Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jes! Huomenna ois vapaa-päivä tiedossa. Se kyllä hurahtaa melko nopeesti kun aamulla menoja pitäis autokouluun mennä klo 11 sen jälkeen vois siinä samalla salilla piipahtaa kun kerta lähellä on.

Pitäis myös käydä metsästämässä sinkkiä ja magnesiumia jostakin joko apteekista tai jos perus ruokakaupasta löytäis, pitäny jo pitemmän aikaa ostaa jostai.

Hakkaaminen on hellyyttä. :haart:

...Ja vittuilu on välittämistä. :haart: :rolleyes:

Olipa jälleen muksa päivä töissä! Päivätki pidentyny jo siihen malliin, että kevät, täältä tullaan! :dance: Sain varailtua jo tulevan kesäloman ajankohdatki, askel lähempänä kesääkin! :sunglasses: :)

Jaahas, pahoja sairastumisen merkkejä ilmassa. Viikon sisällä olen ilmoittautunut vapaaehtoiseksi tekemään yhtenä la iltana ylitöitä (toki kaikkia asianmukaisia korvauksia vastaan), lupauduin asentamaan kaverin läppärille win 8 sonnat ja nyt etsin sopevia palomuureja yms killikkeitä ettei tartte huomenna enää ihmetellä. Ei hyvää päivää, tämäkin päivä tuli sitten nähtyä :face: .

Ei minulla ole varaa sellaiseen. :D

Multa kun revittiin viisaudenhammas niin tuli maksamaan yksityisellä 20e enempi ku mitä ois maksanu yleisellä puolella. Ei tarvinnu paljon miettiä kummalla käy. Kela kuitenkin korvaa melkein puolet noista yksityisten hinnoista, niin eipä ole juuri seksuaalista merkitystä enää hintaerolla kun hommasta riippumatta jää eroa hintoihin enää pari muutama kymppi.

Tietysti jos haluaa jonotella ja saada huonoa palvelua joltain elämäänsä kyrpiintyneeltä sokealta virolaiselta hammaslääkäriltä niin onhan se julkinen puolikin vaihtoehto :D

Saako sanoa, että olipas paska päivä?

No oli kuitenkin. Ihan hanurista tämmöset päivävuorot, kun ei mitään ehdi tehdä. Paitsi käydä salilla ja subista hakemassa iltapalaa. Onneksi sain laskiaispullan, muuten olisin purrut joltain pään irti.

Olvia pullosta :kippis1:

Tämän illan viihdenumerona toimii live jazz ja nesteytyksestä vastaa Grolsch. On muuten siitä kätevä olutmerkki, että kun tuota ei pysty enää lausumaan baarimikolle, niin on aika lopettaa juominen ja lähteä kotiin.

grolsch_themark.webp

Multa kun revittiin viisaudenhammas niin tuli maksamaan yksityisellä 20e enempi ku mitä ois maksanu yleisellä puolella. Ei tarvinnu paljon miettiä kummalla käy. Kela kuitenkin korvaa melkein puolet noista yksityisten hinnoista, niin eipä ole juuri seksuaalista merkitystä enää hintaerolla kun hommasta riippumatta jää eroa hintoihin enää pari muutama kymppi.

Tietysti jos haluaa jonotella ja saada huonoa palvelua joltain elämäänsä kyrpiintyneeltä sokealta virolaiselta hammaslääkäriltä niin onhan se julkinen puolikin vaihtoehto :D

Noo, minä kävin onneksi vain näyttämässä kurkkuani ja mittauttamassa kuumeeni. Ei tarvinnut paljoa jutella sen lääkärin kanssa. :D Pääsin itseasiassa poikkeuksellisen nopeasti sisään, 20 minuutissa ehkä.

Noo, minä kävin onneksi vain näyttämässä kurkkuani ja mittauttamassa kuumeeni. Ei tarvinnut paljoa jutella sen lääkärin kanssa. :D Pääsin itseasiassa poikkeuksellisen nopeasti sisään, 20 minuutissa ehkä.

Mies oli pienessa auto-onnettomuudessa viime viikolla ja venaytti niskansa. Se sattui kovasti, joten lahdettiin paivystykseen toissapaivana. Venattiin ensin yopaivystyksessa 3h (aika oli klo 23 mutta laakarit 3h aikataulusta jaljessa. Siita ei tietenkaan ilmoitettu ennen kuin tultiin sisaan vaikka kaytiin jo pari tuntia aiemmin varaamassa aika), minka jalkeen laakari kaski ensiapuun venaamaan jotta ne saisivat siella kuvattua niskan. Ensiavussa venailtiin 2h, minka aikana mies paasi laakarille, mutta ko. tohtorilla ei ollut valtuuksia maarata rontgenia. Vastaavaa laakaria olisi pitanyt odottaa toiset 2h, joten lahdettiin suosiolla pois. Seuraavalla kerralla maksan vaikka itse ja lahetan miehen yksityiselle... Suomessa kayn aina yksityisella koska tykkaan saada hyvaa ja nopeaa palvelua eika se edes ole niin kovin kallista.

mitä islannissa?

Vaihto-opiskelua (nukun pitkään, käyn salilla, teen vähän etätöitä + koulujuttuja, otan parit oluset ja syön hyvin). :D

Huomenta.
Heräsin vajaa tunti sitten ovikellon ääneen. En oo varma oliko se mun vai naapurin ovikello tai oliko ääni ees todellinen vai unta :D Heräsin joka tapauksessa ja yrityksistä huolimatta ei uni enää palannut. Täytyy kohta suunnata salille niin saa päivän käyntiin :) Näihin aikoihin siellä saa yleensä olla ihan itekseen.

Huomenta! Aion olla erilainen aikuinen ja meen kakkaamaan housuuni junaan. No ei pystyis ku ei kerkeis sinne asti. Muuten: ehkä ne toimittajat oli lukenut liikaa Fuxin päivityksiä ja todeliisuudentaju oli hämärtyny tätä kautta? Hei missä Fuxi on? En oo kokenu olevani söpöliini hetkeen.

Hakkaaminen on hellyyttä. :haart:

Jos vielä oikealla frekvenssillä pieksää, niin olohan on kuin äitin sylissä.

Äidillinen silitys siis oli 3 cm/sek, joka on niin ikään myös optimaalisin.

Mie oon varmaan seonnu. Menin nukkumaan puol kymmeneltä! En ole koskaan aikuisiällä tehny jotain noin hullua! Extreme Pyr0. Niinku muissakin extreme lajeissa, niin saman fiiliksen saavuttamiseen tarvitaan aina kovempia tekoja, joten seuraavaksi joutuu varmaan menee jo kaheksalta! Woah!

Mie oon varmaan seonnu

Niin minäkin olen, nimittäin lusikoin aamupuuroa naamariin ja istun koneella. Herätä olisi pitänyt vasta yhdeksältä, joten tämä 1,5h aikaisemmin herääminen on jännittävää ja täysin luonteeni vastaista :rolleyes:

Kokeilkaa aamukeksiä! Aamu starttaa hyvin käyntiin. :lol2: NRJ:tä kuuntelen...

Back
Ylös Bottom