyt julki. Gearia en paljasta kun ei oo kuitenkaa tarpeeks roheiinia että ketää kiinnostais.

Mä ihastuin just yhden miehen lauluääneen. Muuten se on kaikkea muuta kuin ihastuttava. On tämäkin yks työmaa elää tunteittensa kanssa.

Back
Ylös Bottom