Hakkaaminen on hellyyttä. :haart:Selevisi, että kamppailulajeja harrastavat ihmiset on saanu liian vähän läheisyyttä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hakkaaminen on hellyyttä. :haart:Selevisi, että kamppailulajeja harrastavat ihmiset on saanu liian vähän läheisyyttä.
Hakkaaminen on hellyyttä. :haart:
Hakkaaminen on hellyyttä. :haart:

Ei minulla ole varaa sellaiseen. :D
Multa kun revittiin viisaudenhammas niin tuli maksamaan yksityisellä 20e enempi ku mitä ois maksanu yleisellä puolella. Ei tarvinnu paljon miettiä kummalla käy. Kela kuitenkin korvaa melkein puolet noista yksityisten hinnoista, niin eipä ole juuri seksuaalista merkitystä enää hintaerolla kun hommasta riippumatta jää eroa hintoihin enää pari muutama kymppi.
Tietysti jos haluaa jonotella ja saada huonoa palvelua joltain elämäänsä kyrpiintyneeltä sokealta virolaiselta hammaslääkäriltä niin onhan se julkinen puolikin vaihtoehto :D
Noo, minä kävin onneksi vain näyttämässä kurkkuani ja mittauttamassa kuumeeni. Ei tarvinnut paljoa jutella sen lääkärin kanssa. :D Pääsin itseasiassa poikkeuksellisen nopeasti sisään, 20 minuutissa ehkä.
mitä islannissa?
Näihin aikoihin siellä saa yleensä olla ihan itekseen.Hakkaaminen on hellyyttä. :haart:
Mie oon varmaan seonnu