Team M&M Gymlog

Mistä ne reidet tietää, kuinka paljon sun kyykkymaksimi on? Päättääkö ne vaan yhtäkkiä, että "nyt loppu kasvaminen kun et kerta kyykkää edes kahtasataa"?

Juuri näin.

Alkuperäiseen teoriaan viitaten: silläkään ei ole varmaan väliä painaako itse 70kg vai 140kg. Jos kyykkymaksimi on vain 120kg niin jalat ei vain kasva, piste. :)

Eli aloittelija pysyy pakkasenraiskaamana pulkannaruna kunnes rautaa on tangossa puoli tonnia ja sitten se lihas tajuaa vasta kasvaa? Ei taida olla teoria sulla ihan hanskassa. :rolleyes:

Käytännössä näin. Ei alottelijoilla ole massiivisia reisiä, joista puhuin. Mihin sitten vedät pakkasen raiskaamaaman pulkannarun rajan? Siitä kun on jokaisella oma mielipide.

- - - Updated - - -

Nyt oikeesti. Ne voimat kasvaa kun lihas sopeutuu. Vähän ajan päästä hinkkaat samat sarjat 140 kilolla.

Väitätkö todella, että natikka pystyy kasvattamaan isot jalat ilman todella raskaita painoja ja kovia kolmosia. Sano yksikin kova cbb äijä, jolla on kovat jalat, joka ei käytä/ole käyttänyt jossain vaiheessa lähes maksimi romuja kyykyissä. Mulla ei ainakaan tule mieleen ketään.

Väitätkö todella, että natikka pystyy kasvattamaan isot jalat ilman todella raskaita painoja ja kovia kolmosia. Sano yksikin kova cbb äijä, jolla on kovat jalat, joka ei käytä/ole käyttänyt jossain vaiheessa lähes maksimi romuja kyykyissä. Mulla ei ainakaan tule mieleen ketään.
Ja mitä se todistaa, että kerran elämässään koittaa maksimiykköstä? Jalat nyt vain tuppaa reagoimaan kovempaan työmäärään, simppeliä. Kysyppä keltä tahansa, niin voit todeta, että paljon siellä on toistoja tehty.

Ja mitä se todistaa, että kerran elämässään koittaa maksimiykköstä? Jalat nyt vain tuppaa reagoimaan kovempaan työmäärään, simppeliä. Kysyppä keltä tahansa, niin voit todeta, että paljon siellä on toistoja tehty.

Joo siis kyllähän tuo volyymi nimenomaan etureisille varmasti toimii. Mutta kuten sanottua, itse en usko että se yksistään on oikotie onneen. Anyway, helvetin turhaahan tästä on vääntää. Itse en ainakaan pysty sanomaan 10 vuoden reenaamisen jälkeen, että millä metodeilla ne jalat on parhaiten kasvanut. Lihaskasvu on kuitenkin niin hidasta, ja kun reenaaminen on sellaista fiiliksen mukaan puskemista, ilman mitään Hulkkimaista hifistelyä, niin vitut sitä pysty sanomaan, että tämä on nyt kaikista kovin juttu.

Eikös se lihaskasvun aikaan saamiseksi, tule juurikin antaa lihakselle shokkia. Joten välillä tekee niitä maksimirautoja ja välillä justiinsa noita Gymlogin loisto 15min pumppeja, että saa niille lihaksille nimenomaan sitä shokkia että ne ei nyt totu johonki tiettyihin liikkeisiin liikaa. Perusjutut on kuitenkin jaloissakin melkeenpä samat kuin muissaki lihaksissa, samasta aineksesta neki on rakennettu.

Ja eikö nimenomaan sen hermotuksen sotkeminen oo kaiken A ja O? Jos aina väännät jotain 5x5 kyykyissä sun muissa pääliikkeissä niin tod.näköisesti tyssää kehitys kyllä jossain vaiheessa.

Eikös Tom Platz ollu just tähän volyymitreeniin tykästynyt? Jostaki taisin lukea että tykkäs tehä kyykkyä 225 paunalla 10 minuuttia putkeen ja 60 toiston sarjaa näissä reisi/pakarakoukistuslaitteissa...

Itse en ainakaan pysty sanomaan 10 vuoden reenaamisen jälkeen, että millä metodeilla ne jalat on parhaiten kasvanut. Lihaskasvu on kuitenkin niin hidasta, ja kun reenaaminen on sellaista fiiliksen mukaan puskemista, ilman mitään Hulkkimaista hifistelyä, niin vitut sitä pysty sanomaan, että tämä on nyt kaikista kovin juttu.

...Mutta silti vaahtoat ja väittelet täällä "kovien kolmosten" loistavuudesta ja kuinka se on ainoa oikea tapa...

Pesis sanoo: "Onhan tuolla hapotuksellakin toki oma paikkansa."

nyt valoja tauluun

Meinasin lähinnä sitä, että kun ensin jauhetaan jostain "kovista kolmosista", ettei ilman niitä pääse mihinkään. Ja sitten tuleekin kommentti kuinka ei edes 10v treenaamisen jälkeen tajua millä sitä pattia onkaan oikeasti tullut. Ristiriitaista mielestäni.

Pässi

Makuasioita on monia! Kukin räppää omalla tyylillään jalkoja. Jos joku haluu tehdä 100 toistoo pikkupainoilla hampaat irvessä niin siinähän tekee. Itse menen salille ja pidän kivaa hymyillen ja muille mukavia jutellen jalkareeneissä ja sillä ne turpoavat.
Hyvä jos edes hiki tulee omissa jalkareeneissä ja hyvin ne ainakin turposivat, nyt tosin olen tehnyt vain yhden jalkareenin puolenvuoden sisällä ja niimpä paras terävyys on kintuista lähtenyt. Natuna tässä mennään ja voin väittää että vien silti esim. pohkeissa 95% cbb kisaajista.

Makuasioita on monia! Kukin räppää omalla tyylillään jalkoja. Jos joku haluu tehdä 100 toistoo pikkupainoilla hampaat irvessä niin siinähän tekee. Itse menen salille ja pidän kivaa hymyillen ja muille mukavia jutellen jalkareeneissä ja sillä ne turpoavat.
Hyvä jos edes hiki tulee omissa jalkareeneissä ja hyvin ne ainakin turposivat, nyt tosin olen tehnyt vain yhden jalkareenin puolenvuoden sisällä ja niimpä paras terävyys on kintuista lähtenyt. Natuna tässä mennään ja voin väittää että vien silti esim. pohkeissa 95% cbb kisaajista.

Juu on mullakin isot reidet, harmi vaan että suurin osa taitaa olla läskiä

Ihan mielenkiinnosta kysyisin Mikalta että mitä riisiä käytät yleensä ruuanlaitossa? Onko se basmatiriisia, mitä näkyi jossain food cornerissa vai ?

Mites tää nyt lähti taas lapasesta jotenkin.

Riittävä voluumi? Kyllä
Riittävä intensiteetti? Kyllä
-> kehitys mahdollinen

Eli teet sillä systeemillä, millä kehitystä tulee.

P.S. Koska tulee seuraava jakso?

HAH! Jos tulossa on mitään vastaavaa kun se mitä teit Fast.tv:ssä mr Wileniuksen ja Hulkin kanssa tammikuussa niin jokainen tervejärkinen ottaa hatkat välittömästi ja kauas :)

Back
Ylös Bottom