Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oiskohan se ruvettava vähän lämmittelee niin saa skittasoolon purkitettua. Hohho!
Amatöörien hommaa! Ei muuta kuin nuppi 11:sta ja kerralla purkkiin :D
-- Edit --
Vai onko se 11:n ?!? yhteen... yhteentoista... kertokaa humanistit insinöörille miten tää menee!
Ilmoitin töihin, että on kuumetta enkä voi tulla. Tuli sitten vastaus, että olen tainnut unohtaa, että pakkolomani alkoi tällä viikolla, joten ei haittaa.Matkija! On kyllä kiva olo heti näin aamusta kun kuumetta on yli 38 eikä uni tule millään.
Amatöörien hommaa! Ei muuta kuin nuppi 11:sta ja kerralla purkkiin :D
-- Edit --
Vai onko se 11:n ?!? yhteen... yhteentoista... kertokaa humanistit insinöörille miten tää menee!
No perkema! Perustetaan Pakkiksen pönttökerho! Mulla on nimittäin työ alla askarrellapaskarrella liiterin ulkovuorauksesta jääneistä laudan pätkistä parikymmentä pönttöä pihapiiriin ja takapihalta alkavaan metikköön. On sitten kissoillakin jotain ihmeteltävää, kun kököttävät sisällä ikkunapenkillä vahtaamassa siivekkäitä.Tuo on kyllä ihan totta! Tästä voi sitten siirtyä astetta kovempiin harrastuksiin ja hommata (tehdä) linnunpönttöjä. Pääsee seuraamaan kun tulkku sujahtaa reikään! Siinäkin mieli lepää, kun näkee, että samat kaverit palaa kerta toisensa jälkeen samalle reijälle.
Millasta tukiopetusta noi pro banaanit tarvii?Meinasin jäädä tekeen pro bonona tukiopetusta.
No perkema! Perustetaan Pakkiksen pönttökerho! Mulla on nimittäin työ alla askarrellapaskarrella liiterin ulkovuorauksesta jääneistä laudan pätkistä parikymmentä pönttöä pihapiiriin ja takapihalta alkavaan metikköön. On sitten kissoillakin jotain ihmeteltävää, kun kököttävät sisällä ikkunapenkillä vahtaamassa siivekkäitä.
Eli silloin kun en tee jotain härskiä tai rietasta, niin harrastan viherpiiperrystä... :D
Millasta tukiopetusta noi pro banaanit tarvii?
Kyllä! Versa Grippsit on kohta matkalla. Kokoa Xl ja mallia Pro.
Mie haluisin kans. Sellaset vaaleenpunaset Prot.. Mites postikulut?
Kyllä. Gäsp-Ultimate-HC-Pränts-Varren-tuet jää ihan satanolla noille THP:n vastaaville.Mun pitäis kai tilailla puolestaan rannetukia... THP Titanit taitaa olla parhaat ainakin lukemani perusteella.